eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnoPrzebudowa drogi gminnej Nr 185010N w Grądach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99504 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Rybno: Przebudowa drogi gminnej Nr 185010N w Grądach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507669-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno, krajowy numer identyfikacyjny 54367000000, ul. ul. Lubawska 15, 13220 Rybno, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 236 966 055, faks 466 966 811, e-mail rybno@rybno.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminarybno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Nr 185010N w Grądach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PIK.7226.13.2016.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 185010N Grądach. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych". 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o opracowany Program Funkcjonalno Użytkowy, który zawiera szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia 3. Zamówienie obejmuje między innymi: a) Dokumentację tj; -wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego PFU (wszelkie uzgodnienia, aktualna mapa do celów projektowych, decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia - w tym środowiskowa, leżą po stronie Wykonawcy któremu zostanie udzielone pełnomocnictwo od Zamawiającego), - wykonanie kosztorysu ofertowego niezbędnego w związku z realizacją inwestycji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie załączonego przez Zamawiającego kosztorysu. Po wykonaniu dokumentacji projektowej poszczególne pozycje kosztorysu wraz z wartościami robót należy zaktualizować zgodnie z dokumentacją projektową, jednak ze względu na rozliczenie ryczałtowe wartość ogólna zamówienia nie może ulec zmianie w stosunku do deklarowanej kwoty w ofercie (formularzu ofertowym). - złożenie wniosku pozwolenie na budowę z kompletem dokumentacji projektowej lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (forma zależna od obowiązującego stanu prawnego w chwili złożenia wniosku), b) Roboty budowlane drogowe Inwestycja zlokalizowana jest na odcinku drogi kategorii gminnej nr 185010N droga powiatowa 1274N (Kostkowo) - Grądy - granica gminy, woj. warmińsko-mazurskie. Całkowita długość drogi wynosi 3,691km. Długość przebudowanego odcinka drogi wynosi 975,0 mb od km 2+716 do km 3+691 (kilometraż liczony od drogi powiatowej 1274N). PFU "Przebudowy drogi gminnej nr 185010N w Grądach obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym inwentaryzacja, - podbudowę, -nawierzchnię (asfaltową), - roboty wykończeniowe, - oznakowanie, Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z PFU jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: zorganizowania na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., oznakowania i ustalenia czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenia dróg publicznych i terenu budowy w zakresie wynikającym z uzgodnień , zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.), uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. Kosztorys ofertowy wraz z tabela elementów scalonych należy do oferty. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie 4. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa. 1) Załącznik nr 7 SIWZ: Program Funkcjonalno Użytkowy (rysunki i plany) 2) Załącznik nr 8 SIWZ: Kosztorys ślepy/ofertowy wg Szacunkowego zestawienie kosztów 3) Załącznik nr 9 SIWZ: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych. 5. Kosztorys ślepy/ofertowy wg Szacunkowego zestawienia kosztów ma charakter pomocniczy i służy do zobrazowania skali robót budowlanych, ma on za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Ustanawia się następującą hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) kosztorys ślepy/ofertowy, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych stosowane w ogólnym obiegu i dobre praktyki i wiedza zawodowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT326783.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Inżynieryjnych "PRDI" S.A., , ul. Stefana Roweckiego Grota 8, 06-500, Mława, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 401 943.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401 943.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 494 457.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.