Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-03-24
¯ukowice: MODERNIZACJA ODDZIA£ÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE ¯UKOWICE
Numer og³oszenia: 99360 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¯ukowice , ¯ukowice 148, 67-231 ¯ukowice, woj. dolno¶l±skie, tel. 76 831 42 41, faks 76 831 41 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: MODERNIZACJA ODDZIA£ÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE ¯UKOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeñ, wyposa¿enie pomieszczeñ w ramach projektu: Modernizacja oddzia³ów przedszkolnych w Gminie ¯ukowice Zadanie obejmuje dostawê, roz³adunek, wniesienie oraz monta¿ W sk³ad zamówienia wchodz± czê¶ci takie jak: I. Organizacja placu zabaw wraz z wyposa¿eniem (monta¿em) typu: zabawki wielofunkcyjne (1 x zje¿d¿alnia standard) karuzela z kierownic±, sprê¿ynowce. Plac zabaw czê¶ciowo jest ju¿ wyposa¿ony, nale¿y dostosowaæ nowy sprzêt do lokalizacji. Do oferty nale¿y do³±czyæ koncepcjê rozmieszczenia - wskazana wizja w terenie. Wszystkie urz±dzenia powinny posiadaæ Certyfikat Zgodno¶ci z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewniæ czê¶ci zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urz±dzenia powinny byæ zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeñstwa wynikaj±cych z norm PN EN 1176;2008. II. Dostosowanie pomieszczeñ i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: zakup i monta¿ nak³adek zmniejszaj±cy obwód ustêpu, podesty do toalet i umywalek, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, luster, podajników na myd³o, podajników na rêczniki papierowe itp. III. Wyposa¿enie pomieszczeñ: - poprzez zakup wyposa¿enia do utrzymania czysto¶ci: odkurzacz na mokro, odkurzacz na sucho, wózek do sprz±tania; - doposa¿enie kuchni w lodówkê - z których korzystaj± dzieci oraz personel, w: sto³y, krzes³a, biurka, rega³y, szafy z pó³kami i szufladami, dywany, wyposa¿enie wypoczynkowe, artyku³y plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, szafki medyczne, zabezpieczenia grzejników itp - poprzez zakup mebli do wyposa¿enia szatni: szafki, ³aweczki IV. Wyposa¿enie w sprzêt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, Drukarki, skanera, radia z odtwarzaczem, kserokopiarki, tablice interaktywne. Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/ oraz w za³±cznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwê w³asn± materia³ów Zamawiaj±cy dodaje zapis lub równowa¿ne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw w³asnych materia³ów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jako¶ciowych oczekiwanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest zobowi±zany w cenie ofertowej uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo¶ci asortymentów stanowi±cych przedmiot zamówienia zawarto w za³. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materia³y powinny byæ fabrycznie nowe, tzn. ¿e ¿adna czê¶æ sk³adaj±ca siê na dany materia³ nie mo¿e byæ wcze¶niej u¿ywana, oraz winny posiadaæ niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa. Ewentualne nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w przedmiarze nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. wykonawca mo¿e zaproponowaæ produkty równowa¿ne, np. o innej nazwie, jednak musz± one spe³niaæ wymogi tej samej lub wy¿szej jako¶ci. W przypadku sprzêtu elektronicznego, sprzêtu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry s± parametrami minimalnymi..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 37.53.52.00-9, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ) do³±czonych do oferty. W przypadku niespe³nienia minimalnych wymagañ kwalifikacyjnych okre¶lonych w SIWZ oferta zostanie odrzucona. W celu wykazania spe³niania przez wykonawcê w/w warunku do oferty nale¿y do³±czyæ wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa wy¿ej jest po¶wiadczenie lub inne dokumenty, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ) do³±czonych do oferty. W przypadku niespe³nienia minimalnych wymagañ kwalifikacyjnych okre¶lonych w SIWZ oferta zostanie odrzucona. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³ w postaci op³aconej polisy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - za³±cznik Nr 1, 2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne - za³±cznik Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie tych warunków (wg pkt 7 SIWZ), 3) lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5, 3) pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¿eli dotyczy), 4) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia (je¶li uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty), 5) zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy, jak równie¿ wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnosz±ce siê do lub wynikaj±ce z wykonania przedmiotu umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ w nastêpuj±cym zakresie i przypadkach: 1) zdarzenia b±d¼ ci±g zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Dostawcy (których Zamawiaj±cy i Dostawca nie mogli przewidzieæ i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³ania z nale¿yt± staranno¶ci±) zasadniczo utrudni wykonanie czê¶ci zobowi±zañ umowy, 2) zmiany ilo¶ci i asortymentu zamówienia , co skutkuje zmian± wynagrodzenia jak . 3) Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania pó¼niejszej zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku gdy w trakcie realizacji zamówienia oka¿e siê, ¿e mo¿liwe s± do zastosowania nowe technologie i osi±gniêcia nauki, których zastosowanie pozwoli na pewniejsze lub szybsze osi±gniêcie za³o¿onych rezultatów lub pozwoli na osi±gniêcie lepszych parametrów lub wska¼ników oczekiwanych jako rezultat zamówienia, 4) Wyst±pi± zmiany ustawowe wysoko¶ci stawki VAT. 5) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie zmiany parametrów, funkcji lub innych cech urz±dzeñ zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urz±dzenia (marka, model, wersja urz±dzenia) , przy czym zmiana taka mo¿e byæ spowodowana: a) niedostêpno¶ci± na rynku urz±dzeñ wskazanych w ofercie wynikaj±c± z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urz±dzeñ po z³o¿eniu oferty; b) pojawieniem siê na rynku urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy; c) pojawieniem siê na rynku urz±dzeñ o lepszych parametrach ni¿ wskazane w ofercie, pod warunkiem, ¿e zmiany wskazane powy¿ej nie spowoduj± zwiêkszenia ceny oferowanej a nowe urz±dzenie bêdzie spe³nia³o wymagania okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zukowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w ¯ukowicach, ¯ukowice 148, 67-231 ¯ukowice.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy w ¯ukowicach, ¯ukowice 148, 67-231 ¯ukowice (sekretariat).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓ£FINANSOWANY PRZEZ UNIÊ EUROPEJSK¡ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPO£ECZNEGO.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw wraz z wyposa¿eniem (monta¿em).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Organizacja placu zabaw wraz z wyposa¿eniem (monta¿em) typu: zabawki wielofunkcyjne (1 x zje¿d¿alnia standard) karuzela z kierownic±, sprê¿ynowce. Plac zabaw czê¶ciowo jest ju¿ wyposa¿ony, nale¿y dostosowaæ nowy sprzêt do lokalizacji. Do oferty nale¿y do³±czyæ koncepcjê rozmieszczenia - wskazana wizja w terenie. Wszystkie urz±dzenia powinny posiadaæ Certyfikat Zgodno¶ci z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewniæ czê¶ci zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urz±dzenia powinny byæ zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeñstwa wynikaj±cych z norm PN EN 1176;2008. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w za³±cznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwê w³asn± materia³ów Zamawiaj±cy dodaje zapis lub równowa¿ne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw w³asnych materia³ów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jako¶ciowych oczekiwanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest zobowi±zany w cenie ofertowej uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo¶ci asortymentów stanowi±cych przedmiot zamówienia zawarto w za³. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materia³y powinny byæ fabrycznie nowe, tzn. ¿e ¿adna czê¶æ sk³adaj±ca siê na dany materia³ nie mo¿e byæ wcze¶niej u¿ywana, oraz winny posiadaæ niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa. Ewentualne nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w przedmiarze nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. wykonawca mo¿e zaproponowaæ produkty równowa¿ne, np. o innej nazwie, jednak musz± one spe³niaæ wymogi tej samej lub wy¿szej jako¶ci..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 37.53.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeñ i toalet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeñ i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: zakup i monta¿ nak³adek zmniejszaj±cy obwód ustêpu, podesty do toalet i umywalek, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, luster, podajników na myd³o, podajników na rêczniki papierowe itp. Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w za³±cznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwê w³asn± materia³ów Zamawiaj±cy dodaje zapis lub równowa¿ne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw w³asnych materia³ów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jako¶ciowych oczekiwanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest zobowi±zany w cenie ofertowej uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo¶ci asortymentów stanowi±cych przedmiot zamówienia zawarto w za³. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materia³y powinny byæ fabrycznie nowe, tzn. ¿e ¿adna czê¶æ sk³adaj±ca siê na dany materia³ nie mo¿e byæ wcze¶niej u¿ywana, oraz winny posiadaæ niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa. Ewentualne nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w przedmiarze nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. wykonawca mo¿e zaproponowaæ produkty równowa¿ne, np. o innej nazwie, jednak musz± one spe³niaæ wymogi tej samej lub wy¿szej jako¶ci..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.71.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Wyposa¿enie pomieszczeñ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeñ, wyposa¿enie pomieszczeñ w ramach projektu: Modernizacja oddzia³ów przedszkolnych w Gminie ¯ukowice Zadanie obejmuje dostawê, roz³adunek, wniesienie oraz monta¿ Wyposa¿enie pomieszczeñ: - poprzez zakup wyposa¿enia do utrzymania czysto¶ci: odkurzacz na mokro, odkurzacz na sucho, wózek do sprz±tania; - doposa¿enie kuchni w lodówkê - z których korzystaj± dzieci oraz personel, w: sto³y, krzes³a, biurka, rega³y, szafy z pó³kami i szufladami, dywany, wyposa¿enie wypoczynkowe, artyku³y plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, szafki medyczne, zabezpieczenia grzejników itp - poprzez zakup mebli do wyposa¿enia szatni: szafki, ³aweczki Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w za³±cznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwê w³asn± materia³ów Zamawiaj±cy dodaje zapis lub równowa¿ne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw w³asnych materia³ów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jako¶ciowych oczekiwanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest zobowi±zany w cenie ofertowej uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo¶ci asortymentów stanowi±cych przedmiot zamówienia zawarto w za³. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materia³y powinny byæ fabrycznie nowe, tzn. ¿e ¿adna czê¶æ sk³adaj±ca siê na dany materia³ nie mo¿e byæ wcze¶niej u¿ywana, oraz winny posiadaæ niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa. Ewentualne nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w przedmiarze nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. wykonawca mo¿e zaproponowaæ produkty równowa¿ne, np. o innej nazwie, jednak musz± one spe³niaæ wymogi tej samej lub wy¿szej jako¶ci..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Wyposa¿enie w sprzêt multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeñ, wyposa¿enie pomieszczeñ w ramach projektu: Modernizacja oddzia³ów przedszkolnych w Gminie ¯ukowice Zadanie obejmuje dostawê, roz³adunek, wniesienie oraz monta¿ Wyposa¿enie w sprzêt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, Drukarki, skanera, radia z odtwarzaczem, kserokopiarki, tablice interaktywne Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz w za³±cznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwê w³asn± materia³ów Zamawiaj±cy dodaje zapis lub równowa¿ne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw w³asnych materia³ów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jako¶ciowych oczekiwanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest zobowi±zany w cenie ofertowej uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilo¶ci asortymentów stanowi±cych przedmiot zamówienia zawarto w za³. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materia³y powinny byæ fabrycznie nowe, tzn. ¿e ¿adna czê¶æ sk³adaj±ca siê na dany materia³ nie mo¿e byæ wcze¶niej u¿ywana, oraz winny posiadaæ niezbêdne certyfikaty bezpieczeñstwa. Ewentualne nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w przedmiarze nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. wykonawca mo¿e zaproponowaæ produkty równowa¿ne, np. o innej nazwie, jednak musz± one spe³niaæ wymogi tej samej lub wy¿szej jako¶ci. W przypadku sprzêtu elektronicznego, sprzêtu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry s± parametrami minimalnymi..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.32.36.00-2, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Bia³a Podlaska"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kszta³cenie zawodowe kluczem do rozwoju m³odzie¿y w powiecie opolskim
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- Dostawa urz±dzeñ komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjali¶ci przysz³o¶ci to MY
- Sprzeda¿ i dostawa komputerów oraz urz±dzenia mobilnego jako doposa¿enie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jako¶ci edukacji w I Liceum Ogólnokszta³c±cym w Rzeszowie
- ,,Doposa¿enie bazy dydaktycznej szkó³ w ramach projektu: Edukacja dla przysz³o¶ci uczniów gminy Jarocin"
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.