To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99487 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Pruszcz Gdański: Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77056-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86398-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny
19168640800000, ul.
ul. Wojska Polskiego
16,
83000
Pruszcz Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 834 999, faks
586 834 899, e-mail
zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.14.2017.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie : Zadania nr 1 : Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynkach Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim; Zadanie nr 2 : Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Rusocinie; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Zadanie nr 1 - wykonanie robót związanych z modernizacją części parteru na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 4 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz modernizacją pracowni dydaktycznej położonej na parterze budynku dydaktycznego ZSOiO (były internat). Zakres prac: ? Demontaż istniejącego osprzętu; ? Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; ? Skucie istniejącej posadzki oraz cokołów; ? Skucie glazury ze ścian; ? Rozebranie ścianek działowych ; ? Wykonanie otworów drzwiowych i komunikacyjnych; ? Zdemontowanie wewnętrznych instalacji (wod - kan, c.o, inst. elektryczne) - wg wytycznych zawartych w częściach branżowych projektu (Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantami i właścicielem obiektu); ? Wykonanie projektowanych ścianek działowych; ? Zamurowanie otworów drzwiowych; ? Obłożenie ściany płytą G-K, obudowanie pionów instalacyjnych; ? Zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej, ślusarki zgodnie z zestawieniami stolarki i ślusarki; ? W pomieszczeniach sanitarnych nr 3, 7 ułożenie glazury na ścianach do wysokości 210cm. Narożniki wypukłe należy zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; ? Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacją termiczną; ? Montaż armatury sanitarnej; ? Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w WC; ? Wykonanie instalacji elektrycznej; ? Wykonanie nowej instalacji wod-kan, cwu, centralnego ogrzewania; ? Wykonanie malowania farbą emulsyjną; ? Wykonanie docieplenia stropu poddasza wełną mineralną; ? Wykonanie prac elewacyjnych polegających na wymianie izolacji termicznej na niepalną i wykonaniu robót scalających kolorystykę i wykończenie elewacji. Dane ogólne budynku: Na terenie planowanej inwestycji w ZSOiO występuje następujące uzbrojenie: ? Budynek warsztatów wyposażony jest w: ? instalację wodociągową i kanalizacyjną ? instalacja centralnego ogrzewania z węzła cieplnego usytuowanego w budynku warsztatów ? instalację elektryczną ? instalację odgromową ? Budynek dydaktyczny wyposażony jest w: ? instalację wodociągową i kanalizacyjną ? instalacja centralnego ogrzewania z węzła cieplnego usytuowanego w budynku warsztatów ? instalację elektryczną ? instalację odgromową ? instalację teletechniczną ? instalację gazu - tylko w kuchni w skrzydle zachodnim Budynek warsztatów jest budynkiem parterowym z poddaszem nieużytkowym. Budynek położony jest wzdłuż wschodniej granicy działki i graniczy z pasem drogowym ulicy Wojska Polskiego. Wejścia do budynku znajdują się od strony zachodniej. Budynek posiada 6 niezależnych wejść. Przeznaczenie budynku zróżnicowane. Część budynku stanowią sale dydaktyczne, do których dojście zorganizowane jest poprzez pomieszczenia warsztatowe, spełniające również funkcję garażową. Ponadto w budynku znajdują się pomieszczenia warsztatowe, socjalne, węzeł cieplny. W budynku internatu znajduje się poradnia pedagogiczno-psychologiczna, pozostałe pomieszczenia pełnią funkcję dydaktyczną. 2.2 Zadanie nr 2 - wykonanie robót związanych z modernizacją pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych w Rusocinie, ul. Macieja Rataja 12 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie: Zakres prac : ? Demontaż istniejącego osprzętu; ? Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; ? Skucie istniejącej posadzki; ? Wykonanie otworów drzwiowych i komunikacyjnych; ? Zdemontowanie wewnętrznych instalacji (wod - kan, c.o, inst. elektryczne) - wg wytycznych zawartych w częściach branżowych projektu (Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantami i właścicielem obiektu); ? Wykonanie ścianek działowych; ? Zamurowanie otworów drzwiowych; ? Obłożenie ściany płytą G-K, obudowanie pionów instalacyjnych; ? Zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej, ślusarki zgodnie z zestawieniami stolarki i ślusarki; ? W pomieszczeniach sanitarnych nr 3, 7 ułożenie glazury na ścianach do wysokości 210cm. Narożniki wypukłe należy zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; ? Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacją termiczną; ? Montaż armatury sanitarnej; ? Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w WC i salach dydaktycznych; ? Wykonanie projektowanej instalacji elektrycznej; ? Wykonanie nowej instalacji wod-kan, cwu, centralnego ogrzewania; ? Wykonanie malowania farbą emulsyjną; ? Wykonanie zaślepienia otworów stropodachu w miejscu zdemontowanych świetlików dachowych; ? Wykonanie prac elewacyjnych polegających na wykonaniu tynku i robót scalających kolorystykę i wykończenie elewacji. Dane ogólne budynku: Na terenie planowanych inwestycji w ZSR CKU występuje następujące uzbrojenie: ? Budynek warsztatów wyposażony jest w: ? instalację wodociągową i kanalizacyjną ? instalacja centralnego ogrzewania z węzła cieplnego usytuowanego w budynku warsztatów ? instalację elektryczną ? instalację odgromową ? instalację teletechniczną Budynek warsztatów jest budynkiem parterowym. Budynek położony jest w południowo - wschodniej części działki Wejścia do budynku znajdują się od strony zachodniej. Budynek posiada szereg niezależnych wejść. Przeznaczenie budynku zróżnicowane. Część budynku stanowią warsztaty, garaże oraz sale dydaktyczne. Ponadto w budynku znajdują się pomieszczenia socjalne, węzeł cieplny. 2.3 Warunki prowadzenia robót: 1) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę (z uwzględnieniem warunków płatności) i dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót uciążliwych w szczególnych terminach, lub dniach wolnych od pracy z zastrzeżeniem, iż prace prowadzone w dni ustawowo wolne należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem. Należy jednak przewidzieć konieczność wykonywania prac w systemie zmianowym, oraz w dni wolne od pracy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. 4) Po zakończeniu robót objętych przedmiotem zamówienia ściany, podłogi i sufity w miejscu prowadzonych prac należy doprowadzić do stanu sprzed budowy tj. przemalować w kolorystyce istniejącej pomieszczenia, bądź w kolorze zgodnie z życzeniem Inwestora, odtworzyć terakotę i glazurę oraz sufity podwieszane. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: 1) opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, 2) zaplecza socjalno-magazynowego, 3) zamontowania rękawa do transportu gruzu , 4) uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego nadzoru robót przez odpowiednich kierowników robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9A, 9B do SIWZ). UWAGA: 5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: Zadanie 1: 1. Projekt budowlany ZSOiO (branża budowlana, branża elektryczna) 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3. Przedmiar; Zadanie 2: 1. Projekt budowlany ZSR CKP (branża budowlana, branża elektryczna) 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3. Przedmiar; Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: ? wykonywaniem robót ogólnobudowlanych (w tym: murarskich; tynkarskich, betoniarskich, malarskich) ; ? wykonywaniem robót sanitarnych; ? wykonywaniem robót elektrycznych; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5A, 5B do SIWZ. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262522-6,
45410000-4,
45432210-9,
45431000-7,
45432111-5,
45442100-8,
45421160-3,
45421131-1,
45421150-0,
45330000-9,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynkach Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT649473.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 290893,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztat szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Rusocinie; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia w/w postępowanie w zakresie zadania nr 2-"cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.....". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w 2025 roku- 4 zadania częściowe
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.