Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego dla MOPR-u
Numer ogłoszenia: 99543 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla MOPR-u.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 1) 37 zestawów komputerowych, zgodnie z zał. nr 1 do wzoru umowy, 2) 6 zestawów komputerowych, zgodnie z zał. nr 2 do wzoru umowy, 3) 1 laptop, zgodnie z zał. nr 3 do wzoru umowy, 4) 4 laptopy, zgodnie z zał. nr 4 do wzoru umowy, 5) 6 szt. UPS, zgodnie z zał. nr 5 do wzoru umowy, 6) 1 szt. UPS zgodnie z zał. nr 6 do wzoru umowy, 7) 3 szt. SWITCH, zgodnie z zał. nr 7 do wzoru umowy, 8) 1 zestaw serwerowy, zgodnie z zał. nr 8 do wzoru umowy, 9) 1 projektor WiFi, zgodnie z zał. nr 9 do wzoru umowy, 10) 4 drukarki laserowe, zgodnie z zał. nr 10 do wzoru umowy, Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt ( niezależnie od gwarancji producenta), liczony od momentu uruchomienia sprzętu przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Postępowanie prowadzone jest w imieniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia); 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ; 4. Wymagane dokumenty dot. 37 zestawów komputerowych - zał. nr 1 do wzoru umowy: 4.1 Oświadczenie producenta komputerów, że komputery poprawnie pracują z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP, 4.2 Oświadczenie producenta komputera dot. dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres min. 3 lat po upływie gwarancji, 4.3 Dokument potwierdzający, iż poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 27 dB (oświadczenie producenta komputerów lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego) 4.4 Deklaracja zgodności CE (oświadczenie producenta komputerów). 5. Wymagane dokumenty dot. 6 sztuk zestawów komputerowych - zał. nr 2 do wzoru umowy: 5.1 Oświadczenie producenta komputerów, że komputery poprawnie pracują z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP 5.2 Oświadczenie producenta komputera dot. dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres min. 3 lat po upływie gwarancji, 5.3 Dokument potwierdzający, iż poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 27 dB (oświadczenie producenta komputerów lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego) 5.4 Deklaracja zgodności CE (oświadczenie producenta komputerów). 6. Wymagane dokumenty dot. serwera - zał. nr 8 do wzoru umowy: 6.1 Oświadczenia producenta sprzętu, iż elementy, z których zbudowany jest serwer są w całości wyprodukowane przez tego producenta lub są przez niego certyfikowane i posiadają jego 24 miesięczną gwarancję . 6.2 Oświadczenie producenta dot. dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres min. 5 lat po upływie gwarancji. 6.3 Dokument potwierdzający, iż poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 45 dB (oświadczenie producenta lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego) 6.4 Deklaracja zgodności CE ( oświadczenie producenta). 7. Wypełnione i podpisane załączniki nr 1-10 do wzoru umowy. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 444.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.08.2009.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.