Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Skarżysko-Kamienna: Przebudowa ul. Obywatelskiej w Skarżysku-Kamiennej
na ocinku od ul. Piaskowej do ul. Żurawiej
Numer ogłoszenia: 99429 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Obywatelskiej w Skarżysku-Kamiennej na ocinku od ul. Piaskowej do ul. Żurawiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Obywatelskiej w Skarżysku-Kamiennej na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Żurawiej. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: a. roboty pomiarowe i przygotowawcze b. roboty rozbiórkowe c. roboty ziemne d. roboty ziemne wykończeniowe e. budowa krawężników na ławie betonowej z oporem f. budowa nakładki bitumicznej g. budowa chodników h. budowa wjazdów do posesji i. wykonanie zieleńca j. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego k. regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych l. ułożenie rury ochronnej i rezerwowej ł. Przesunięcie wpustu ściekowego m. wykonanie liniowego systemu odwodnienia. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w drukach przedmiarów robót spełniających funkcję kosztorysów ofertowych stanowiących załącznik nr 3, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących zał. nr 10 do niniejszej siwz . Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera projekt budowlany.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.wykonywali prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej dwie inwestycje mające w swoim zakresie ułożenie nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości robót min. 300.000 zł (brutto) każda. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robót dla branży drogowej. 5.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. 6. Wykonawca , który nie spełni w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 7.Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (wypełniony załącznik nr 2 druk oferty oraz wypełnione druki przedmiaru robót zał. nr 3 ) Wymagana forma dokumentu - oryginał. Wykonawca składa : 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę c. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę d. wykaz robót -druk wykazu robót zał. nr 6- wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej dwie inwestycje mające w swoim zakresie ułożenie nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości robót min. 300.000 zł -brutto- każda. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami dla branży drogowej -druk wykazu osób zał. nr 7 do siwz-. Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę f. Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do niniejszej siwz. Wymagana forma dokument - oryginał
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna Zamówienia Publiczne ul. Sikorskiego 18 , 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 94 tel.: 041-25-20-189 fax.: 041-25-20-200.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna Zamówienia Publiczne ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 94 tel.: 041-25-20-189 fax.: 041-25-20-200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2024/2025
- "Plan ogólny miasta Skarżyska-Kamiennej"
- BUDOWA ZINTEGROWANEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO DRÓG POWIATOWYCH NR 1753T BLIŻYN-ODROWĄŻEK W MIEJSCOWOŚCI SORBIN, GMINA BLIŻYN-ETAP III
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Budowa połączenia drogowego ulicy Winnej z ulicą Mikołajczyka w Grodzisku Wielkopolskim Etap I
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.