eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/167/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Kraków: wyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/167/2016
Numer ogłoszenia: 99449 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54317 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/167/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dla realizacji nowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych, w budowanym obiekcie Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanym przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane, elektryczne i słaboprądowe, sanitarne, wentylacyjne i klimatyzacyjne oraz instalacje gazów technicznych. 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR). 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz STWiOR, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik A do SIWZ, będący jej integralną częścią (1 plik w formacie ZIP). 1.4 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.5 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych. 1.6 Z uwagi na fakt, iż pomieszczenia, instalacje itd., których częściowo dotyczy zakres niniejszego zamówienia, objęte będą gwarancją Generalnego Wykonawcy budynku Wydziału Chemii UJ, Wykonawca zobowiązany jest do: 1.6.1 stosowania materiałów, elementów czy urządzeń, które zachowają standard, kompatybilność oraz zgodności norm z istniejącymi instalacjami i urządzeniami zamontowanymi i funkcjonującymi w budynku, co zostało uwzględnione w rozwiązaniach projektowych przedstawionych w SIWZ, 1.6.2 po wykonaniu zamówienia, uzyskania od Generalnego Wykonawcy (dalej GW) budynku Wydziału Chemii UJ zaświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w zakresie wykonanych robót, w tym istniejących instalacji i zamontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi go warunkami umownymi. W przypadku braku uzyskania od GW budynku Wydziału Chemii UJ zaświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w opisanej formie Wykonawca zakresu objętego niniejszym postępowaniem, zobowiązany jest przejąć zobowiązania gwarancyjne wynikające z umowy pomiędzy Zamawiającym a GW, które nie dotyczą zamontowanych przez GW urządzeń, a jedynie wykonanych przez niego instalacji i robót budowlanych, w zakresie w jakim bezpośrednio związane są one z wykonaniem niniejszego zamówienia. 1.7 Zamawiający informuje, iż Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty koszty związane z zapleczem budowy, które zostały określone poniżej. Zamawiający ma zapewnioną możliwość wprowadzenia na teren budowy innych Wykonawców, działających bezpośrednio na zlecenie Zamawiającego, co jest związane z koniecznością korzystania przez nich ze zorganizowanego przez GW placu budowy, niemniej uwarunkowane jest to poniesieniem przez nich zarówno kosztów stałych, jak i kosztów zmiennych. W związku z faktem, że zgodnie z prawem GW jest jedynym gospodarzem terenu budowy, ponosi on odpowiedzialność z tytułu wszystkich zatrudnionych na jej terenie Wykonawców. Wiążą się z tym nierozłącznie koszty kadry nadzoru BHP GW i Kierownika budowy. Dlatego też, Wykonawcy ponoszą koszty w oparciu o jasno wyznaczone składniki: koszty stałe, które ponosi lub też już poniósł GW oraz zużycie bieżące. Wyłoniony Wykonawca wykona indywidualne opomiarowanie na wskazanych przez GW punktach poboru (dotyczy energii elektrycznej i wody), a następnie rozprowadzi od punktu poboru do miejsca prowadzenia prac. Udział Wykonawców w kosztach stałych budowy (ochrona, ogrodzenie, toalety przenośne, umywalnia,) wynosi odpowiednio w wartościach netto: 1.7.1 Energia elektryczna - koszt wykonania punktu poboru wraz z opomiarowaniem (opłata jednorazowa), 15 000,00 PLN, 1.7.2 Energia elektryczna - koszt dzierżawy rozdzielni budowlanej (miesięcznie), 3 000,00 PLN, 1.7.3 Woda - koszt wykonania punktu poboru wraz z opomiarowaniem (opłata jednorazowa), 5 000,00 PLN, 1.7.4 Toalety przenośne i umywalnia - (miesięcznie), 200,00 PLN, 1.7.5 Ogrodzenie i ochrona budowy - (miesięcznie), 1 000,00 PLN, 1.7.6 Nadzór GW - (miesięcznie), 5 000,00 PLN, 1.7.7 Media - wg wskazań licznika. 1.8 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. do 150 dni liczonych od dnia udzielenia zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia będzie uwzględniał terminy dostaw inwestorskich, w ten sposób aby określone roboty i instalacje objęte zakresem niniejszego zamówienia zostały wykonane przez planowanym montażem przedmiotu dostaw inwestorskich. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, napraw oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, a przedstawioną w formie kosztorysów szczegółowych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy szczegółowe plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem na przykład producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie szczegółowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy szczegółowe i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizacji zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budimex Spółka Akcyjna, ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3150497,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4018893,36

  • Oferta z najniższą ceną: 4018893,36 / Oferta z najwyższą ceną: 4018893,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.