Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Lipno: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej PIASKARKO - SOLARKI, przeznaczonej do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku oraz solanki.
Numer ogłoszenia: 99461 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej PIASKARKO - SOLARKI, przeznaczonej do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku oraz solanki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczno-eksploatacyjne piaskarko-solarki: . zasobnik oraz wszystkie części stalowe zabezpieczone powłoką antykoro-zyjną, . rynna zsypowa oraz talerz rozsypujący wykonany ze stali nierdzewnej, . pojemność zasobnika - 5m3, . układ solankowy dla pojemności 5m3 zasobnika, . zbiorniki na solankę wykonane z materiału odpornego na działanie wodnego roztworu chlorku sodu, . układ napędowy - niezależny od nośnika silnik wysokoprężny o mocy wy-starczającej do zasilania poprzez pompę wszystkich układów hydraulicz-nych piaskarko-solarki, . regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika, . podawanie materiałów do zwalczania śliskości przenośnikiem taśmowym - profilowanym, . mechanizm rozbijający ewentualne bryły soli i materiałów uszorstniają-cych, . krata zabezpieczająca zasobnik przed przedostawaniem się dużych brył soli, kamieni i innych zanieczyszczeń, . szerokość posypywania od 2m do min.10m, . możliwość zmiany asymetrii rozsypywanego materiału, . możliwość posypywania solą, piaskiem, mieszanką piasku z solą lub in-nymi materiałami uszorstniającymi, . możliwość włączania i wyłączania wszystkich funkcji oraz regulacji pia-skarko - solarki z kabiny kierowcy, . podpory demontażowe z mechanizmem korbowym, . elementy do mocowania piaskarko-solarki na pojeździe, . wodoodporny pokrowiec ochronny na zasobnik, . możliwość zamontowania piaskarko-solarki na skrzyni ładunkowej samo-chodów ciężarowych marki: Jelcz, Kamaz, Liaz itp, . pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze za-montowane z tyłu piaskarko-solarki. Warunki gwarancji i serwisu . wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli 24 miesięcznej gwarancji, . wszystkie koszty związane z wykonywaniem napraw gwarancyjnych w tym również koszty dojazdu do miejsca użytkowania sprzętu - ponosi Wykonawca, . koszty obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych ponosi Zamawiający, . czas naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym nie może przekroczyć 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Przekraczając ten termin Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy odpowiadający parametrom sprzętu naprawianego, . Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na sprzęt zaku-piony przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszyst-kimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 2) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zarządu Dróg Powia-towych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 do 12:00. 3) Wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w cenie oferty. 4) Dostawę należy zrealizować w terminie do dnia 30 września 2009 r. 5) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest przeszkolić pracowników Zamawiającego z zakresu eksploatacji i obsługi sprzętu oraz wystawić odpowied-ni dokument. 6) Do sprzętu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca dołączy deklarację zgodności oraz książkę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy minimum 3 dostawy. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione do-stawy zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich za-mawiających. 4. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY FORMULARZ (OFERTA) ORAZ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć pełnomocnictwo. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia. 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz zamawiane materiały: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru okre-ślonego w załączniku nr 1 Oświadczenie. (3) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postę-powania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgod-nym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołą-czone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (4) Załącznik Nr 3 - Formularz cenowy (5) Podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 4 (6) Wypełniony formularz OFERTA (7) dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności - CE; (8) udzielenie 24-miesięcznej gwarancji na dostarczoną piaskarko-solarkę oraz określenie warunków gwarancji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, sto-suje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnowski.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lipnie
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Lipno
- Efektywne systemy ciepłownicze - wymiana źródeł ciepła na kotły na biomasę w czterech budynkach użyteczności publicznej
- Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: przetargi w Lipnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.