eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaWykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi wylotami kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Ruda Śląska (2 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Ruda Śląska: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi wylotami kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Ruda Śląska (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 99467 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi wylotami kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Ruda Śląska (2 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z powierzchni utwardzonych (szczelnych) dróg i parkingów za pośrednictwem istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód. 2. Zadanie Nr 1 obejmuje następujące wyloty/zlewnie: Klary, DTŚ, Szyb Walenty, Rolnicza, Młyńska, Gęsia. 3. Zadanie Nr 2 obejmuje następujące wyloty/zlewnie: Kochłowicka - przepust prawy, Kochłowicka - przepust lewy, Kochłowicka - Żytnia, Piotra Skargi wschód, Piotra Skargi zachód, Wilcza. 4. Przebieg sieci kanalizacji deszczowej zaznaczony jest w części graficznej stanowiącej załącznik nr 6a SIWZ. 5. Zakres opracowania obejmuje: - dla każdego wylotu sporządzenie operatów wodnoprawnych w formie opisowej i graficznej zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 t.j. z późn. zmianami) oraz innych ustaw (3 egz. + 1 w wersji elektronicznej PDF + 1 w wersji edytowalnej zapisanej na nośniku typu pendrive). - dla każdego wylotu uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na szczególnie korzystnie z wód (dla każdego wylotu odrębnie), - pobór próbki oraz badanie jakości wód na wylotach kanalizacji deszczowej, - wizje i oględziny w terenie, - pozyskanie i opracowanie wszelkich materiałów niezbędnych dla wykonania kompleksowej dokumentacji wodnoprawnej, w tym uzyskanie map z zasobu geodezyjnego, - udział w rozprawach administracyjnych, - wypełnienie tabeli Wykaz zawierający informacje o ściekach wprowadzonych do wód lub do ziemi oraz informację o wysokości należnych opłat (załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 lutego 2014 r. w sprawie wykazów zawierających informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokość należnych opłat Dz. U. z 2014, poz. 274) 6. Celem wykonania operatów jest: - uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, wprowadzanie do wód lub do ziemi wód opadowych i roztopowych pochodzących z powierzchni zanieczyszczonych o trwałej nawierzchni ujętych w systemy kanalizacyjne, - określenie kilometrażu wylotu na odbiorniku, - określenie współrzędnych geograficznych posadowienia wylotu, - w przypadku konieczności uzupełnienia operatu o rozwiązania projektowe wynikające z aktualnego stanu technicznego urządzeń wodnych, konieczności ich dostosowania do wymogów obecnych przepisów, ich lokalizacji i innych, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia właściwych rozwiązań w tym zakresie, - w przypadku uzyskania decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego, wykonawca winien podać koncepcję rozwiązań, które będą umożliwiały uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenie wodnoprawne, - w przypadku konieczności stosowania urządzeń oczyszczających należy przewidzieć etapowanie ich zastosowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania rady technicznej z Zamawiającym niezwłocznie po otrzymaniu warunków od Zarządcy(ów) cieków, rowów, rzek. 8. Wykonawca dokumentacji odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi. 9. Wyloty kanalizacji deszczowej, dla których należy sporządzić operaty wodnoprawne nie posiadają wymaganych prawem pozwoleń wodnoprawnych. 10. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia ich do ceny opracowania dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługę lub usługi polegające na wykonaniu operatu lub operatów wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, na łączną kwotę min. 30.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na świadczeniu usług polegających na wykonaniu operatu(ów) wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 a i b do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1. do 2.4. oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 4.1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.2. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska, pok. 309 lub Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 obejmujące następujące wyloty/zlewnie: Klary, DTŚ, Szyb Walenty, Rolnicza, Młyńska, Gęsia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zlewnia Klary : Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Czarniawka. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Klary. Zlewnia posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Klary i Drogowej Trasy Średnicowej. Szacowana powierzchnia zlewni: 2,05 ha. - Zlewnia DTŚ: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Czarniawka. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Klary. Zlewnia posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejony Drogowej Trasy Średnicowej. Szacowana powierzchnia zlewni: 9,80 ha. - Zlewnia Szyb Walenty : Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Czarniawka. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Szyb Walenty. Zlewnia częściowo posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejony ulic: Szyb Walenty i 1-go Maja. Szacowana powierzchnia zlewni: 21,00 ha. - Zlewnia Rolnicza: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Kłodnica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Granicznej. Zlewnia posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Rolniczej. Szacowana powierzchnia zlewni: 1,2 ha. - Zlewnia Młyńska: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Kłodnica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Młyńskiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulic: Młyńskiej, Podlaskiej, Jaronia. Szacowana powierzchnia zlewni: 36,60 ha. - Zlewnia Gęsia: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest potok Bielszowicki. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Gęsiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejony ulic: Kokota i Gęsiej. Szacowana powierzchnia zlewni: 1,00 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 obejmujące następujące wyloty/zlewnie: Kochłowicka - przepust prawy, Kochłowicka - przepust lewy, Kochłowicka - Żytnia, Piotra Skargi wschód, Piotra Skargi zachód, Wilcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zlewni: - Zlewnia Kochłowicka - przepust prawy: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rów otwarty. Wylot zlokalizowany jest w rejonie przepustu w ulicy Kochłowickiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Kochłowickiej - wschód. Szacowana powierzchnia zlewni: 0,30 ha. - Zlewnia Kochłowicka - przepust lewy: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rów otwarty. Wylot zlokalizowany jest w rejonie przepustu w ulicy Kochłowickiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Kochłowickiej - zachód. Szacowana powierzchnia zlewni: 0,60 ha. - Zlewnia Kochłowicka - Żytnia: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rów otwarty. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Kochłowickiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulic: Kochłowickiej, Kaczmarka, Żytniej. Szacowana powierzchnia zlewni: 6,20 ha. - Zlewnia Skargi wschód: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest potok Żabica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Piotra Skargi. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Piotra Skargi. Szacowana powierzchnia zlewni: 2,30 ha. - Zlewnia Skargi zachód: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest potok Żabica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Piotra Skargi. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Piotra Skargi. Szacowana powierzchnia zlewni: 0,30 ha. - Zlewnia Wilcza: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Kłodnica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Wilczej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Wilczej. Szacowana powierzchnia zlewni: 2,50 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.