eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Wrocław: Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 99569 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72563 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Festiwalowe Impart 2016, ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 29 62, faks 71 343 29 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych, kompleksowych usług w zakresie: 1) rezerwacji i sprzedaży wraz z dostawą biletów lotniczych na międzynarodowe i krajowe przewozy lotnicze, 2) rezerwacji i sprzedaży wraz z dostawą biletów kolejowych na krajowe i międzynarodowe przewozy kolejowe, 3) obsługi wizowej, polegającej na każdorazowym poinformowaniu Zamawiającego o wszelkich wymogach formalnych dotyczących planowanych przez Zamawiającego podróży, a następnie na wniosek Zamawiającego, dopełnieniu wszelkich formalności zakresie wnioskowania, zakupu wraz z dostawą wiz w przypadku podróży zagranicznych do krajów wymagających wiz, 4) obsługi brokerskiej, polegającej na każdorazowym poinformowaniu Zamawiającego o wszelkich wymogach formalnych dotyczących planowanych przez Zamawiającego podróży w zakresie ubezpieczeń, a następnie zakupu wraz z dostawą, na wniosek Zamawiającego, polis ubezpieczeniowych w wariancie standardowym reszta świata - w ramach podróży do krajów poza Unią Europejską, obejmujących co najmniej koszty leczenia i transportu medycznego oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków zaś w ramach wszelkich podróży poza obszar Polski - dodatkowo ubezpieczenie bagażu podróżnego od utraty lub zniszczenia - na warunkach każdorazowo określanych przez Zamawiającego w szczegółowym zamówieniu. 2. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się zakup: 1) 150 biletów lotniczych ( 50 na trasach krajowych, 100 na trasach zagranicznych ) - tam i z powrotem lub w jedną stronę, 2) 90 biletów kolejowych ( 30 na trasach krajowych, 60 na trasach zagranicznych ) - tam i z powrotem lub w jedną stronę, 3) 10 wiz, 4) 30 polis ubezpieczeniowych ( dla jednej osoby, prognozowany czas podróży: 3 - 5 dni ). Zamawiający zastrzega, iż podane powyżej ilości są ilościami prognozowanymi. Faktyczna ilość zamawianych usług zależeć będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach środków przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pagart Tour Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 46, 50-033 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248761,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248609,04

  • Oferta z najniższą ceną: 248609,04 / Oferta z najwyższą ceną: 250440,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.