eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówPrzebudowa dróg powiatowych nr 4101Z, 4102Z i 4112Z w miejscowości Kliniska Wielkie, Gmina Goleniów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Goleniów: Przebudowa dróg powiatowych nr 4101Z, 4102Z i 4112Z w miejscowości Kliniska Wielkie, Gmina Goleniów
Numer ogłoszenia: 99629 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66375 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 471 02 65, faks 91 471 02 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 4101Z, 4102Z i 4112Z w miejscowości Kliniska Wielkie, Gmina Goleniów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr: 4101Z, 4102Z i 4112Z wraz ze skrzyżowaniem w miejscowości Kliniska Wielkie o łącznej długości 2,410 km w kierunkach: -północnym w ciągu ul. Szczecińskiej (droga powiatowa nr 4102Z) w stronę miejscowości Rurzyca; -południowo-zachodnim w ciągu ul. Szczecińskiej (droga powiatowa nr 4101Z) w stronę miejscowości Pucice; -wschodnim w ciągu ul. Piastowskiej (droga powiatowa nr 4112Z) w stronę miejscowości Kliniska Małe do skrzyżowania z drogą ekspresową S-3. 1.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4101Z (Lubczyna - Pucice - Kliniska), ul. Szczecińska w miejscowości Kliniska Wielkie. Parametry drogi powiatowej nr 4101Z w ramach przebudowy: a)długość odcinka drogi w ramach przebudowy - 0,929 km; b)szerokość podstawowa jezdni - 5,50m (dwa pasy ruchu po 2,75m); c)pobocza gruntowe obustronne o szerokości 1,25m - 1,50 m; d)zjazdy o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00m - 5,50m; e)zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,00m - 5,00m; f)zatoki postojowe (autobusowe), (2 szt.) o wymiarach 12,00m x 3,00m; g)wysepki spowalniające ruch, (2 szt.) o wymiarach 15,00m x 2,00m; h)ciągi piesze jednostronne o szerokości od 1,25m do 1,50m; i)jednostronne pobocza utwardzone o szerokości 1,25 m; j)rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne od 0,10 % do 1,29 %; na łukach poziomych jednostronne spadki poprzeczne 4%; na jezdniach dwukierunkowych na odcinkach prostych spadki poprzeczne dwustronne 2%; k)odprowadzanie wód opadowych - odprowadzenie z jezdni na pobocza gruntowe i pobocza utwardzone; od km 10+530,00 do km 10+631,00 - strona prawa i od km 10+530,00 do km 10+634,00 - strona lewa, wody opadowe i roztopowe odprowadzane są projektowanymi ściekami z kostki brukowej betonowej szer. 30cm do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej; l)pobocza - zhumusowane i obsiane mieszankami nasion traw. Konstrukcja nawierzchni: -Jezdnia: Nawierzchnię jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości. 4 cm i wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. W celu wzmocnienia nawierzchni, na wyprofilowanym podłożu na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego zaprojektowano geosiatkę z włókien szklanych, wstępnie powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 90kN-m. Dla zapewnienia właściwego zespolenia z warstwami asfaltowymi siatki wstępnie powlekanej asfaltem, siatkę należy rozkładać na gorąco ze wstępnym sklejeniem siatki z podłożem. Podłoże należy skropić emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami. -Poszerzenia jezdni: Podbudowę na poszerzeniach zaprojektowano na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa grubości 12 cm z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą projektuje się z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zatoki autobusowe: Nawierzchnie zatok autobusowych należy wykonać z kostki kamiennej rzędowej 15-17 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zatok autobusowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić +12 cm od strony ciągów pieszych i + 2cm od strony nawierzchni jezdni. -Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: Nawierzchnie zjazdów istniejących należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Nawierzchnie zjazdów nowych należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie odcinającej z gruntocenetu RM 5 MPa o grubości 12 cm i na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu i na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony jezdni i posesji należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. +4 cm od strony jezdni. -Ciągi piesze: Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony jezdni i nawierzchni miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić + 12 cm. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony przyległych terenów do pasa drogowego należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej o grubości 5 cm. -Poszerzenie łuków na zjazdach: Nawierzchnie poszerzeń należy wykonać z kostki kamiennej rzędowej 15-17 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji poszerzeń należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. -Wysepki spowalniające ruch: Nawierzchnie wysepek należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji wysepek należy wykonać krawężnikami kamiennymi 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. + 4 cm od strony jezdni. -Pobocza utwardzone: Nawierzchnie poboczy utwardzonych należy wykonać z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm stabilizowanych mechaniczne o grubości 8 cm. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odsączającej z piasku współczynniku filtracji k nie większy niż 8 m-dobę o grubości 15 cm po zagęszczeniu. 2.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4102Z (Lubczyna - Rurzyca - Kliniska), ul. Szczecińska w miejscowości Kliniska Wielkie. Parametry drogi powiatowej nr 4102Z w ramach przebudowy: a)długość odcinka drogi w ramach przebudowy - 0,488 km; b)szerokość podstawowa jezdni - 5,50m (dwa pasy ruchu po 2,75m); c)pobocza gruntowe obustronne o szerokości 1,25m; d)zjazdy o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00m - 5,00m; e)zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,50m - 5,00m; f)wysepka spowalniająca ruch, (1 szt.) o wymiarach 10,00m x 2,00m; g)ciągi piesze dwustronne o szerokości 1,25m; h)rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne od 0,10 % do 0,62 %; na jezdniach dwukierunkowych na odcinkach prostych spadki poprzeczne dwustronne 2%; i)odprowadzanie wód opadowych - odprowadzenie z jezdni na pobocza gruntowe; od km 11+229,35 do km 11+318,00 - strona lewa, wody opadowe i roztopowe odprowadzane są projektowanymi ściekami z kostki brukowej betonowej o szerokości 30cm do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej; j)pobocza - zhumusowane i obsiane mieszankami nasion traw. Konstrukcja nawierzchni: -Jezdnia: Nawierzchnię jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm i wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. W celu wzmocnienia nawierzchni na wyprofilowanym podłożu na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego zaprojektowano geosiatkę z włókien szklanych wstępnie powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 90kN-m. Dla zapewnienia właściwego zespolenia z warstwami asfaltowymi siatki wstępnie powlekanej asfaltem, siatkę należy rozkładać na gorącoze wstępnym sklejeniem siatki z podłożem. Podłoże należy skropić emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami. -Poszerzenia jezdni: Podbudowę na poszerzeniach zaprojektowano na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą projektuje się z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: Nawierzchnie zjazdów nowych należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie odcinającej z gruntocenetu RM 5 MPa o grubości 12 cm i na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu i na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony jezdni i posesji należ wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. +4 cm od strony jezdni. -Ciągi piesze: Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony jezdni i nawierzchni miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić + 12 cm. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony przyległych terenów do pasa drogowego należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej o grubości 5 cm. -Wysepka spowalniająca ruch: Nawierzchnię wysepki należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji wysepki należy wykonać krawężnikami kamiennymi 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. + 4 cm od strony jezdni. 3.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4112Z (Kliniska - Stawno - Tarnowo), ul. Piastowska w miejscowości Kliniska Wielkie. Parametry drogi powiatowej nr 4112Z w ramach przebudowy: a)długość odcinka drogi w ramach przebudowy - 0,993 km; b)szerokość podstawowa jezdni - 5,50m (dwa pasy ruchu po 2,75m); c)pobocza gruntowe obustronne o szerokości 0,75m - 1,50m; d)zjazdy o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00m - 6,00m; e)zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,00m - 5,50m; f)miejsca postojowe dla samochodów: 18 miejsc (6,00m x 2,50m), 14 miejsc (5,00m x 2,50m) i 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych (5,00m x 3,60m); g)ciągi piesze dwustronne o szerokości 1,25m - 3,00m, przy przejściach - 4,00m; h)rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne od 0,18 % do 1,95 %; na jezdniach na odcinkach prostych spadki poprzeczne dwustronne 2%; i)odprowadzanie wód opadowych - odprowadzenie z jezdni do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej. Ponadto na odcinku od km 0+780,00 do km 0+993,00 wody opadowe i roztopowe z nawierzchni utwardzonych spływały będą na pobocza gruntowe; j)pobocza - zhumusowane i obsiane mieszankami nasion traw. Konstrukcja nawierzchni: -Jezdnia i skrzyżowanie: Nawierzchnię jezdni i skrzyżowania należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm i wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. W celu wzmocnienia nawierzchni na wyprofilowanym podłożu na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego zaprojektowano geosiatkę z włókien szklanych wstępnie powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 90kN-m. Dla zapewnienia właściwego zespolenia z warstwami asfaltowymi siatki wstępnie powlekanej asfaltem, siatkę należy rozkładać na gorąco ze wstępnym sklejeniem siatki z podłożem. Podłoże należy skropić emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami. -Poszerzenia jezdni: Podbudowę na poszerzeniach zaprojektowano na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą projektuje się z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Miejsca postojowe dla samochodów osobowych: Nawierzchnie miejsc postojowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić +12 cm od strony ciągów pieszych i + 2cm od strony nawierzchni jezdni. -Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: Nawierzchnie zjazdów istniejących należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Nawierzchnie zjazdów nowych należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie odcinającej z gruntocenetu RM 5 MPa o grubości 12 cm i na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o grubości. 20 cm po zagęszczeniu i na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony jezdni i posesji należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. +4 cm od strony jezdni. -Ciągi piesze: Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony jezdni i nawierzchni miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić + 12 cm. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony przyległych terenów do pasa drogowego należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej o grubości 5 cm. Elementy poprawiające bezpieczeństwo ww. odcinków dróg powiatowych: Aby zwiększyć bezpieczeństwo na drogach w miejscowości Kliniska Wielkie zaprojektowano: -kompleksową przebudowę odcinków dróg na całej ich szerokości do 5,5 m wraz ze skrzyżowaniem zwykłym oraz korektą jezdni na łukach, -odpowiednie promienie skrętu na skrzyżowaniu zwykłym, -budowę kanalizacji deszczowej i prawidłowe odwodnienie nawierzchni jezdni, -odpowiednie odprowadzenie wód opadowych z jezdni na pobocza gruntowe utwardzone, -budowę 34 miejsc postojowych w ciągu drogi powiatowej nr 4112Z (w tym 2 miejsc dla osób niepełnosprawnych), -budowę obustronnych chodników w ciągu drogi powiatowej nr 4112Z o szerokości od 1,25m do 3,00 m i 4,00m przy przejściach dla pieszych, -budowę 2 zatok autobusowych w ciągu drogi powiatowej nr 4101Z o wymiarach 12m x 3m, -budowę 2 wysepek spowalniających w ciągu drogi powiatowej nr 4101Z o wymiarach 15m x 2m, -budowę jednostronnych chodników w ciągu drogi powiatowej nr 4101Z o szerokości od 1,25m do 1,50m, -budowę 1 wysepki spowalniającej w ciągu drogi powiatowej nr 4102Z o wymiarach 10m x 2m, -budowę obustronnych chodników w ciągu drogi powiatowej nr 4102Z o szerokości 1,25m, -budowę progu spowalniającego wraz z przejściem dla pieszych, -budowę placu manewrowego, -wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu przewidującej m.in.: -ograniczenie prędkości znakami pionowymi na wszystkich odcinkach dróg do 40 km, -oznakowanie pionowe przejść dla pieszych, skrzyżowań oraz niebezpiecznych zakrętów i pozostałych miejsc - 191 sztuk, -oznakowanie pionowe w formie słupków przeszkodowych U-5b zespolone ze znakiem C-9 - 6 sztuk, -oznakowanie poziome jezdni, przejść dla pieszych, skrzyżowań oraz niebezpiecznych zakrętów i pozostałych miejsc - 402,5 m2, -ogrodzenie łańcuchowe - 2,7-100m. W wyniku przebudowy zostaną wykonane: 1.drogi powiatowe nr: 4101Z, 4102Z i 4112Z: -długość odcinka drogi powiatowej nr 4101Z - 0,929 km -długość odcinka drogi powiatowej nr 4102Z - 0,488 km -długość odcinka drogi powiatowej nr 4112Z - 0,993 km 2.jezdnia i skrzyżowania: -łączna powierzchnia nawierzchni betonowych AC 11 W - 708,0 m2 -łączna powierzchnia nawierzchni betonowych AC 11 S - 13611,0 m2 -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej - 32,0 m2 3.krawężniki: -łączna długość krawężników betonowych 15x30 cm - 2045,0 m 4.zjazdy o nawierzchni bitumicznej: -łączna powierzchnia nawierzchni betonowych AC 11 S - 425,0 m2 5.zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 2185,0 m2 6.przełożenie istniejących nawierzchni na włączeniach zjazdów -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 105,0 m2 -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 135,0 m2 7.miejsca postojowe dla samochodów osobowych: -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej -514,0 m2 -łączna ilość miejsc postojowych dla samochodów osobowych - 34 sztuki 8.ciągi piesze: -łączna powierzchnia chodników z kostki brukowej betonowe - 3428,0 m2 9.zatoki autobusowe: -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej - 117,0 m2 -łączna liczba zatok autobusowych - 2 sztuki 10.wysepki segregujące ruch pojazdów -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 80,0 m2 -łączna liczba wysepek regulujących ruch pojazdów - 3 sztuki 11.próg spowalniający z przejściem dla pieszych -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 38,50 m2 -łączna liczba progów spowalniających z przejściem dla pieszych - 1 sztuka 12.plac manewrowy -łączna powierzchnia nawierzchni z płyt ażurowych - 860,0 m2 13.pobocza utwardzone: -łączna powierzchnia nawierzchni z tłucznia kamiennego - 680,0 m2 14.urządzenia bezpieczeństwa ruchu: -oznakowanie pionowe - 197 szt. -oznakowanie poziome - 4022,50 m2 15.kanalizacja deszczowa -łączna długość kanałów KD - 762,0 m -łączna liczba studni rewizyjnych - 11 sztuk -łączna liczba studzienek ściekowych ulicznych - 18 sztuk -łączna długość przykanalików KD (kanałów i rurociągów) -56,00 m -łączna liczba separatorów zintegrowanych z piaskownikiem - 2 komplety -łączna liczba studzienek inspekcyjnych PVC - 2 sztuki 16.zieleń drogowa 17.elementy odwodnienia - ścieki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ.Wykonawca zobligowany jest do wykonania i montażu na początku i końcu remontowanego odcinka drogi dwóch tablic informacyjno - pamiątkowych o wymiarach nie mniejszych niż 70 x 90 cm. Materiał wykonania tablic: srebrne anodowane aluminium o grubości min. 2 mm, pokryte gorącym lakierem przy 80°C na powierzchni i na krawędziach, osadzonych na stalowej cynkowanej ramce (z kątownika lub profilu zamkniętego, min. 20 x 20 mm), przymocowanej na stałe do dwóch słupków stalowych cynkowanych o śr. 60 mm. Odległość dolnej krawędzi posadowionej tablicy od podłoża min. 2,2 m. W treści tablicy ma być ujęte: zadanie częściowo finansowane ze środków z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie obsługa laboratoryjna, obsługa geodezyjna zadania, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3943754,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3576472,65

  • Oferta z najniższą ceną: 3576472,65 / Oferta z najwyższą ceną: 3615488,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.