To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99596 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Kraków: Usługa wsparcia Systemu Akademus funkcjonującego na Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507683-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
27578300000, ul.
Plac Matejki
13,
31157
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
122 992 041, faks
124 226 566, e-mail
zp@asp.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.asp.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyzsza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia Systemu Akademus funkcjonującego na Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr sprawy: DAG-3942-5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający na potrzeby niniejszego postępowania nadaje poniższym termin następujące znaczenie: a. "Umowa" - oznacza niniejszą umowę wraz z załącznikami wymienionymi w tekście umowy oraz aneksami do niniejszej umowy i dołączonymi do nich załącznikami; b. "System Akademus" - oznacza oprogramowanie systemowe, bazodanowe oraz interface zlokalizowane na maszynach wirtualnych znajdujących się na serwerach należących do Zamawiającego dostępnego pod adresem https://akademus.asp.krakow.pl/ wspierającego zarządzanie Uczelnią. c. "Informacje Poufne" - oznacza informacje o postanowieniach Umowy, dane dotyczące zabezpieczeń i funkcjonowania systemu Akademus, danych w nim zawartych, danych i informacji o przedsiębiorstwie Zamawiającego, a w szczególności informacje dotyczące systemów operacyjnych oraz ich konfiguracji, kodów źródłowych, bazy danych i jej struktury, wyglądu i działania GUI, druków i formularzy dostępnych w systemie, informacje o charakterze technicznym, technologicznym, marketingowym, handlowym, informacje dotyczące finansów i organizacji przedsiębiorstwa Zamawiającego. d. "Wsparcie" - oznacza całość prac związanych z umożliwieniem bądź ułatwieniem zadań realizowanych w systemie Akademus. e. "Aktualizacja" - oznacza całość prac związanych z i. dostosowaniem działania systemu do bieżących przepisów prawa, ii. zmian w działaniu oprogramowania zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, iii. podniesieniem bezpieczeństwa danych zawartych w systemie Akademus. 2. Usługą wsparcia będąca przedmiotem niniejszego postepowania i zamówienia jest funkcjonujący w ramach jego Uczelni System Akademus w zakresie następujących modułów: i. moduł bazowy, ii. moduł dziekanatowy, iii. moduł rekrutacji online iv. moduł rejestracji czasu pracy v. moduł ewidencji działalności twórczej vi. moduł stypendium vii. moduł komunikator viii. moduł wymiana wyjazd ix. moduł rejestr umów x. moduł legitymacji studenckiej oraz doktoranckiej xi. moduł książka pocztowa xii. moduł podań xiii. integracja z AD xiv. eksport do GUS oraz POLON 3. Zamawiający oświadcza, że System Akademus stanowi jego jest własność oraz że posiada on pełne prawa do modyfikacji konfiguracji systemów operacyjnych, interface oraz baz danych. 4. Zamawiający oświadcza, że System Akademus w zakresie działania modułów: v-xiv objęty jest wsparciem gwarancyjnym producenta oprogramowania, firmy Ansta Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Władysława Szafera 3 do dnia 9.02.2018 r. 5. Usługa wsparcia będzie realizowana w oparciu o poniżej wskazane zasady: a) Wykonawca udzieli wsparcia i aktualizacji Systemu Akademus w wymiarze 40 godzin zegarowych miesięcznie, przy czym całkowita pula godzin zegarowych do wykorzystania w ramach niniejszego zamówienia umowy wynosi 1 392. b) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań poprawiających nagłe przestoje w pracy Systemu Akademus w maksymalnym czasie do 12 godzin (z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz świąt) od odebrania zgłoszenia o awarii (czas reakcji) oraz przyjmowania zleceń aktualizacji systemu Akademus od upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Zgłoszenie może następować poprzez drogę elektroniczną lub telefoniczni c) Zamawiający zastrzega, że w przypadku zlecenia, którego realizacja może mieć wpływ na działanie większej ilości modułów jego uruchomienie należy uzgodnić z kierownikiem Działu Obsługi Informatycznej ASP. Czas reakcji na zgłoszenie: do 24 godzin od zlecenia aktualizacji. Reakcja ma obejmować określenie, czy zlecenie zostanie zrealizowane, określenie ew. dodatkowych informacji potrzebnych do realizacji zlecenia oraz - o ile wszystko zostało wyjaśnione przez Zamawiającego - termin realizacji zlecenia. d) W momencie wykorzystania wymiaru wszystkich przysługujących godzin pracy w danym miesiącu Wykonawca prześle informację powiadamiającą o tym zdarzeniu do Zamawiającego drogą mailową. e) Pełne niewykorzystane godziny w ramach wymiaru miesięcznego określonego w lit a) przechodzą na następne okresy rozliczeniowe, jednakże są one sumowane z okresu nie dłuższego niż 6 miesięcy wstecz. f) W razie konieczności, przy braku godzin niewykorzystanych z poprzednich okresów rozliczeniowych, za zgodą Wykonawcy ilość godzin przeznaczonych na Wsparcie i aktualizacje w danym miesiącu może zostać zwiększona - z puli kolejnych miesięcy (okresów rozliczeniowych) oraz rozliczona przy kolejnej fakturze. Uruchomienie dodatkowych godzin w miesiącu musi być poprzedzone informacją wysłaną do Zamawiającego (zgodnie z lit d) oraz uzyskaną informacją zwrotną co do zleceń, które należy w danym miesiącu jeszcze zrealizować. g) Wraz z zakończeniem umowy przepadają wszystkie niewykorzystane godziny. h) Realizacja usługi będzie rozliczana miesięcznymi raportami. Wykonawca zobowiązuje się przesłać Zamawiającemu szczegółowy raport (z rozliczeniem wykorzystanych w danym miesiącu godzin wsparcia) z przeprowadzonych prac w danym miesiącu do 14 dnia każdego następnego miesiąca drogą mailową. i) Realizacja zamówienia w zakresie wsparcia i aktualizacji będzie rozliczana miesięcznie (zgodnie z miesiącem kalendarzowym) na podstawie określonych w lit. h) zatwierdzonych raportów miesięcznych, przy czym w przypadku, gdy wsparcie i aktualizacje będą realizowane przez niepełny miesiąc kalendarzowy opłata zostanie naliczona w wysokości 1/30 opłaty miesięcznej * każdy dzień świadczenia usługi. Tak samo - proporcjonalnie - zostanie określona ilość godzin wsparcia przydzielonych do niepełnego miesiąca.. j) Niezależne od postanowień lit i), miesięczna opłata za realizację dodatkowego wsparcia i aktualizacji systemu opisanych w lit e) zostanie zwiększona o nadpracowane godziny: ilość nadpracowanych godzin * stawka miesięczna / 40. k) Wykonawca zapewni przedstawicielom Zamawiającego dostęp do panelu systemu zarządzania projektem IT typu Asana, w którym przechowywane są wszystkie zlecenia, ich status, ilość godzin przeznaczonych na realizację oraz historia korespondencji (bez loginów i haseł podawanych ewentualnie w korespondencji). Dostęp do systemu zarządzania projektem dla przedstawicieli Zamawiającego może być w trybie tylko do odczytu. l) Wykonawca zobowiązuje się do nie przekazywania, nie ujawniania osobom trzecim oraz niewykorzystywania we własnej działalności Informacji Poufnych w szerszym zakresie niż jest to konieczne do realizacji niniejszego zamówienia. m) Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, do których dostęp będzie miał w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia, w tym do stosowania organizacyjnych i technicznych środków ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) - zwanej dalej w niniejszej umowie "ustawą" oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzanych danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r., nr 100, poz. 1024 z późn. zm.) 6. Zamawiający zobowiązuje się do: a) zapewnienia Wykonawcy bezpośredniego dostępu do wszystkich elementów Systemu Akademus w tym do konfiguracji serwerów, kodu źródłowego oraz baz danych, b) zapewnienia Wykonawcy dostępu do dokumentacji użytkownika, c) zapewnienia Wykonawcy dostępu do planów rozwoju systemu Akademus, d) nadania niezbędnych uprawnień. e) zapewnienia w przypadku, gdy personel Wykonawcy wykonywał będzie czynności w ramach w lokalach Zamawiającego warunków umożliwiających należytą realizację wsparcia i aktualizacji Systemu Akademus. f) terminowego regulowania opłat miesięcznych z tytułu należytego wykonywania niniejszego zamówienia w oparciu o dostarczone Zmawiającemu faktury. 7. Termin realizacji zamówienia: a) Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia jego udzielenie (zawarcia umowy) lub do czasu wykorzystania wszystkich dostępnych godzin (w zależności, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej). b) Wykonawca jest zobowiązany uruchomić pełen zakres wsparcia Systemu Akademus nie później, niż do 90 dni kalendarzowych, licząc od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71356300-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT163414.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 218448.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych w przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy wewnątrzosiedlowej wraz z budową miejsc postojowych na os. Krakowiaków (na odcinku od ul. Mościckiego przy budynku nr 44 do ulicy Bulwarowej)
- Dostawa rozpuszczalnika aromatycznego wg normy ASTM D-3734 typ II o zawartości naftalenu poniżej 10% dla INiG-PIB
- Oświetlenie ulicy Petofiego w Krakowie (wzdłuż zbiorników Wodociągów Krakowskich)
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.