To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-14
Czechowice-Dziedzice: Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Numer ogłoszenia: 9962 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165163 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie w należytym stanie technicznym 1528 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego będącego własnością TAURON Dystrybucja S.A. zabudowanych w miejscach publicznych i ciągach dróg w granicach administracyjnych Gminy Czechowice-Dziedzice, w tym wymiana źródeł światła, naprawa i regulacja punktów zapalania. Zakres czynności obejmuje w szczególności: 1. wymianę niesprawnych, uszkodzonych, wyeksploatowanych źródeł światła, elementów zabezpieczeń, oraz innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, 2. dokonywanie przeglądów i oględzin punktów świetnych urządzeń energetycznych określenie ich stanu technicznego. Z przeglądu należy sporządzić Zamawiającemu protokół (1 raz na kwartał) z wnioskami o ewentualnej potrzebie przeprowadzenia remontu, naprawy, 3. systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowana poprzez objazd urządzeń w godzinach ich pracy , potwierdzoną protokołem z objazdu (nie mniej niż 1 raz w miesiącu). 4. usuwanie i zabezpieczenie , przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej - skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych, dewastacji, kradzieży w trybie awaryjnym, jeśli dotyczą oświetlenia ulicznego, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia. 5. wymianę elementów zabezpieczeń do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. 6. bieżące usuwanie usterek na sieci oświetleniowej (awarie układu sterowania) do końca dnia roboczego następnego po dniu zgłoszenia, 7. ustalanie z Zamawiającym czasu zapalania i wyłączania oświetlenia, konserwacja szaf wolnostojących (regulacja zegarów), 8. pielęgnacyjne przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z uprzątnięciem terenu, 9. systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowana poprzez objazd urządzeń 1 raz w miesiącu w godzinach ich pracy , potwierdzoną protokołem z objazdu. 10. organizacja służb nadzoru urządzeń oświetleniowych, zapewnienie całodobowego dyżuru, umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji) 11. przeglądy punktów zapalania naprawy urządzeń w układach sterowania, w tym wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych, 12. synchronizacja zegarów astronomicznych, 13. kontrola czasu działania oświetlenia, 14. wymiana zabezpieczeń, 15. wymiana stateczników układów zapłonowych i przewodów zasilających oprawy, 16. wymiana lub naprawa tabliczek słupowych oraz zabezpieczeń słupowych, 17. wymiana lub naprawa zamknięć słupowych i złączy oświetleniowych, 18. uzupełnianie kloszy, czyszczenie kloszy, 19. uzupełnianie drzwiczek wnęk słupowych i pokryw skrzynek bezpiecznikowych, 20. czyszczenie, mycie opraw, 21. konserwacja wnęk, 22. naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej , 23. zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAURON DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ BIELSKO BIAŁA
jakie przetargi wygrała firma
TAURON DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ BIELSKO BIAŁA
- TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. Batorego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216241,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 272484,50
Oferta z najniższą ceną: 272484,50 / Oferta z najwyższą ceną: 272484,50
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zgodnie z treścią art.18 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2006r. nr 89 poz.625 z późn.zm.) do zadań własnych gmin w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Art.3 pkt.22 w/w ustawy zawiera definicję finansowania oświetlenia przez co należy rozumieć finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Niezależnie od tego kto jest właścicielem urządzeń oświetleniowych na terenie gminy - zawsze gmina realizując zadania własne jest zobowiązana do finansowania kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz kosztów ich utrzymania tj. kosztów eksploatacji i konserwacji tych urządzeń. Tauron Dystrybucja S.A. pismami znak 06/RD1/ZS/JM/2013-09-27/71 z dnia 27.09.2013r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach 05.11.2013r.), TD/06/R1ZS/KŁ/2014-10-15/0000014 z dnia 22.09.2014r. TB/OBB/SR/2015-10-27/0000001 z dnia 27.10.2015r. nie wyraził zgody na eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiącego jego własność przez inne podmioty wyłonione w trybach konkurencyjnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Brak zgody oznacza zatem dla gminy konieczność zawarcia umowy z właścicielem urządzeń oświetleniowych z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach -Dziedzicach w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 5 w Czechowicach-Dziedzicach w 2025 r.
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową będących podopiecznymi Dziennego Domu Senior+ w Czechowicach-Dziedzicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2025 r.
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową będących podopiecznymi Dziennego Domu Senior+ w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 8 w Czechowicach -Dziedzicach w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego stanowiącego własność Gminy Kołobrzeg
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia stanowiącego własność Gminy Władysławowo (na terenie Gminy Władysławowo)
- "Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Augustów"
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: utrzymanie techniczno - konserwacyjne lamp oświetleniowych zlokalizowanych przy drogach woj. nr 822, 822a, 835a i 874 administrowanych przez RDW Lublin w 2025 roku
- Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.