eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaAktywna Integracja w ramach projektu pn.Dobra Przyszłość.Projekt Dobra Przyszłość finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie,Działania 9.1 Aktywna integracja,Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja-projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99286 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Dąbrowa Tarnowska: Aktywna Integracja w ramach projektu pn.Dobra Przyszłość.Projekt Dobra Przyszłość finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie,Działania 9.1 Aktywna integracja,Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja-projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Dobra Przyszłość"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76583


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, krajowy numer identyfikacyjny 85166548500000, ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 642 44 15, faks 14 642 44 15, e-mail marzena.gubernat@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pcprdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Aktywna Integracja w ramach projektu pn.Dobra Przyszłość.Projekt Dobra Przyszłość finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie,Działania 9.1 Aktywna integracja,Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja-projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji usług aktywnej integracji, których celem jest odbudowa i podtrzymanie umiejętności uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej i pełnienia ról społecznych w miejscu pracy, zamieszkania lub pobytu (reintegracja społeczna) lub zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Do usług o aktywnej integracji należeć będą usługi o charakterze społecznym, edukacyjnym, zdrowotnym, w tym: Część I. 1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem w ilości 405 godzin dla 27 Uczestników Projektu. 2. Poradnictwo rodzinne w formie spotkań indywidualnych w prawnikiem w ilości 46 godzin dla 23 Uczestników Projektu. 3. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla 22 Uczestników Projektu (1 grupa - 10 Uczestników Projektu, 2 grupa 12 Uczestników Projektu). W skład treningu kompetencji i umiejętności społecznych powinny wejść następujące moduły: a) Moduł I - Trening zarządzania budżetem domowym i bycia świadomym konsumentem w wymiarze 14 godzin (7 godzin x 1 grupa x 2 grupy), w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne b) Moduł II - Trening w zakresie prozdrowotnego trybu życia i alternatywnych form spędzania czasu wolnego, w formie zajęć praktycznych jak i teoretycznych. c) Moduł III - Trening samodzielności w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego w wymiarze 14 godzin (7 godzin x 1 grupa x 2 grupy), w tym zajęcia praktyczne (4 godzin x 1 grupa x 2 grupy) jak i teoretyczne (3 godzin x 1 grupa x 2 grupy). d) Moduł IV - Trening kreowania własnego wizerunku w kontaktach społecznych w wymiarze 16 godzin (7 godzin x 1 grupa x 2 grupy), w tym zajęcia praktyczne (5 godzin x 1 grupa x 2 grupy) jak i teoretyczne (3 godzin x 1 grupa x 2 grupy). Część II 4. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem w ilości 322 godzin, w tym: z wykorzystaniem metody hydroterapii w ilości 80 godzin dla 4 Uczestników Projektu, z wykorzystaniem metody hipoterapii w ilości 60 godzin dla 3 Uczestników Projektu, z wykorzystaniem metod rehabilitacji ogólnej w ilości 182 godzin dla 7 Uczestników Projektu. 5. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą w ilości 104 godzin dla 4 Uczestników Projektu. 6. Poradnictwo zdrowotne w formie dwudniowych wyjazdowych warsztatów rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu Kopalni Soli w Bochni (nocleg w Kopalni) dla Uczestników Projektu oraz ich otoczenia o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu. Część III. 7. Zajęcia wyrównujące braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć powinny wejść następujące moduły a) Moduł I - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 140 godzin dla 7 Uczestników Projektu. b) Moduł II - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z matematyki dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami matematycznymi w wymiarze 130 godzin dla 9 Uczestników Projektu. c) Moduł III - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka niemieckiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 50 godzin dla 2 Uczestników Projektu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV: 85142100-7, 79111000-5, 55110000-4, 80000000-4, 85312500-4, 85320000-8, 15000000-8, 09200000-1, 55312000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem, Poradnictwo rodzinne w formie spotkań indywidualnych z prawnikiem, Trening kompetencji i umiejętności społecznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT75000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CDIiS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń mgr Adrian Janas , adrianjanas@gmail.com, ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4, 33-200, Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73800
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem, Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą, Poradnictwo zdrowotne w formie dwudniowych wyjazdowych warsztatów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT60000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CDIiS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń mgr Adrian Janas , adrianjanas@gmail.com, ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4, 33-200, Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49100
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49100
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zajęcia wyrównujące braki edukacyjne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CDIiS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń mgr Adrian Janas , adrianjanas@gmail.com, ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 4, 33-200, Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25600
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25600
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.