eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceBudowa drogi w m. Nowa Wieś

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Kozienice: Budowa drogi w m. Nowa Wieś
Numer ogłoszenia: 99502 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w m. Nowa Wieś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w miejscowości Nowa Wieś o łącznej długości 500,1 m obejmująca dwa odcinki: odcinek A-C-B o długości 242,5m i szerokości jezdni od 3,0 do 5,0 m, oraz odcinek C-D długości 257,60 i szerokości jezdni 5,00 m. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowy drogi w m. Nowa Wieś gm. Kozienice opracowany w 2010r /branża drogowa/ oraz o korektę projektu opracowaną w 2011r /branża drogowa i elektryczna/, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. I. Zakres robót: 1. Parametry drogi: przekrój drogi - drogowy; szerokość jezdni od 3,0 m - 5,00m, droga klasy D; kategoria ruchu KR1, pobocza o szerokości 1,0m i 1,5m, spadek poprzeczny jezdni 2%, spadek poprzeczny poboczy 6%. Dla odcinków A-C-B szerokość pasa drogowego wynosi od 4,5 m - 7,00 m, w tym szer. jezdni od 3,0 - 5,0m, pobocza obustronne szer. od 0,75 - 1,0m. Dla odcinka C-D szerokość pasa drogowego wynosi 10,00m, w tym szer. jezdni 5,0m,obustronne pobocza o szerokości 1,00m oraz obustronne pasy gruntowe o szer. 1,50m. 2. Roboty przygotowawcze 2.1. Roboty pomiarowe i ziemne, UWAGA: Zamawiający zastrzega wywóz nadmiaru ziemi na drogi publiczne w obrębie sołectwa Nowa Wieś, będące w jego utrzymaniu pod nadzorem upoważnionej osoby lub na działkę nr 1793 planowaną pod zagospodarowanie terenu rekreacyjnego. 2.2. Ścinanie drzew liściastych i iglastych, karczowanie pni, wywóz karpiny i gałęzi wraz z ich utylizacją na koszt wykonawcy UWAGA: pozyskane z wycinki drewno Wykonawca przekaże dotychczasowemu właścicielowi o ile ten wykaże taką wolę. Pozostałe karpy oraz zbędne gałęzie wykonawca wywiezie i zutylizuje na koszt własny. 2.3.Roboty rozbiórkowe, w tym: - rozebranie i montaż ogrodzeń wg załączonego opisu zakresu robót związanych z przestawieniem kolidujących ogrodzeń posesji z planowaną budową drogi, dostosowanie posadowienia ogrodzeń do wysokości projektowanej nawierzchni. Odtworzenie ogrodzeń należy wykonać z maksymalnym wykorzystaniem materiałów z rozbiórki. Podmurówki, fundamenty należy wykonać jako nowe. W przypadku przestawiania ogrodzeń drewnianych uszkodzone elementy lub nienadające się do użycia takie jak słupki, spony, sztachety należy zastąpić nowymi. Elementy stalowe do ponownego wykorzystania z zabezpieczeniem antykorozyjnym w miejscu łączeń. Ogrodzenia betonowe rozbieralne (z płyt) do przestawienia. Ogrodzenia z cegły do odbudowy z nowej wolnej od wad wg technologii w stanie istniejącym elementy stalowe z rozbiórki. 3.Konstrukcja nawierzchni: 3.1. Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grysowego gr. 4 cm w tym skropienie nawierzchni asfaltem - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 20cm w tym skropienie nawierzchni asfaltem - warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm. 3.2. Nawierzchnia zjazdów i dojść: - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, na dojściach do furtek nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o konstrukcji: - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej. Odwodnienie drogi odbywać się będzie metodą powierzchniową z wykorzystaniem przesiąkliwości istniejących warunków gruntowych 3.3. Pobocza - formowanie poboczy z domieszkami ulepszającymi z kruszywa łamanego 18% - gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm ,obustronnie na całej długości drogi w pasie szerokości 0,75 - 1m. - formowanie i plantowanie poboczy gruntowych. 4. Regulacja wysokościowa i zabezpieczenie urządzeń uzbrojenia podziemnego: - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych z dostosowaniem urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nowej nawierzchni. UWAGA: na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej zamontować płyty, pierścienie odciążające i włazy typu ciężkiego. Roboty ziemne w obrębie istniejącej infrastruktury podziemnej należy wykonać przy zachowaniu szczególnej ostrożności pod nadzorem pracowników dysponentów sieci. 5. Roboty elektryczne: - demontaż słupów żelbetowych linii NN bliźniaczych i rozkracznych, - montaż słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych pojedynczych, - demontaż i montaż przewodów nieizolowanych - przewody istniejące, - montaż osprzętu elektrycznego /uziomy, ograniczniki przepięć, - demontaż i montaż przyłączy przewodami izolowanymi AsXSn o przekroju 4x16mm2, - wymiana wysięgników rurowych na słupie /wysięgniki istniejące/, - wymiana opraw oświetlenia ulicznego /oprawy istniejące/, - montaż skrzynek bezpiecznikowych, - badania i pomiary, 6. Organizacja ruchu: - tymczasowa na czas prowadzenia robót - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Pozostałe koszty związane z tymczasową organizacją ruchu obciążają wykonawcę. - stała - oznakowanie pionowe zgodnie z projektem organizacji stałej ruchu. 7. Roboty uzupełniające: 7.1. Wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe. 7.2. Wytyczenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu w 5 egzemplarzach wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót tj. nawierzchni utwardzonych (jezdni, wjazdów) studni i kabli elektrycznych, słupów) 7.3. Montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe. 7.4. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy. 7.5. Przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia. 7.6. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych do projektowanych rzędnych zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANSMAR Marek Sasin, ul. Placowa 38 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 593522,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322978,78

  • Oferta z najniższą ceną: 322978,78 / Oferta z najwyższą ceną: 481626,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.