Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Rzeszów: Przetarg nieograniczony na ochronę obiektów:
1. Działu Transportu Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3,
2. Magazynu OC Wydziału Zarządzania Kryzysowego Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Miedzianej 4a
Numer ogłoszenia: 99507 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534428, faks 017 8534428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę obiektów: 1. Działu Transportu Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3, 2. Magazynu OC Wydziału Zarządzania Kryzysowego Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Miedzianej 4a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów : 1. Działu Transportu Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3, 2. Magazynu OC Wydziału Zarządzania Kryzysowego Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Miedzianej 4a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osoba-mi prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykona-nie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni sytuację ekonomiczną i finansową tych Wykonawców, którzy udokumentują w ofercie fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie) w kwocie nie mniejszej niż kwota brutto przedstawiona w ofercie Wykonawcy). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepi-sów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie wa-runki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załą-czyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5.Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2)oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, postanowieniami przyszłej umowy (projekt umowy stanowi część C niniejszej SIWZ) i potwierdzenie przyjęcia ich bez zastrzeżeń (zał. nr 2 do oferty - wg wzoru). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następującego dokumentu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3 do oferty); 2)kserokopię koncesji na prowadzenie w/w usług - (zał. Nr 4 do oferty). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wyko-nawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawia-jący żąda następującego dokumentu: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5); UWAGI DO § 6 1.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowa-nia ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełno-mocnictwa lub kopię pełnomocnictwa notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem (zał. nr 6 do oferty). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania:pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia,ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty. Powyższych zasad powinien przestrzegać także Wykonawca, który udzielił pełnomocnictwa celem jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 3.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 1) składa dokument lub doku-menty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 lit. a) - uwag do § 6, powinny być wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 - uwag do § 6, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpo-wiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania. Zapisy ust. 5 - uwag do § 6 stosuje się odpowiednio. 7.Dokumenty, o których mowa w § 6, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem zał. nr 5, który należy złożyć w formie oryginału lub kopi notarialnie potwierdzonej). 8.Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, po-świadczonym przez Wykonawcę. 10.Przed dokonaniem oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wa-dliwe pełnomocnictwo do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie również Wykonawców do złożenia - w wyznaczonym przez siebie terminie - wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, pok. nr 333(na III piętrze), przy ul. Grunwaldzkiej 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zakładu Obsługi PUW w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, w sekretariacie pok. 333 (na III piętrze) lub Kancelarii Ogólnej PUW(parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2025 roku
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Muzeum Wojska Polskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Kompleksowa ochrona terenu i mienia Muzeum Regionalnego w Jaworze.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia budynków Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, Legnicy i Jeleniej Górze
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.