To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99330 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Warszawa: Wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw ARR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu1. Owoce i warzywa w szkole, 2.Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52548-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, krajowy numer identyfikacyjny
622243400000, ul.
ul. Karolkowa
30,
01207
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 661 72 72, faks
22 376 73 79, e-mail
zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja płatnicza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw ARR
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.CPV: 22.10.00.00-1 - drukowane książki, broszury i ulotki; 79.82.40.00-6 - usługi drukowania i dystrybucji. 2.Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw ARR przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w podziale na trzy części: ZADANIE NR 1: 1)Druk wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1a do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6a do SIWZ). 2)Oprawa w wydrukowane okładki 80 egzemplarzy sprawozdania dostarczonego przez Zamawiającego. 3)Dostarczenie przez Wykonawcę do magazynów w Centrali lub do magazynów w Centrali i do 16 oddziałów terenowych Zamawiającego wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1a do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6a do SIWZ), zgodnie z załącznikiem nr 1a do formularza ofertowego i załącznikiem nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6a do SIWZ). 4)Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6a do SIWZ. 5)Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 101 000,00 PLN (słownie: sto jeden tysięcy złotych, 00/100) netto. ZADANIE NR 2: 1)Druk edukacyjnego plakatu "Piramida zdrowego żywienia i aktywności fizycznej" o następujących parametrach: nakład 25 000 egz.; format B2 (480 x 680 mm); papier: kreda mat 170 g (papier certyfikowany, np. PEFC, Ecolabel); 4+0+folia mat+lakier UV punktowo; introligatornia: 2 listwy metalowe na krótszych bokach + zawieszka. 2)Dystrybucja plakatu zgodnie rozdzielnikiem dystrybucyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6b do SIWZ) 3)Druk i dystrybucja plakatu, o którym mowa w ppkt. 1 i 2, następuje w ramach działań komunikacyjnych unijnego programu "Owoce i warzywa w szkole", w oparciu o Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2016/248 z dnia 17 grudnia 2015 r., ustanawiające zasady wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 w odniesieniu do pomocy unijnej na dostarczanie i dystrybucję owoców i warzyw, przetworzonych owoców i warzyw oraz produktów z bananów w ramach programu "Owoce i warzywa w szkole" oraz ustalające orientacyjny przydział tej pomocy, a także w oparciu o Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2016/247 z dnia 17 grudnia 2015 r. uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 w odniesieniu do pomocy unijnej na dostarczanie i dystrybucję owoców i warzyw, przetworzonych owoców i warzyw oraz produktów z bananów w ramach programu "Owoce i warzywa w szkole". 4)Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6b do SIWZ. 5)Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 46 500,00 PLN (słownie: czterdzieści sześć tysięcy pięćset złotych, 00/100) netto. ZADANIE NR 3: 1)Druk wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1b do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6c do SIWZ). 2)Dystrybucja wydawnictw określonych w Specyfikacji (załącznik nr 1b do formularza ofertowego), stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6c do SIWZ), zgodnie z rozdzielnikiem dystrybucyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 6c do SIWZ). 3)Druk i dystrybucja wydawnictw, o którym mowa w ppkt. 1 i 2, następuje w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020. 4)Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6c do SIWZ. 5)Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 39 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych, 00/100) netto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
22100000-1
Dodatkowe kody CPV:
79824000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT61026.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 61155,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26544.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32650,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wydrukowanie i dystrybucja wydawnictw |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26814,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.