To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99286 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Dąbrowa Tarnowska: Aktywna Integracja w ramach projektu pn.Dobra Przyszłość.Projekt Dobra Przyszłość finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie,Działania 9.1 Aktywna integracja,Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja-projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Dobra Przyszłość"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76583
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, krajowy numer identyfikacyjny
85166548500000, ul.
Szpitalna
1,
33-200
Dąbrowa Tarnowska, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 642 44 15, faks
14 642 44 15, e-mail
marzena.gubernat@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pcprdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktywna Integracja w ramach projektu pn.Dobra Przyszłość.Projekt Dobra Przyszłość finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie,Działania 9.1 Aktywna integracja,Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja-projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji usług aktywnej integracji, których celem jest odbudowa i podtrzymanie umiejętności uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej i pełnienia ról społecznych w miejscu pracy, zamieszkania lub pobytu (reintegracja społeczna) lub zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Do usług o aktywnej integracji należeć będą usługi o charakterze społecznym, edukacyjnym, zdrowotnym, w tym: Część I. 1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem w ilości 405 godzin dla 27 Uczestników Projektu. 2. Poradnictwo rodzinne w formie spotkań indywidualnych w prawnikiem w ilości 46 godzin dla 23 Uczestników Projektu. 3. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla 22 Uczestników Projektu (1 grupa - 10 Uczestników Projektu, 2 grupa 12 Uczestników Projektu). W skład treningu kompetencji i umiejętności społecznych powinny wejść następujące moduły: a) Moduł I - Trening zarządzania budżetem domowym i bycia świadomym konsumentem w wymiarze 14 godzin (7 godzin x 1 grupa x 2 grupy), w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne b) Moduł II - Trening w zakresie prozdrowotnego trybu życia i alternatywnych form spędzania czasu wolnego, w formie zajęć praktycznych jak i teoretycznych. c) Moduł III - Trening samodzielności w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego w wymiarze 14 godzin (7 godzin x 1 grupa x 2 grupy), w tym zajęcia praktyczne (4 godzin x 1 grupa x 2 grupy) jak i teoretyczne (3 godzin x 1 grupa x 2 grupy). d) Moduł IV - Trening kreowania własnego wizerunku w kontaktach społecznych w wymiarze 16 godzin (7 godzin x 1 grupa x 2 grupy), w tym zajęcia praktyczne (5 godzin x 1 grupa x 2 grupy) jak i teoretyczne (3 godzin x 1 grupa x 2 grupy). Część II 4. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem w ilości 322 godzin, w tym: z wykorzystaniem metody hydroterapii w ilości 80 godzin dla 4 Uczestników Projektu, z wykorzystaniem metody hipoterapii w ilości 60 godzin dla 3 Uczestników Projektu, z wykorzystaniem metod rehabilitacji ogólnej w ilości 182 godzin dla 7 Uczestników Projektu. 5. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą w ilości 104 godzin dla 4 Uczestników Projektu. 6. Poradnictwo zdrowotne w formie dwudniowych wyjazdowych warsztatów rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu Kopalni Soli w Bochni (nocleg w Kopalni) dla Uczestników Projektu oraz ich otoczenia o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu. Część III. 7. Zajęcia wyrównujące braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć powinny wejść następujące moduły a) Moduł I - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 140 godzin dla 7 Uczestników Projektu. b) Moduł II - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z matematyki dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami matematycznymi w wymiarze 130 godzin dla 9 Uczestników Projektu. c) Moduł III - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka niemieckiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 50 godzin dla 2 Uczestników Projektu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
85142100-7,
79111000-5,
55110000-4,
80000000-4,
85312500-4,
85320000-8,
15000000-8,
09200000-1,
55312000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem, Poradnictwo rodzinne w formie spotkań indywidualnych z prawnikiem, Trening kompetencji i umiejętności społecznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT75000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem, Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą, Poradnictwo zdrowotne w formie dwudniowych wyjazdowych warsztatów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zajęcia wyrównujące braki edukacyjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
- "Remont sanitariatów w budynku przy ul. Piłsudskiego 33 w Dąbrowie Tarnowskiej"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.