To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99504 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Rybno: Przebudowa drogi gminnej Nr 185010N w Grądach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507669-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno, krajowy numer identyfikacyjny
54367000000, ul.
ul. Lubawska
15,
13220
Rybno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
236 966 055, faks
466 966 811, e-mail
rybno@rybno.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminarybno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Nr 185010N w Grądach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PIK.7226.13.2016.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 185010N Grądach. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych". 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o opracowany Program Funkcjonalno Użytkowy, który zawiera szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia 3. Zamówienie obejmuje między innymi: a) Dokumentację tj; -wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego PFU (wszelkie uzgodnienia, aktualna mapa do celów projektowych, decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia - w tym środowiskowa, leżą po stronie Wykonawcy któremu zostanie udzielone pełnomocnictwo od Zamawiającego), - wykonanie kosztorysu ofertowego niezbędnego w związku z realizacją inwestycji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie załączonego przez Zamawiającego kosztorysu. Po wykonaniu dokumentacji projektowej poszczególne pozycje kosztorysu wraz z wartościami robót należy zaktualizować zgodnie z dokumentacją projektową, jednak ze względu na rozliczenie ryczałtowe wartość ogólna zamówienia nie może ulec zmianie w stosunku do deklarowanej kwoty w ofercie (formularzu ofertowym). - złożenie wniosku pozwolenie na budowę z kompletem dokumentacji projektowej lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (forma zależna od obowiązującego stanu prawnego w chwili złożenia wniosku), b) Roboty budowlane drogowe Inwestycja zlokalizowana jest na odcinku drogi kategorii gminnej nr 185010N droga powiatowa 1274N (Kostkowo) - Grądy - granica gminy, woj. warmińsko-mazurskie. Całkowita długość drogi wynosi 3,691km. Długość przebudowanego odcinka drogi wynosi 975,0 mb od km 2+716 do km 3+691 (kilometraż liczony od drogi powiatowej 1274N). PFU "Przebudowy drogi gminnej nr 185010N w Grądach obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym inwentaryzacja, - podbudowę, -nawierzchnię (asfaltową), - roboty wykończeniowe, - oznakowanie, Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z PFU jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: zorganizowania na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., oznakowania i ustalenia czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenia dróg publicznych i terenu budowy w zakresie wynikającym z uzgodnień , zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.), uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. Kosztorys ofertowy wraz z tabela elementów scalonych należy do oferty. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie 4. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa. 1) Załącznik nr 7 SIWZ: Program Funkcjonalno Użytkowy (rysunki i plany) 2) Załącznik nr 8 SIWZ: Kosztorys ślepy/ofertowy wg Szacunkowego zestawienie kosztów 3) Załącznik nr 9 SIWZ: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych. 5. Kosztorys ślepy/ofertowy wg Szacunkowego zestawienia kosztów ma charakter pomocniczy i służy do zobrazowania skali robót budowlanych, ma on za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Ustanawia się następującą hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) kosztorys ślepy/ofertowy, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych stosowane w ogólnym obiegu i dobre praktyki i wiedza zawodowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT326783.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 401 943.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYBNO
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ściekowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla oczyszczalni ścieków w Rybnie.
więcej: przetargi RYBNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.