eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usług związanych prowadzeniem kuchni i stołówki szkolnej w Zespole Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Częstochowa: Świadczenie usług związanych prowadzeniem kuchni i stołówki szkolnej w Zespole Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 99336 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7437 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego, ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych prowadzeniem kuchni i stołówki szkolnej w Zespole Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług związanych z prowadzeniem kuchni i stołówki szkolnej w Zespole Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie 1. Zamawiający zleci Wykonawcy świadczenie usług związanych z prowadzeniem kuchni i stołówki szkolnej polegających w szczególności na: a) codziennym przygotowanie (zgodnie z normami żywieniowymi) i wydawaniu obiadów dla żywienia zbiorowego dla uczniów i pracowników Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie od godziny 10:45 do godziny 13:00, z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Wszelkie zmiany dotyczące czasu i terminów wydawania posiłków wymagają wcześniejszego uzgodnienia obu stron. Orientacyjna ilość codziennie wydawanych obiadów wynosi 150 szt. w tym 20 szt. posiłków bezmięsnych. Liczba ta w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie, co może wpłynąć na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków, b) codziennym przygotowaniu nieodpłatnych II daniowych posiłków dla uczniów w ilości minimum 15 szt. 2. Zamawiający zleci Wykonawcy świadczenie powyższych usług pod warunkiem spełnienia dodatkowych wymogów: a) Wykonawca posiada i przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał aktualny certyfikat HCCP, b) koszt jednego pełnowartościowego obiadu w ramach miesięcznego abonamentu, dla ucznia może wynosić maksymalnie 8,00 zł brutto, z możliwością zakupu przez ucznia pełnego posiłku lub zupy (maksymalna cena zupy - 3,50 zł/szt) lub II dania (maksymalna cena II dania - 4,50 zł/szt). Dla pracownika wg własnej kalkulacji. c) Wykonawca będzie utrzymywał czystość i porządek na terenie stołówki i kuchni zgodnie z wymogami odpowiednich służb, d) Wykonawca ma obowiązek doposażenia na własny koszt wynajętego pomieszczenia w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej (urządzenia te pozostają przez okres trwania umowy i są po jej wygaśnięciu własnością Wykonawcy), e) na własny koszt Wykonawca będzie przeprowadzał konserwacje, remonty bieżące i kapitalne urządzeń wydzierżawionych z częstotliwością zgodną z technologią użytkowania tych urządzeń. f) na własny koszt Wykonawca będzie przeprowadzał niezbędne naprawy i remonty dzierżawionych pomieszczeń w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, g) Wykonawca będzie uiszczał opłaty stałe za liczniki oraz koszty opłat eksploatacyjnych takich jak: energia elektryczna (licznik), woda, (licznik), ścieki (wg wskazań licznika - zużycia wody), wywóz nieczystości, związanych z prowadzeniem działalności gastronomicznej z terminem płatności wg umów z gestorami. W tym celu Wykonawca na własny koszt zabuduje odpowiednie opomiarowanie oraz zawrze stosowne umowy z dostawcami mediów oraz odbiorcami odpadów komunalnych, h) po zakończeniu umowy nastąpi komisyjny odbiór dzierżawionych przez oferenta pomieszczeń, i) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż strony zastrzegają sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy, za uprzednim 3 miesięcznym wypowiedzeniem, j) Wykonawca ma obowiązek stosowania zasad określonych Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171, poz.1225 z póżn. zm) k) Wykonawca w zakresie od siebie zależnym ma obowiązek stosować zasady Dobrej praktyki higienicznej (GHP) oraz Dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) l) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. m) Wykonawca przez okres trwania umowy nie będzie prowadził z użyciem przekazanych mu pomieszczeń i wyposażenia usług zewnętrznych. Łączna powierzchnia kuchni, stołówki wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi: 163,51m2. Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku nr 1 do umowy. Szczegółowy wykaz sprzętu i wyposażenia znajdującego się w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 36 miesięcy z zastrzeżeniem punktu 3.2.1.i. Zamawiający zapewnia utrzymanie czystości stołówki we własnym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna PIEPRZ I WANILIA Agnieszka Kobyłkiewicz, ul. Wręczycka 7/9, 42-200 CZĘSTOCHOWA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 734634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.