To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Pabianice: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 99585 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21683 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 41 73, faks 42 215 34 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) urządzeń i sprzętu (urządzenie do obróbki, sprzęt pomiarowy, narzędzia) o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania, pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu i urządzeń, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi sprzętu i urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przecinarka taśmowa do metalu - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z brzeszczotem tnącym do przecinarki - 3 szt. b) Tokarka do metalu (wraz z podstawą, wanną, uchwytem 3-szczękowym, narzędziami do obsługi, kłami stalowymi, kołami zmianowymi, imakiem nożowym) - 7 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowym wyposażeniem: podtrzymką stałą - 4 szt., kompletem szczęk miękkich - 7 kpl, kłem ruchomym - 7 szt. c) Wiertarko - frezarka do metalu (wraz z podstawą, wanną, zestawem narzędzi mocujących, trzpieniem uchwytu wiertarskiego MK3/B 16) - 7 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Imadło maszynowe obrotowe - 9 szt. . o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Tuleje zaciskowe do frezu - 7 kpl. . o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f) Zestaw frezów palcowych TiN - powlekane - 7 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g) Tokarko - frezarka (wraz z podstawą, uchwytem 3-szczękowym, imakiem 4-nożowym, kołami zmianowymi, dwoma kłami, trzpieniem uchwytu wiertarskiego MK2/B16 i uchwytem wiertarskim B16 - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zestaw pilników do metalu - 20 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) Komplet wkrętaków płaskich i krzyżakowych - 12 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. j) Szczypce segera zewnętrzne - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. k) Szczypce segera wewnętrzne - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. l) Zestaw szczypiec - 20 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. m) Ściągacz trójramienny - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. n) Czujnik zegarowy typ I - 4 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. o) Czujnik zegarowy typ II - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. p) Czujnik z odczytem elektronicznym - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. r) Suwmiarka z odczytem cyfrowym - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. s) Mikromierz typ I - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. t) Mikromierz typ II - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum - 2 letniego okresu gwarancji, b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji. 4. Termin realizacji zamówienia (dla obu części): w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: a) 42.60.00.00-2 - Obrabiarki, b) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, c) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 38.41.00.00-2, 44.51.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magopol Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153656,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160168,14
Oferta z najniższą ceną: 150183,48 / Oferta z najwyższą ceną: 229166,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3709E w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zdziechów - Kazimierz
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- SZP/242-101/2025 Dostawa systemu obrazowania żeli i blotów dla Katedry Chemii Organicznej i Medycznej Politechniki Wrocławskiej
- Przebudowa drogi gminnej nr 888053 oraz nr 888054 w miejscowości Mieszki-Leśniki
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Dostawa zestawu do pomiarów fotoluminescencji w niskich temperaturach
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.