To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Poznań: Usługa prowadzenia projektu na stanowisku koordynatora projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spolecznego, w ramach umowy zlecenia.
Numer ogłoszenia: 99372 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80612 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca' 56, ul. Śniadeckich 54/58, 60-774 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8658683, faks 61 8658214.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia projektu na stanowisku koordynatora projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spolecznego, w ramach umowy zlecenia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi prowadzenia projektu na stanowisku koordynatora projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach umowy zlecenia, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem obowiązków: Zakres obowiązków (czynności) przewidzianych do wykonania na stanowisku pracy koordynatora: 1. Przygotowanie i przeprowadzenie rekrutacji uczestników: a. opracowanie i przeprowadzenie badań ankietowych wśród uczestników b. utworzenie i zebranie 6 grup beneficjentów wg zawodów (10+2) c. opracowanie i zebranie deklaracji uczestnictwa od wszystkich beneficjentów (również rezerwowych) d. opracowanie i zebranie zgody na przetwarzanie danych osobowych od wszystkich uczestników. 2. Przygotowanie harmonogramu działań i pracy: a. opracowanie list uczestników b. comiesięczne opracowywanie harmonogramu zajęć języka obcego zawodowego, przedsiębiorczości, warsztatów oraz praktyk c. comiesięczne opracowywanie zamówień na posiłki d. opracowywanie list obecności dotyczących zajęć języka obcego zawodowego, przedsiębiorczości, warsztatów oraz praktyk. 3. Współpraca z dyrektorem ZSH, pracownikiem ds. monitoringu, pracownikiem ds. promocji, kadrą prowadzącą zajęcia, z pracownikiem d.s rozliczeń finansowych, z pracownikiem ds. rozliczeń kadrowo-płacowych, pracownikiem ds. obsługi administracyjnej. 4. Nawiązanie współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy i Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych celem organizacji warsztatów. 5. Organizowanie działań w ramach Projektu: a. zakup pomocy dydaktycznych b. organizowanie zajęć przedsiębiorczości i zajęć języka obcego zawodowego c. organizowanie warsztatów d. organizowanie praktyk. 6. Nadzór merytorycznych nad projektem: a. kontrola prawidłowej realizacji zajęć b. kontrola bieżącej dokumentacji. 7. Nadzór organizacyjny nad projektem tj. nad: a. zakupem sprzętu i materiałów b. organizacją zajęć c. opracowaniem scenariuszy lekcji d. organizacją warsztatów e. organizacją praktyk. 8. Obsługa Punktu Informacji Projektu. 9. Opracowanie, sporządzanie i przechowywanie dokumentów: a. wniosków o płatność - strona merytoryczna b. umów, kart pracy, kart potwierdzenia wykonania pracy, kart rozliczenia finansowanego dla wykonawców - j. wrażliwym na płeć; c. zebranie kart pracy od wykonawców d. zebranie potwierdzeń odbioru materiałów przez uczestników na listach. 10. Udostępnianie prowadzącym sprzętu na zajęcia. 11. Rozliczanie prowadzących z dokumentacji zajęć. 12. Dbanie o realizację działań zgodnie z zapisami w Projekcie, Umowie i innych dokumentach dotyczących realizacji Projektu. 13. Monitorowanie, nadzorowanie, wspieranie i kontrolowanie pracy wykonawców zaangażowanych w pracę w projekcie. 14. Organizacja pracy zespołu (określenie zadań, kontrola). 15. Wybór i kontakt z podwykonawcami i personelem zewnętrznym, w tym trenerami zewnętrznymi. 16. Współpraca z pracownikiem ds. rozliczania projektu (księgową i dyrektorem): a. kontrola wydatków związanych z realizacją działań projektowych b. rozliczanie finansowe i merytoryczne Projektu. 17. Zbieranie i wprowadzanie do systemu danych statystycznych beneficjentów ostatecznych. 18. Dbanie o wizerunek i reprezentowanie Szkoły. 19. Uspójnianie działań podejmowanych w ramach projektu. 20. Nadzór nad całością realizacji projektu. 21. Kontakty z Wydziałem Oświaty Urzędu Miasta Poznania, Biurem Koordynacji Projektów Urzędu Miasta Poznania i Wojewódzkim Urzędem Pracy. 22. Pozostałe zadania wynikające z Projektu i Umowy o dofinansowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pierwsze kroki w biznesie - cykl zajęć pozalekcyjnych realizowanych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. POKL.09.02.00-30-079/11.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERDMANN PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE KRYSTYNA ERDMANN
jakie przetargi wygrała firma
ERDMANN PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE KRYSTYNA ERDMANN
- Krystyna Erdmann, ul. kopanina 77, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75600,00
Oferta z najniższą ceną: 75600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.