Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Poznań: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych
Numer ogłoszenia: 99399 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www,cswl.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5: zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje, oraz inne produkty chemiczne. zadanie nr 2 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów. zadanie nr 3 - Uszczelnienia techniczne, wyroby gumowe. zadanie nr 4 - Wysokowartościowe przemysłowe produkty chemiczne do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów KTO Rosomak. zadanie nr 5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1, 14.50.00.00-6, 14.80.00.00-9, 19.50.00.00-1, 24.30.00.00-7, 24.90.00.00-3, 30.10.00.00-0, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5, 44.80.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wyga oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wyga oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wyga oświadczenia o spełnieniu warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wyga oświadczenia o spełnieniu warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego asortymentu aktualną kartę charakterystyki produktów chemicznych zgodną z Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (REACH) Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. (jeden egzemplarz na dany asortyment).- dotyczy produktów zaznaczonych ** w zadaniu nr 1 oraz wszystkich produktów w zadaniu nr 4
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5) do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie zmianę wartości zamówienia w poszczególnych zadaniach w granicach: zadanie nr 1, 3 ,4 + - 40% kwoty wartości zamówienia brutto. zadanie nr 2, 5 + - 20% kwoty wartości zamówienia brutto. Zwiększenie nastąpi w przypadku przydzielenia dodatkowych środków, nie później nie do dnia 15.12.2011r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 86/90, u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 86/90, od pon - pt w godz. od 7.15-11.00 oraz od 13,30 - 15 .15 - kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - Farby, lakiery, rozpuszczalniki, kleje, oraz inne produkty chemiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - Materiały do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.80.00.00-9, 19.50.00.00-1, 30.10.00.00-0, 31.40.00.00-0, 44.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - Uszczelnienia techniczne, wyroby gumowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - Wysokowartościowe przemysłowe produkty chemiczne do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów KTO Rosomak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo - remontowego pojazdów kołowych i gąsienicowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - Blachy stalowe i inne wyroby ze stali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.80.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Remont i wymiana instalacji elektrycznej pomieszczeń magazynowych i technicznych w piwnicy oraz na parterze budynku Bursy Szkolnej nr 2
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 106 położonym przy ul. K. Janickiego 22 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa kwasu octowego technicznego 50% wraz z transportem i przeładunkiem w okresie 180 dni od dnia podpisania umowy."
- " Dostawa chemicznych źródeł zasilania dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. biurowych oraz opasek kodów kreskowych.
- Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzeczyca"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.