To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Wrocław: usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 99327 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76521 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania, 72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania, 3. Usługi serwisowe będą świadczone w odniesieniu do Produktów SAP nabytych przez MCUS na podstawie Umowy Licencyjnej. Licencje te dotyczą: SAP HR (Zarządzanie Kapitałem Ludzkim - kadry i płace), SAP BASIS (Administrowanie Systemem), zwanego dalej Oprogramowaniem systemu SAP V.6.00. Listy płac (dotyczy rozwiązania: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi SAP V.6.00 Human Resource) dla 1000 zapisów głównych, bazy danych - SAP MaxDB. Nabyte licencje, o których mowa powyżej zostały udzielone dla 11 użytkowników kategorii Użytkownik profesjonalny 4. Wykonawca zapewni wsparcie eksploatacji systemu SAP istniejącego w MCUS na podstawie potrzeb i celów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zleci wykonawcy wsparcie eksploatacji systemu SAP w obszarach: SAP HR oraz SAP BASIS. Wsparcie systemu obejmuje wszelkie rozszerzenia systemu w obszarach wymienionych powyżej, utworzone za pomocą narzędzi ABAP i zainstalowane w systemie SAP Zamawiającego. Dostarczanie zmian oprogramowania opracowanych przez producenta systemu SAP V.6.00 dotyczących dostosowywania systemu do zmian prawnych oraz aktualizacji i rozbudowy funkcjonalności. 5. Wykonawca zapewni wsparcie aplikacyjne dla końcowych użytkowników systemu w formie puli minimum 25 godzin do wykorzystania kwartalnie polegającego w szczególności na: 1) rozwiązywaniu problemów związanych z błędną obsługą procesów biznesowych w obszarach HR oraz BASIS systemu SAP V.6.00 i błędami w danych podstawowych; 2) asyście przy wgrywaniu poprawek, łat, pakietów aplikacyjnych SAP V.6.00; 3) udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności systemu SAP V.6.00; 4) analizie problemów związanych z niepoprawną konfiguracją systemu SAP V.6.00 dotyczącą zarówno standardowych, jak i klienckich obiektów rozwiązań; 5) wykonywaniu zmian w konfiguracji modułów HR; 6) wskazywaniu potrzeb szkoleniowych i rozwoju systemu na podstawie analizy zgłoszeń serwisowych oraz wsparcie pracowników Zamawiającego w konfiguracji i obsłudzę systemu SAP V.6.00; 7) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby zamawianych godzin serwisowych; 8) nie wykorzystane godziny serwisowe w ramach kwartału przenoszone są na kolejny kwartał, natomiast nie wykorzystane godziny serwisowe do dnia zakończenia umowy przepadają; 9) wykonywaniu wszelkich prac programistycznych, na które składać się mogą np. raporty, rozszerzenia obecnych funkcjonalności, nowe funkcjonalności, interfejsy do migracji danych z i do systemu SAP V.6.00; 10) wykonywanie na bieżąco dokumentacji systemu SAP wszelkich wprowadzonych zmian w systemie SAP w tym także instrukcji dla końcowych użytkowników i dostarczanie aktualnej dokumentacji Zamawiającemu; 11) wsparciu przy migracji systemu SAP V.6.00 do nowszych wersji; 12) wsparciu technicznym przy przenoszeniu systemu SAP V.6.00 do nowego środowiska serwerowego w razie wystąpienia takiej potrzeby; 13) Wykonawca będzie dokonywał raz w roku lub na żądanie, przeglądu funkcjonowania systemu SAP V.6.00 (tzw. Kontrola Utrzymania Jakości Systemu) pod kątem identyfikacji rzeczywistych i potencjalnych problemów (między innymi w zakresie obsługi systemu, danych transakcyjnych, danych podstawowych, planowanej migracji do wyższej wersji systemu, planowanej aktualizacji lub zmiany bazy danych). 6. Strony ustalają klasyfikację błędów według 4 priorytetów zgłoszeń. Priorytet zgłoszenia nadawany jest przez MCUS i przypisywany w systemie serwisowym wykonawcy. Wykonawca ma prawo - po uzgodnieniu z Zamawiajacym - do weryfikacji i zmiany priorytetu w przypadku, gdy nie są spełnione przyjęte dla niego kryteria w systemie serwisowym wykonawcy. Ustala się następujące czasy reakcji wykonawcy na zgłoszone zlecenia wsparcia przez Zamawiającego: Zgłaszany priorytet Opis stanu Czas reakcji * Czas usunięcia błędu ** Wysoki System nie pracuje, brak możliwości pracy z systemem dla wszystkich użytkowników Do 0,5 godziny Nieprzerwanie aż do usunięcia usterki Średni Znaczące przestoje w pracy systemu i/lub znaczne zakłócenie procesów biznesowych. Do 2 godzin Maksymalnie do 24 godzin Niski Zakłócenie procesów biznesowych i / lub niemożliwość pracy dla kilku użytkowników Do 8 godzin Maksymalnie do 2 dni roboczych Prace Planowe System działa stabilnie. Prace dotyczą rozwoju działającego systemu SAP. Do 24 godzin W terminie ustalonym pomiędzy stronami * Czas Reakcji - czas, jaki upływa pomiędzy zgłoszeniem awarii lub problemu przez Zamawiającego, a rozpoczęciem wykonywania procedury naprawczej przez wykonawcę; Czas reakcji liczony jest w godzinach pracy zgodnie z pkt. 7. ** Czas usunięcia błędu - nieprzekraczalny czas usunięcia awarii lub realizacji zlecenia (w zależności od rodzaju zgłoszenia) od momentu zgłoszenia problemu lub awarii przez zamawiającego do momentu usunięcia awarii lub odbioru zlecenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.70.00 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"SIDEN - SYSTEMY INFORMATYCZNE, DORADZTWO, ENERGETYKA - SP. Z O.O."
- SIDEn Systemy Informatyczne Doradztwo Energetyka Sp. z o.o., Koniuch 8, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17343,00
Oferta z najniższą ceną: 17343,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19003,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Świadczenie usług rozwoju wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Udzielenie 12 miesięcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
- Udzielenie 12 miesięcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
więcej: Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.