Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych - materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 99387 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych - materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych - materiałów szewnych, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1 - Szwy syntetyczne plecionkowe, powlekane, wchłaniane od 60 do 90 dni od zaimplantowania, ZADANIE 2 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniajace się po około 180-210 dniach od zaimplantowania, ZADANIE 3 - Szwy syntetyczne z kwasu pologlikolowego, plecionkowe, powlekane glikonatem, wchłaniające się od 35 do 45 dni od zaimplantowania, ZADANIE 4 - Szwy niewchłanialne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane silikonem, ZADANIE 5 - Szwy niewchłanialne, plecionkowe, jedwabne, powlekane woskiem i silikonem, ZADANIE 6 - Szwy naturalne, niewchłanialne, plecione, powlekane silikonem i roztw. Poliwinylu, ZADANIE 7 - Szwy niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe, ZADANIE 8 - Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, syntetyczne, poliamidowe, ZADANIE 9 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe z glikonatu, wchłaniające się po około 60-90 dniach od zaimplantowania, ZADANIE 10 - Szwy syntetyczne, plecionkowe, powlekane, wchłanialne od 56-90 dni od zaimplantowania ze środk. Antybakteryjnym, ZADANIE 11 - Szwy niewchłaniane, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe, ZADANIE 12 - Szwy syntetyczne plecione, poliamidowe, ZADANIE 13 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe z poli-4-hydroksybutyratu, wchłanialne ok. 13 mies., ZADANIE 14 - Szwy syntetyczne, niewchłanialne, plecione, niepowlekane, poliestrowe, ZADANIE 15 - Znaczniki chirurgiczne, ZADANIE 16 - Siatka polipropylenowa płaska do przepuklin, do metody klasycznej i laparoskopowej, ZADANIE 17 - Siatka chirurgiczna trójwymiarowa, ZADANIE 18 - Siatka chirurgiczna wchłanialna. Miejsce wykonania ww. dostaw - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowej 36 we Wrocławiu oraz obiekt nowego szpitala wojewódzkiego, zlokalizowany w zachodniej części Wrocławia przy ul. Kosmonautów w pobliżu autostradowej obwodnicy Wrocławia we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 146 916,53 zł netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.26-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych do obrotu i stosowania terenie RP (dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym dla Zadań 1÷18), b) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (dotyczy wszystkich pozycji wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym dla Zadań 1÷18) (np. instrukcje używania, strony katalogów, itp.) potwierdzające spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, dla zaoferowanych wyrobów, których nie opisują dołączone saszetki oferowanego asortymentu (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu). Dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); brak potwierdzenia wymaganych parametrów uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże wymagań i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku potwierdzenia parametrów odnoszących się do: igły silikonizowane (dotyczy Zadań 1÷11oraz Zadania 13), opis materiałów szewnych w języku polskim na opakowaniu zbiorczym (dotyczy Zadań 1÷14) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia potwierdzającego powyższe. Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oferta Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy. § 7 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 7 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4)w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5)zmiany konta bankowego. § 7 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Szwy syntetyczne plecionkowe, powlekane, wchłaniane od 60 do 90 dni od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne plecionkowe, powlekane, wchłaniane od 60 do 90 dni od zaimplantowania, 1 część, 48 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniajace się po około 180-210 dniach od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniajace się po około 180-210 dniach od zaimplantowania, 1 część, 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Szwy syntetyczne z kwasu pologlikolowego, plecionkowe, powlekane glikonatem, wchłaniające się od 35 do 45 dni od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne z kwasu pologlikolowego, plecionkowe, powlekane glikonatem, wchłaniające się od 35 do 45 dni od zaimplantowania, 1 część, 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Szwy niewchłanialne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane silikonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane silikonem, 1 część, 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Szwy niewchłanialne, plecionkowe, jedwabne, powlekane woskiem i silikonem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, plecionkowe, jedwabne, powlekane woskiem i silikonem, 1 część, 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Szwy naturalne, niewchłanialne, plecione, powlekane silikonem i roztw. poliwinylu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy naturalne, niewchłanialne, plecione, powlekane silikonem i roztw. poliwinylu, 1 część, 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Szwy niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe, 1 część, 21 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, syntetyczne, poliamidowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, syntetyczne, poliamidowe, 1 część, 19 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe z glikonatu, wchłaniające się po około 60-90 dniach od zaimplantowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, monofilamentowe z glikonatu, wchłaniające się po około 60-90 dniach od zaimplantowania, 1 część, 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Szwy syntetyczne, plecionkowe, powlekane, wchłanialne od 56-90 dni od zaimplantowania ze środk. antybakteryjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, plecionkowe, powlekane, wchłanialne od 56-90 dni od zaimplantowania ze środk. antybakteryjnym, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Szwy niewchłaniane, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłaniane, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Szwy syntetyczne plecione, poliamidowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne plecione, poliamidowe, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe z poli-4-hydroksybutyratu, wchłanialne ok. 13 mies..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, monofilamentowe z poli-4-hydroksybutyratu, wchłanialne ok. 13 mies., 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 - Szwy syntetyczne, niewchłanialne, plecione, niepowlekane, poliestrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, plecione, niepowlekane, poliestrowe, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15 - Znaczniki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaczniki chirurgiczne, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.26-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 16 - Siatka polipropylenowa płaska do przepuklin, do metody klasycznej i laparoskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka polipropylenowa płaska do przepuklin, do metody klasycznej i laparoskopowej, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 17 - Siatka chirurgiczna trójwymiarowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna trójwymiarowa, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 18 - Siatka chirurgiczna wchłanialna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna wchłanialna, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.