eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont budowlano - konserwatorski Muzeum Rybołówstwa w Helu przy ul. Bulwar Nadmorski 2 w Helu, na terenie działek nr 246 i 247 w obrębie ewidencyjnym Hel, powiat Puck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Gdańsk: Remont budowlano - konserwatorski Muzeum Rybołówstwa w Helu przy ul. Bulwar Nadmorski 2 w Helu, na terenie działek nr 246 i 247 w obrębie ewidencyjnym Hel, powiat Puck
Numer ogłoszenia: 99626 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku , ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3018611, faks 058 3018453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budowlano - konserwatorski Muzeum Rybołówstwa w Helu przy ul. Bulwar Nadmorski 2 w Helu, na terenie działek nr 246 i 247 w obrębie ewidencyjnym Hel, powiat Puck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budowlano - konserwatorski Muzeum Rybołówstwa w Helu przy ul. Bulwar Nadmorski 2 w Helu, na terenie działek nr 246 i 247 w obrębie ewidencyjnym Hel, powiat Puck. Obiekt został wpisany do rejestru zabytków w dniu 18.01.1960 r. pod nr 91..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w przedmiotowym Postępowaniu jest wymagane w wysokości 40 000,00 zł (słownie zł: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył: a) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, w zakres których wchodziło wykonanie prac renowacyjnych elewacji ceglanej o powierzchni co najmniej 800 m2 oraz prac dekarskich na dachu ceramicznym, w budynkach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) brutto każda oraz b) co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu izolacji fundamentów w budynku użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 60 000, 00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto. Uwaga - przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek wymieniony w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie: a) osoby kierującej robotami budowlanymi (kierownik budowy): -Wymaga się aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami posiadała wymagane uprawnienia budowlane i kwalifikacje, jakie powinny posiadać osoby uprawnione do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku Nr 165 poz. 987) lub innymi właściwymi; -Wymaga się, aby osoba do kierowania pracami posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień. -Winna posiadać aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; b) osoby kierującej robotami konserwatorskimi: -Wymaga się aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami konserwatorskimi posiadała uprawnienia do kierowania takimi robotami wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku Nr 165 poz. 987) lub z innych właściwych przepisów. c) osoby do kierowania robotami elektrycznymi: -Wymaga się, aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami w zakresie elektrycznym posiadała odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz potwierdzone co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych po uzyskaniu uprawnień budowlanych; -winna posiadać aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; d) osoby do wykonywania prac naprawczych uszkodzeń w instalacjach zabezpieczenia technicznego Muzeum, powstających w konsekwencji prowadzonych prac: -wymaga się, aby przynajmniej jedna (1) osoba wykonująca prace naprawcze usuwające uszkodzenia w instalacjach zabezpieczenia technicznego muzeum, powstających w konsekwencji prowadzonych prac spełniała wymagania § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utrata zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia (dz. U z 2008 roku Nr 229 Poz. 1528), tj. posiadać zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (obecnie Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów - zarządzenie nr 6 Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18.02.2011 w sprawie zmiany nazwy i zakresu działania Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 500 000,00 zł (słownie zł: pięćset tysięcy 00/100);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.1. oświadczenia: a) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp i opisanych w pkt. IV niniejszej SIWZ, b) o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 1.2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz 1.3. w celu wykazania spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich: rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 niniejszej SIWZ. d) oświadczenie, iż w przypadku wyboru oferty, osoba składająca oświadczenie wymagane w ppkt c) weźmie udział w realizacji zadania - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zamówienia; 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 8. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy wymaga sie w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentu, o którym mowa w pkt 1.3 e) SIWZ , dotyczącego tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany w umowie wynikać mogą w szczególności z tytułu: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów, sprzętu); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; Wykonawca w takim przypadku sporządza protokół konieczności, wymagana jest akceptacja zmiany przez Zamawiającego i , jeśli wymagane, właściwego miejscowo organu ochrony zabytków. 3) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; 4) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiany kwoty podatku VAT i kwoty brutto w przypadku zmiany przepisów określającej wysokość stawki podatku VAT; 6) zmiana rozwiązań projektowych - w przypadku ujawnienia błędu w dokumentacji projektowej, 7) zmiana wynikająca z zabytkowego charakteru budynku (np. odkrycie pewnych faktów mających znaczenie z punktu widzenia konserwatorskiego), 8) zmiana, której wprowadzenie spowoduje przyspieszenie ukończenia wykonania przedmiotu zamówienia, 9) zmiana, której wprowadzenie spowoduje obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia, a także obniżenie kosztu utrzymania lub użytkowania Obiektu. 10) wynagrodzenie umowne może ulec zmniejszeniu w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót (roboty zaniechane), z przyczyn, których nie przewidywano w chwili zawarcia umowy; Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część robót; 11) zmiany terminu zakończenia robót budowlanych ze względu na: a) błędy/zmiany w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością wydłużenia terminu zakończenia robót, nowy termin będzie skorelowany z czynnościami niezbędnymi do poprawy dokumentacji projektowej oraz ewentualnymi niezbędnymi czynnościami w postępowaniu administracyjnym;konieczność wykonania przez Wykonawcę, w ramach odrębnych umów, zamówień uzupełniających lub zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których uzależnione jest prawidłowe wykonanie Umowy, o czas niezbędny na wykonanie tych zamówień; b) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z funkcjonowaniem Zamawiającego powodujące konieczność wstrzymania prac na żądanie Zamawiającego; w takim przypadku termin wykonania ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania prac; c) zmiany spowodowane wystąpieniem zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; d) z przyczyn niezawinionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CMM Gdańsk, ul. Ołowianka 9-13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat CMM Gdańsk, ul. Ołowianka 9-13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.