To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99625 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Niedźwiedź: Termomodernizacja budynku Domu Nauczyciela i Przedszkola w Niedźwiedziu, Gmina Niedźwiedź.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuDziałanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności - SPR Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507027-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 82911 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedźwiedź, krajowy numer identyfikacyjny
491892535, ul.
Niedźwiedź
233,
34-735
Niedźwiedź, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
183 312 772, faks
183 317 057, e-mail
gmina@niedzwiedz.iap.pl
Adres strony internetowej (URL): www.niedzwiedz.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Domu Nauczyciela i Przedszkola w Niedźwiedziu, Gmina Niedźwiedź.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Domu Nauczyciela i Przedszkola w Niedźwiedziu w Gmina Niedźwiedź" w ramach projektu " Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością gminy Niedźwiedź w których wcześniej wymieniono urządzenia grzewcze wykorzystujące do produkcji ciepła węgiel na urządzenia wykorzystujące gaz ziemny w miejscowościach Niedźwiedź i Poręba Wielkiej ." 2. Zakres zamówienia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic i kondygnacji naziemnych wraz z wykonaniem elewacji metodą lekką-mokrą, - ocieplenie części połaci dachowych poddasza użytkowego, - ocieplenie stropu poddasza oraz wymianę części stolarki okiennej, - wymiana orynnowania i rur spustowych, - remont kominów, - montaż instalacji fotowoltaicznej, - montaż instalacji solarnej, - wymianę oświetlenia na LED Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ a szczególnie dokumentacja techniczna załączona do SIWZ (projekt budowlany, opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót). 3. Miejsce wykonywania robót: Niedźwiedź 243, Gmina Niedźwiedź 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z całością dokumentacji, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami), przepisami BHP, zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz z prawem polskim - w zakresie objętym przedmiotem umowy 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni także ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy opracować harmonogram prac, który zostanie bezwzględnie uzgodniony z zamawiającym UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie projektów budowlanych załączonych do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wizji lokalnej. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Inne wymagania i uwagi: 1) Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4) Zamawiający wymaga zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy zał. nr 9 do SIWZ aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: a) roboty związane z wykonaniem ocieplenia wraz z wszystkimi dodatkowymi robotami zgodnie z projektem (wymiana częściowa stolarki, remont kominów, wymiana orynnowania i rur spustowych), b) roboty związane z wymianą oświetlenia na LED c) roboty związane z wykonaniem montażu instalacji fotowoltaicznej i solarnej. 5) Zamawiający nie zastrzega samodzielnego wykonania kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45223200-8
Dodatkowe kody CPV:
09331200-0,
45311100-1,
45314310-7,
45315700-5,
51111200-5,
45330000-9,
45310000-3,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT253187.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 310000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.