eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemont drogi od ul. 31-go Stycznia do ul. Zwycięstwa w Sulechowie Remont nawierzchni asfaltowej, dojazd do cmentarza w Sulechowie Remont ul. Okrężnej do stawku, nakładka bitumiczna, chodnik w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Sulechów: Remont drogi od ul. 31-go Stycznia do ul. Zwycięstwa w Sulechowie Remont nawierzchni asfaltowej, dojazd do cmentarza w Sulechowie Remont ul. Okrężnej do stawku, nakładka bitumiczna, chodnik w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 99473 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi od ul. 31-go Stycznia do ul. Zwycięstwa w Sulechowie Remont nawierzchni asfaltowej, dojazd do cmentarza w Sulechowie Remont ul. Okrężnej do stawku, nakładka bitumiczna, chodnik w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej wymienionych zadań: 1.1. Zadanie nr I: Remont drogi od ul. 31-go Stycznia do ul. Zwycięstwa w Sulechowie, w tym m.in.: 1) rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 116,90 m; 2) wykonanie: a) oczyszczenia nawierzchni drogowych z bitumu - 461,15 m2; b) skropienia nawierzchni asfaltem - 461,15 m2; c) warstwy profilującej o grubości 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych - 461,15 m2; d) warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - 461,15 m2; 3) montaż krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych - 116,90 m; 4) regulacja włazów kanałowych - 2 szt.; 5) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - 5,26 m3 - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 1.2. Zadanie nr II: Remont nawierzchni asfaltowej, dojazd do cmentarz w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej - 4,5 m; 2) wykonanie: a) remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi - 2,9 t; b) remontu cząstkowego nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 10,00 m2; c) oczyszczenia nawierzchni drogowych bitumicznych, wykonanie mechaniczne - 1272,30 m2; d) skropienia nawierzchni asfaltem - 1272,30 m2; e) warstwy profilującej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 640,00 m2; f) warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 1272,30 m2; 3) montaż a) krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych - 5,00 m; b) obrzeży betonowych pochodzących z rozbiórki 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 4,5 m; 4) regulacja zaworów - 3 szt. 1.3. Zadanie nr III: Remont ul. Okrężnej do stawku, nakładka bitumiczna, chodnik w Sulechowie, w tym: I. Remont nawierzchni bitumicznej: 1) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 281,0 m; 2) wykonanie: a) remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi - 12,10 t; b) oczyszczenia nawierzchni drogowych bitumicznych, wykonanie mechaniczne - 1296,44 m2; c) skropienia nawierzchni asfaltem - 1296,44 m2; d) warstwy profilującej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 648,22 m2; e) warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 1296,44 m2 - układanej na całej szerokości jezdni bez szwu; 3) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: a) włazy kanałowe - 7 szt.; b) kratki ściekowe uliczne - 6 szt.; 4) montaż krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych - 281,0 m; II. Remont chodnika: 1) rozebranie: a) obrzeży trawnikowych 6x20 cm na podsypce piaskowej - 137,0 m; b) nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 260,30 m2; 2) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 219,20 m2; 3) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: a) włazy kanałowe - 3 szt.; b) zawory wodociągowe i gazowe - 2 szt.; 4) montaż obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem -137,0 m; 5) wywiezienie ziemi i gruzu z koryta samochodami samowyładowczymi - 28,95 m3 - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 2. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2008 na realizację tych zadań. 4. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń każdego z zadań określonych w pkt 1. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni bitumicznych, w tym jednej roboty gdzie powierzchnia nawierzchni bitumicznej wyniosła nie mniej niż 1200m2. 1.4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia, w tym: rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających); b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorys uproszczony z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z pkt VIII, ppkt 5 Instrukcji dla Wykonawców (rozdział I SIWZ). 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonaw-ców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.