eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiDostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego nowego ciągnika rolniczego - ZP-1/2010

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Lidzbark Warmiński: Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego nowego ciągnika rolniczego - ZP-1/2010
Numer ogłoszenia: 99499 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wierzbickiego 3A, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego nowego ciągnika rolniczego - ZP-1/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego nowego ciągnika rolniczego o minimalnych wymaganych parametrach - zał. nr 7 do SIWZ: 1. Układ napędowy 1.1 Moc nie mniejsza niż 70 KM, 1.2 Silnik spełniający normę spalin EURO II - wolnossący, 1.3 Sprzęgło dwustopniowe tarczowe, suche, 1.4 Napęd na cztery koła, 1.5 Skrzynia biegów z rewersem. 2. Układ hydrauliczny 2.1. Udźwig podnośnika nie mniejszy niż 2400 kg 2.2 Górny i dolny zaczep transportowy 3. Układ jezdny 3.1 Układ kierowania hydrostatyczny, 3.2 Hamulce hydrauliczno tarczowe mokre, 3.3 Instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi, 3.4 Ogumienie przód - minimum rozmiar 320/70 R-24; tył -minimum - 480/70/R-30. 4. Okres gwrancji 4.1 Co najmniej 24 miesiące lub co najmniej 1000 mth, 4.2 Warunki serwisu - w okresie gwarancji serwis bezpłatny w miejscu pracy ciągnika. 5. Wyposażenie 5.1 Komplet obciążników na przód i tył, przy czym: na przód nie mniej niż 150 kg, na tył nie mniej niż 200kg. 5.2Lampa błyskowa. 5.3 Halogeny przednie i tylne. 5.4 Błotniki kół przednich. 5.5 Radio. 5.6 Kabina kierowcy z ogrzewaniem i wentylacją. 5.7 Zestaw podręcznych narzędzi, 5.8 Instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, 5.9 Katalog części zamiennych, 6. Rok produkcji 6.1 Nie wcześniej niż 2009/2010 2.2. Postanowienia dodatkowe. 2.2.1. Zamawiający wpłaci opłatę wstępną w wysokości 10% wartości zamówienia (netto + 22% VAT) po otrzymaniu przez finansującego pierwszej raty. 2.2.2. Zakup będzie realizowany w formie 60 miesięcznego leasingu operacyjnego w PLN z gwarantowanym prawem pierwokupu maszyny przez Zamawiającego przy czym opłata wstępna i wartość resztowa nie wchodzą w okres wskazanych miesięcy leasingu. 2.2.3. Raty leasingowe będą wyliczone na podstawie stałej stopy procentowej WIBOR i nie będą ulegać zmianom po podpisaniu umowy leasingu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia: Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych dostaw, dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie oraz sfinansowaniu w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego co najmniej dwóch ciągników rolniczych w leasingu, a wartość każdej z wyżej wymienionych dostaw powinna wynosić nie mniej niż cena zaproponowana w ofercie dla tego rodzaju dostawy. Wykaz wykonanych dostaw należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda również w stosunku do tych podmiotów złożenia dokumentów w celu wykazania podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionych w SIWZ cz. II pkt 4 lit. b (załączając w/w dokumenty innych podmiotów do oferty). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.Oświadczenia i dokumenty, jakie winien dostarczyć Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: a.)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór druku - zał. nr 4 do SIWZ), b.)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć dokument lub dokumenty zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 26, poz. 1817), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda również w stosunku do tych podmiotów złożenia oświadczenia i dokumentów w celu wykazania podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionych w SIWZ cz. II pkt 4 lit.b (załączając w/w dokumenty innych podmiotów do oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeclw.proste.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energrtyki Cieplnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim ul. Wierzbickiego 3B 11-100 Lidzbark Warm. tel. 897673096 e-mail:zeclidzbarkw@neostrada.pl www.zeclw.proste.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Energrtyki Cieplnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim ul. Wierzbickiego 3B 11-100 Lidzbark Warm..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.