Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Wołomin: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej ulepszonej i dróg gruntowych na terenie gminy Wołomin
Numer ogłoszenia: 99294 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Dróg i Zieleni w Wołominie , ul. Sienkiewicza 1, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 787 65 20, 22 761 34 80, faks 22 761 34 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzdiz.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej ulepszonej i dróg gruntowych na terenie gminy Wołomin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej ulepszonej i dróg gruntowych na terenie gminy Wołomin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, które będą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował w okresie okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na bieżącej konserwacja dróg o nawierzchni twardej ulepszonej i dróg gruntowych o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto każda. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych, określonego w pkt 6 ppkt 2 lit b SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty i załączonych dowodów, określonych w pkt. 6 ppkt. 2 lit. c SIWZ, potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujacych, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: dwiema równiarkami o mocy nie mniejszej niż 120 KM; dwoma samochodami ciężarowymi o ładowności nie mniejszej niż 8 ton dwoma samochodami ciężarowymi o ładowności nie mniejszej niż 16 ton dwoma walcami drogowymi wibracyjnymi. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załączniku Nr 6 do formularza oferty, że Wykonawca dysponuje wymaganym przez Zamawiającego sprzętem, o którym mowa wyżej i podstawie do dysponowania nim;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwiema osobami z doświadczeniem i uprawnieniami operatora równiarki samobieżnej, dwiema osobami posiadającymi uprawnienia operatora samobieżnego wibracyjnego walca drogowego oraz osobami z doświadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu robót odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie wykazu osób, wg wzoru stanowiącego załączniku Nr 7 do formularza oferty. W ww. wykazie należy podać informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, ich uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i podstawie do dysponowania nimi. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załączniku Nr 8 do formularza oferty, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, a także informacji dotyczących zakresu wykonywanych przez niego czynności i podstawie do dysponowania nim.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 ppkt. 2 lit. a SIWZ i wypełnienie formularza oferty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na załączniku Nr 10, wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty w Rozdziale III SIWZ; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów do realizacji zamówienia, które składają na potwierdzenie warunków wymagane dokumenty, należy dołączyć dokumenty jak wyżej, dotyczące tego podmiotu i przez niego podpisane za zgodność z oryginałem; W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez te podmioty. Zobowiązanie, winno wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, zakres, charakter stosunku, jaki będzie łączył z Wykonawcą, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, wynikające ze specyfiki tego zasobu oraz należy wykazać, że podmiot udzielający zasobu Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, rzeczywiście nim dysponuje. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, itp.). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ww. ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w art 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą być spełnione łącznie; dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te ( wykazane przez Wykonawcę w załączniku Nr 5 do oferty ) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wypełniony i podpisany formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ; wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego, zgodny w treści ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ; oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6 ppkt 6 lit. a niniejszej SIWZ, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 10 ppkt 5 SIWZ, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; informację podmiotów i o podmiotach, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasobach, których polega Wykonawca, na zasadach określonych w pkt. 5 ppkt 2 SIWZ; informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców; oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na załączniku nr 2, wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ; oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji wykazu dróg gminnych objętych bieżącą konserwacją na załączniku nr 3, wg wzoru amieszczonego w Rozdziale III SIWZ;oświadczenie dotyczące dysponowania wymaganym przez Zamawiającego sprzętem, potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt. 5 ppkt 1 lit b SIWZ na załączniku Nr 6 do oferty, wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty w Rozdziale III SIWZ; dokument potwierdzający wniesienie wadium, w formie określonej w pkt. 8 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzdiz.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Dróg i Zieleni,
05-200 Wołomin ul. Sienkiewicza 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zakład Dróg i Zieleni, 05-200 Wołomin ul. Sienkiewicza 1, kancelaria ( wejście od ul. Sienkiewicza)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Planowe czyszczenie elementów kanalizacji deszczowej oraz udrażnianie w przypadku awarii, wystąpienia niedrożności urządzeń kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zada. inwest.: Projekt przebudowy drogi powiatowej Nr 2216W na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4351W, gm. Poświętne(...)
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkół w Tłuszczu"
- Wykonanie wycen nieruchomości
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony osób i mienia w obiekcie krytej pływalni oraz w budynku siedziby Ośrodka Sportu i Rekreacji "Huragan" w Wołominie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
- Remont ulicy Szkolnej
- Remonty cząstkowe dróg gminnych: CZ I - masą asfaltową, CZ II - grysami i emulsją, CZ III - oraz chodników gminnych z kostki betonowej i kamiennej, CZ IV - gruntowych mieszanką tłucznia kamiennego
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Mońki w 2025 r.
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i urządzeń małej architektury na terenie miasta i gminy Lubsko w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.