Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Sulechów: Remont nawierzchni na ul. Judyma w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 99510 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni na ul. Judyma w Sulechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie remontu nawierzchni na ul. Judyma w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie: a) krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 204,0 m; b) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 24,0 m; c) nawierzchni z kostki brukowej-betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - 90,00 m2; d) nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 4 cm- 100,00m2; e) nawierzchni z betonu gr. 15 cm - 54,00m2 2) wykonanie: a) nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej pochodzącej z rozbiórki o grubość 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 90,00 m2; b) podbudowy z kruszyw łamanych gr.10cm - 1044,00m2; c) nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1044,00 m2; 3) montaż: a) krawężników betonowych wystających 15x30 cm (pochodzących z demontażu) wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej - 24,0 m; b) krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej - 204,0 m; 4) wywiezienie ziemi i gruzu z koryta samochodami samowyładowczymi - 21,28 m3 - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 2. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz po-winny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 4. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2008 na realizację zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń na podstawie wystawionej faktury. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, w tym jednej roboty gdzie powierzchnia nawierzchni z kostki wyniosła nie mniej niż 1.000 m2. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do oferty musi być dołączony wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorys uproszczony z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z pkt VIII, ppkt 5 Instrukcji dla Wykonawców (rozdział I SIWZ). 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonaw-ców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2025 roku
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- Budowa drogi KDD4 w Czosnowie
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- Modernizacja drogi wewnętrznej w Chrzowicach
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.