Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Stare Miasto: Remont sanitariatów Szkoły Podstawowej w Starym Mieście
Numer ogłoszenia: 99271 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów Szkoły Podstawowej w Starym Mieście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w pomieszczeniach o powierzchni użytkowej około 100 m2 Roboty rozbiórkowe starych okładzin podłogowych w 6 sanitariatach i kuchni. Roboty rozbiórkowe starych okładzin ściennych w 6 sanitariatach i kuchni. Roboty ogólnobudowlane: tynkarskie, betonowe, okładziny ścian, okładziny podłogowe, biały montaż, stolarka drzwiowa w 6 sanitariatach i kuchni. Roboty instalacyjne: wodno - kanalizacyjne, c.o. elektryczne, gazowe w 6 sanitariatach i kuchni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Posiada doświadczenie zawodowe 1/ zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, roboty budowlane odpowiadając swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Złożył wymagane oświadczenia, dokumenty i spełnił inne wymagania określone w ustawie, SIWZ i w ogłoszeniu do składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ARTYKUŁU 22 UST. 1 ustawy Pzp złożone na formularzu nr 1 razem z załączenikami: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 2. Informacja na temat sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na załączniku nr 2 SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA wraz z udokumentowaniem wykazanych danych za pomocą: 2.1. sprawozdania finansowego określającego obroty - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do przedłożenia sprawozdania, innych dokumentów określających obroty, zyski, zobowiązania i należności za wyżej wymieniony okres. 2.2. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - nie dotyczy. 2.4. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium - nie dotyczy. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, na załączniku nr 3 POTENCJAŁ KADROWY wraz z udokumentowaniem /dyplom, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa/ 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na załączniku nr 4 POTENCJAŁ TECHNICZNY. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na załączniku nr 5 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY. W przypadku wykazania zamówień wykonanych na rzecz zamawiającego, wykonawca nie ma potrzeby uzyskiwania i załączania referencji. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 6.1. Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto, ul. Główna 16 b, 62-571 Stare Miasto, Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto, ul. Główna 16 b, 62-571 Stare Miasto, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STARE MIASTO
więcej: przetargi STARE MIASTO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.