Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Warszawa: postępowanie znak:ZZP-79/09
POZ. 1 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 3 400 AMPUŁEK - W DAWCE 50 - 150 mikrogram (250 -750) J.M.
POZ. 2 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 1 600 AMPUŁEK - W DAWCE 150 - 250 mikrogram (750 - 1250) J.M.
Numer ogłoszenia: 99516 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155/115, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, faks 022 8833513, 8833552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie znak:ZZP-79/09 POZ. 1 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 3 400 AMPUŁEK - W DAWCE 50 - 150 mikrogram (250 -750) J.M. POZ. 2 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 1 600 AMPUŁEK - W DAWCE 150 - 250 mikrogram (750 - 1250) J.M..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: postępowanie znak:ZZP-79/09 POZ. 1 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 3 400 AMPUŁEK - W DAWCE 50 - 150 mikrogram (250 -750) J.M. POZ. 2 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 1 600 AMPUŁEK - W DAWCE 150 - 250 mikrogram (750 - 1250) J.M..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.20 - Immunoglobuliny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą złożyć: -Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do oferty); oraz -Wymagane (wskazane przez Zamawiającego) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy P.z.p. ( wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do druku oferty ). 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a więc: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (nie dotyczy producenta) lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. ). a) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p. ); ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA - WYMAGANE DOKUMENTY: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.- Dz. U. Nr 87 poz. 605 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188 poz. 1155 - § 3 ust. 1 pkt 2) wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu; 1. Ważne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP tj. wydane przez Ministra zdrowia lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską ( art. 3 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne - Dz. U. z 2008r., Nr 45 poz. 271 z późn. zm. ) wraz z charakterystyką produktu leczniczego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do potwierdzenia kopią dokumentu. W/w dokumenty, muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzpprzymz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA
Al. Jerozolimskie 155, 02 - 326 Warszawa
pokój 105 ( I piętro ), do dnia 17.04.2009r. do godz. 10.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA Al. Jerozolimskie 155, 02 - 326 Warszawa pokój 105 ( I piętro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami: Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem. Z zastrzeżeniem, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dająca się odczytać dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu (godziny pracy Zamawiającego 800-1600 w dni robocze) i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. Zamawiający nie dopuszcza drogi elektronicznej jako formy przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Do kontaktu z Wykonawcami (w godzinach pracy Zamawiającego tj. 800 - 1600) sprawach j.w. upoważnieni są: Iwona Zglińska - tel. 0-22/883 35 53, pokój 105, e-mail : i.zglinska@zzpprzymz.pl Anna Nyrek-Koczkodaj - tel. 0-22/883 35 53, pokój 105, e-mail : a.koczkodaj@zzpprzymz.pl Ponadto we wszelkich sprawach finansowych - Główna Księgowa: Urszula Czajka - tel. 0-22/ 883 38 96, pokój 4.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: POZ. 1 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 3 400 AMPUŁEK - W DAWCE 50 - 150 mikrogram (250 -750) J.M..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POZ. 1 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 3 400 AMPUŁEK - W DAWCE 50 - 150 mikrogram (250 -750) J.M..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POZ. 2 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 1 600 AMPUŁEK - W DAWCE 150 - 250 mikrogram (750 - 1250) J.M..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POZ. 2 IMMUNOGLOBULINA ANTY -D W ILOŚCI 1 600 AMPUŁEK - W DAWCE 150 - 250 mikrogram (750 - 1250) J.M..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.