Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Kraków: Rozszerzenie studium ochrony przed powodzią województwa małopolskiego. Szczegółowa analiza wieloletniego programu inwestycyjnego Województwa Małopolskiego w zakresie ochrony przeciwpowdziowej oparta na uzasadnionej interpelacji regionalnych i lokalnych warunków
Numer ogłoszenia: 99598 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, fax 012 6188010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie studium ochrony przed powodzią województwa małopolskiego. Szczegółowa analiza wieloletniego programu inwestycyjnego Województwa Małopolskiego w zakresie ochrony przeciwpowdziowej oparta na uzasadnionej interpelacji regionalnych i lokalnych warunków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie studium ochrony przed powodzią województwa małopolskiego. Szczegółowa analiza wieloletniego programu inwestycyjnego Województwa Małopolskiego w zakresie ochrony przeciwpowdziowej oparta na uzasadnionej interpelacji regionalnych i lokalnych warunków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.00.00 - Usługi badawcze Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł do dnia 30/05/2008 r. do godz. 9.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a)wykonali przynajmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 500.000,00 PLN brutto) pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie studium ochrony przed powodzią opracowane dla obszaru minimum jednego województwa wraz z udokumentowaniem znajomości oceny efektywności ochrony przeciwpowodziowej z uwzględnieniem środków technicznych i nietechnicznych wspomaganych aplikacjami w środowisku GIS, b)dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: oprogramowaniem komputerowym zapewniającym wykonanie zamówienia - minimum Microsoft Office 2003 lub 2007, Auto CAD, HEC-RAS, oprogramowanie GIS Map Info 8.0 c)dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, a w szczególności: Specjalista nr 1 - Kierownik Projektu, wymagania: a) minimum 10 lat doświadczeń zawodowych w realizacji i koordynacji opracowań studialnych w zakresie przedsięwzięć zabezpieczających przed powodzią i obniżających zagrożenie powodziowe na poziomie regionalnym i lokalnym b) koordynator minimum 2 opracowań studialnych w zakresie przedsięwzięć zabezpieczających przed powodzią dla zlewni o powierzchni 5000 km² lub większej. Specjalista nr 2 w zakresie budownictwa hydrotechnicznego, wymagania: a) minimum 10 lat doświadczeń zawodowych w realizacji opracowań studialnych w zakresie przedsięwzięć zabezpieczających przed powodzią i obniżających zagrożenie powodziowe na poziomie regionalnym i lokalnym b )uprawnienia projektowe z zakresu budownictwa hydrotechnicznego c )przynależność do właściwej izby samorządy zawodowego, Specjalista nr 3 w zakresie hydrologii inżynierskiej, wymagania: a) minimum 10 lat doświadczeń w realizowaniu opracowań związanych z wyznaczaniem przepływów, procesów hydrologicznych, monitoringu zasobów wodnych i modelowania hydrologicznego, b) autor minimum 2 opracowań hydrologicznych wchodzących w skład studium przedsięwzięć zabezpieczających przed powodzią dla zlewni o powierzchni 5000 km² lub większej. c) uprawnienia hydrologiczne, Specjalista nr 4 w zakresie gospodarki wodnej ,wymagania: a) minimum 5 lat doświadczeń zawodowych w pracach naukowo - badawczych i projektowych w zakresie gospodarki wodnej i eksploatacji zbiorników retencyjnych b) autor lub współautor minimum 2 opracowań dotyczących gospodarki wodnej meteorologicznych eksploatacji zbiorników retencyjnych Specjalista nr 5 w zakresie komputerowego wspomagania projektowania, wymagania: a) minimum 5 lat doświadczeń zawodowych w zakresie komputerowego wspomagania projektowania - Auto-CAD, Systemy Informacji Przestrzennej (GIS), doświadczenie w opracowywaniu modeli symulacyjnych dla zbiorników retencyjnych, b) uczestnictwo w opracowaniach studialnych dotyczących przedsięwzięć zabezpieczających przed powodzią w zakresie zarządzania bazą danych dla kompleksowej ochrony przeciwpowodziowej oraz tworzenia modeli numerycznych zbiorników retencyjnych i ich otoczenia. W celu potwierdzenia kwalifikacji osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy do oferty dołączyć życiorysy zawodowe poszczególnych specjalistów (CV), a ponadto w wypadku: a) Specjalisty nr 2 - kserokopie uprawnień projektowych w zakresie budownictwa hydrotechnicznego oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) Specjalisty nr 3 - kserokopię uprawnień hydrologicznych. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a/ ich obroty za ostatni rok obrotowy , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie )rachunku zysków i strat w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. b/ dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 złotych. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą (pełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY) 3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - (WYKAZ PRAC). B) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - (WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO), uwzględniając oprogramowania, o których mowa w rozdziale IV pkt.2 ppkt. b niniejszej siwz.. C) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - (WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW) uwzględniając zapisy rozdziału IV pkt.2 pkt. c niniejszej siwz. D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia o ile zachodzi ustawowy obowiązek ich posiadania. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 5 do siwz - (INFORMACJA O OBROTACH) oraz jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: A) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie ze drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6. Projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego 7. zaakceptowany projekt umowy 8. dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Szlak 73, 31-153 Kraków pok, 47.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Szlak 73, 31-153 Kraków sekretariat I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Rozbudowa sieci wewnętrznej kanaliz. deszczowej wraz z budową nowej przepompowni i przyłącza na potrzeby MZDW OD Piaseczno przy ul. Elektronicznej 4a- w systemie projektuj i buduj - nr post. 049/25
- Budowa sieci wodociągowej na trasie Regiel - Kałęczyny wraz z rozbudową sieci w miejscowości Regiel
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.