Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Ruda Śląska: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi wylotami kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Ruda Śląska (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 99467 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi wylotami kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Ruda Śląska (2 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z powierzchni utwardzonych (szczelnych) dróg i parkingów za pośrednictwem istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód. 2. Zadanie Nr 1 obejmuje następujące wyloty/zlewnie: Klary, DTŚ, Szyb Walenty, Rolnicza, Młyńska, Gęsia. 3. Zadanie Nr 2 obejmuje następujące wyloty/zlewnie: Kochłowicka - przepust prawy, Kochłowicka - przepust lewy, Kochłowicka - Żytnia, Piotra Skargi wschód, Piotra Skargi zachód, Wilcza. 4. Przebieg sieci kanalizacji deszczowej zaznaczony jest w części graficznej stanowiącej załącznik nr 6a SIWZ. 5. Zakres opracowania obejmuje: - dla każdego wylotu sporządzenie operatów wodnoprawnych w formie opisowej i graficznej zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 t.j. z późn. zmianami) oraz innych ustaw (3 egz. + 1 w wersji elektronicznej PDF + 1 w wersji edytowalnej zapisanej na nośniku typu pendrive). - dla każdego wylotu uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na szczególnie korzystnie z wód (dla każdego wylotu odrębnie), - pobór próbki oraz badanie jakości wód na wylotach kanalizacji deszczowej, - wizje i oględziny w terenie, - pozyskanie i opracowanie wszelkich materiałów niezbędnych dla wykonania kompleksowej dokumentacji wodnoprawnej, w tym uzyskanie map z zasobu geodezyjnego, - udział w rozprawach administracyjnych, - wypełnienie tabeli Wykaz zawierający informacje o ściekach wprowadzonych do wód lub do ziemi oraz informację o wysokości należnych opłat (załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 lutego 2014 r. w sprawie wykazów zawierających informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokość należnych opłat Dz. U. z 2014, poz. 274) 6. Celem wykonania operatów jest: - uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, wprowadzanie do wód lub do ziemi wód opadowych i roztopowych pochodzących z powierzchni zanieczyszczonych o trwałej nawierzchni ujętych w systemy kanalizacyjne, - określenie kilometrażu wylotu na odbiorniku, - określenie współrzędnych geograficznych posadowienia wylotu, - w przypadku konieczności uzupełnienia operatu o rozwiązania projektowe wynikające z aktualnego stanu technicznego urządzeń wodnych, konieczności ich dostosowania do wymogów obecnych przepisów, ich lokalizacji i innych, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia właściwych rozwiązań w tym zakresie, - w przypadku uzyskania decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego, wykonawca winien podać koncepcję rozwiązań, które będą umożliwiały uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenie wodnoprawne, - w przypadku konieczności stosowania urządzeń oczyszczających należy przewidzieć etapowanie ich zastosowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania rady technicznej z Zamawiającym niezwłocznie po otrzymaniu warunków od Zarządcy(ów) cieków, rowów, rzek. 8. Wykonawca dokumentacji odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi. 9. Wyloty kanalizacji deszczowej, dla których należy sporządzić operaty wodnoprawne nie posiadają wymaganych prawem pozwoleń wodnoprawnych. 10. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia ich do ceny opracowania dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługę lub usługi polegające na wykonaniu operatu lub operatów wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, na łączną kwotę min. 30.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na świadczeniu usług polegających na wykonaniu operatu(ów) wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 a i b do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1. do 2.4. oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 4.1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.2. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska, pok. 309 lub Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 obejmujące następujące wyloty/zlewnie: Klary, DTŚ, Szyb Walenty, Rolnicza, Młyńska, Gęsia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zlewnia Klary : Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Czarniawka. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Klary. Zlewnia posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Klary i Drogowej Trasy Średnicowej. Szacowana powierzchnia zlewni: 2,05 ha. - Zlewnia DTŚ: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Czarniawka. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Klary. Zlewnia posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejony Drogowej Trasy Średnicowej. Szacowana powierzchnia zlewni: 9,80 ha. - Zlewnia Szyb Walenty : Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Czarniawka. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Szyb Walenty. Zlewnia częściowo posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejony ulic: Szyb Walenty i 1-go Maja. Szacowana powierzchnia zlewni: 21,00 ha. - Zlewnia Rolnicza: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Kłodnica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Granicznej. Zlewnia posiada urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Rolniczej. Szacowana powierzchnia zlewni: 1,2 ha. - Zlewnia Młyńska: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Kłodnica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Młyńskiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulic: Młyńskiej, Podlaskiej, Jaronia. Szacowana powierzchnia zlewni: 36,60 ha. - Zlewnia Gęsia: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest potok Bielszowicki. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Gęsiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejony ulic: Kokota i Gęsiej. Szacowana powierzchnia zlewni: 1,00 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 obejmujące następujące wyloty/zlewnie: Kochłowicka - przepust prawy, Kochłowicka - przepust lewy, Kochłowicka - Żytnia, Piotra Skargi wschód, Piotra Skargi zachód, Wilcza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zlewni: - Zlewnia Kochłowicka - przepust prawy: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rów otwarty. Wylot zlokalizowany jest w rejonie przepustu w ulicy Kochłowickiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Kochłowickiej - wschód. Szacowana powierzchnia zlewni: 0,30 ha. - Zlewnia Kochłowicka - przepust lewy: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rów otwarty. Wylot zlokalizowany jest w rejonie przepustu w ulicy Kochłowickiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Kochłowickiej - zachód. Szacowana powierzchnia zlewni: 0,60 ha. - Zlewnia Kochłowicka - Żytnia: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rów otwarty. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Kochłowickiej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulic: Kochłowickiej, Kaczmarka, Żytniej. Szacowana powierzchnia zlewni: 6,20 ha. - Zlewnia Skargi wschód: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest potok Żabica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Piotra Skargi. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Piotra Skargi. Szacowana powierzchnia zlewni: 2,30 ha. - Zlewnia Skargi zachód: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest potok Żabica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Piotra Skargi. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Piotra Skargi. Szacowana powierzchnia zlewni: 0,30 ha. - Zlewnia Wilcza: Odbiornikiem ścieków deszczowych jest rzeka Kłodnica. Wylot zlokalizowany jest w rejonie ulicy Wilczej. Zlewnia nie posiada urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. Zlewnia swoim zasięgiem obejmuje rejon ulicy Wilczej. Szacowana powierzchnia zlewni: 2,50 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonanie naprawy żelbetowych słupów od poziomu +15,50m do poziomu +19,10m , belek i podciągów stropu na poziomie -0,50m i + 19,10m zlokalizowanych w zbiorniku węgla (płuczkowego) surowego GII w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba.
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Realizacja przekazów pocztowych
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- Przeprowadzanie kompleksowych wymian lin szybowych w okresie 18 miesięcy począwszy w roku 2025 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 622 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od km ok. 4+544 do km ok. 12+240
- Wykonanie dokumentacji projektowej: "Rozbudowa drogi powaitowej nr 1339N Frednowy - Franciszkowo - Mątyki - Dziarny (dr. woj. Nr 536) na odcinku Ławice - DW 536, budowa drogi pieszo-rowerowej"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg w miejscowości Stobno"
- Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Sosnówka - II etap - przebudowa urządzeń i obiektów oczyszczalni ścieków miejscowości Sosnówka
- Przebudowa zbiornika retencyjnego na terenie Muzeum Żywieckiego Parku Etnograficznego w Ślemieniu, realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym od starorzecza rzeki Mlecznej do ulic Wielogórskiej i Wicentowskiej
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.