eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiedź › Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Porębie Wielkiej, Gmina Niedźwiedź

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99617 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Niedźwiedź: Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Porębie Wielkiej, Gmina Niedźwiedź
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności - SPR Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508032-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedźwiedź, krajowy numer identyfikacyjny 491892535, ul. Niedźwiedź 233, 34-735 Niedźwiedź, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 183 312 772, faks 183 317 057, e-mail gmina@niedzwiedz.iap.pl
Adres strony internetowej (URL): www.niedzwiedz.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Porębie Wielkiej, Gmina Niedźwiedź

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacji budynku Samorządowego Przedszkola w Porębie Wielkiej, Gmina Niedźwiedź " ramach projektu " Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością gminy Niedźwiedź w których wcześniej wymieniono urządzenia grzewcze wykorzystujące do produkcji ciepła węgiel na urządzenia wykorzystujące gaz ziemny w miejscowościach Niedźwiedź i Poręba Wielkiej ." 2. Zakres zamówienia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic i kondygnacji naziemnych wraz z wykonaniem elewacji metodą lekką-mokrą, - ocieplenie części połaci dachowych poddasza użytkowego, - ocieplenie stropu poddasza oraz wymianę części stolarki okiennej, - wymiana orynnowania i rur spustowych, - remont kominów, - montaż instalacji fotowoltaicznej, - montaż instalacji solarnej, - wymianę oświetlenia na LED Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ a szczególnie dokumentacja techniczna załączona do SIWZ (projekt budowlany, opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót). 3. Miejsce wykonywania robót: Niedźwiedź 243, Gmina Niedźwiedź 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z całością dokumentacji technicznej, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami), przepisami BHP, zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz z prawem polskim - w zakresie objętym przedmiotem umowy. 5. Wykonawca we własnym zakresie zapewni także ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy opracować harmonogram prac, który zostanie bezwzględnie uzgodniony z zamawiającym. 7. Inne wymagania i uwagi: 1) Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4) Zamawiający wymaga zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy zał. nr 9 do SIWZ aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: a) roboty związane z wykonaniem ocieplenia wraz z wszystkimi dodatkowymi robotami zgodnie z projektem (wymiana częściowa stolarki, remont kominów, wymiana orynnowania i rur spustowych), b) roboty związane z wymianą oświetlenia na LED c) roboty związane z wykonaniem montażu instalacji fotowoltaicznej i solarnej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45223200-8
Dodatkowe kody CPV: 09331200-0, 45311100-1, 45314310-7, 45315700-5, 51111200-5, 45330000-9, 45310000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT262908.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo Produkcyjno Handlowa Bożena Nocoń , dnocn@interia.pl, Konina 293, 34-735, Niedźwiedź, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282791,07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.