Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Koszalin: Pomiary równości podłużnej i głębokości kolein oraz profilu poprzecznego nawierzchni na drogach wojewódzkich
województwa zachodniopomorskiego.
Numer ogłoszenia: 99664 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary równości podłużnej i głębokości kolein oraz profilu poprzecznego nawierzchni na drogach wojewódzkich województwa zachodniopomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1.Wykonanie pomiaru równości podłużnej na wskazanych drogach wojewódzkich o łącznej długości 1 008,276 km; 2. Wykonanie pomiaru głębokości kolein na wskazanych drogach wojewódzkich o łącznej długości 1 008,276 km; 3.Wykonanie pomiaru profilu poprzecznego na wskazanych drogach wojewódzkich o łącznej długości 102,941 km; Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz formy dostarczenia wyników pomiaru zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.35.00 - Badania inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.50.00 - Badania inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) dysponują specjalistycznym sprzętem do wykonania zamówienia tj. urządzeniami pomiarowymi do pomiaru równości podłużnej, głębokości kolein - min. 1 szt., umożliwiającym wykonanie pomiarów zgodnie z zasadami określonymi w załączniku B i C do Wytycznych Stosowania Systemu Oceny Stanu Nawierzchni SOSN, wprowadzonych Zarządzeniem nr 9 Generalnego Dyrektora Dróg Publicznych z dnia 4 marca 2002 roku oraz do pomiarów profilu poprzecznego nawierzchni bitumicznych do wyrównań przy przebudowie dróg. Sprzęt powinien być skalibrowany w 2008r. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami przeszkolonymi w zakresie przetwarzania wyników pomiarów, zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr B i C Wytycznych Stosowania Systemu Oceny Stanu Nawierzchni. 5) 5) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali należycie minimum trzy usługi polegające na wykonaniu pomiarów równości podłużnej i głębokości kolein specjalistycznymi urządzeniami pomiarowymi na długości min. 500 km oraz wykonali min. 1 usługę polegającą na wykonaniu pomiaru profilu poprzecznego dla potrzeb projektowych. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gospodarstw pomocniczych działających przy jednostkach drogowych wymagane są dokumenty wykazujące możliwość świadczenia usług zewnętrznych. 3) Wykaz specjalistycznego sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wykonania zamówienia; 4)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich zakresu, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 5) Formularz oferty 6) Formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, pokój nr 19 Koszt specyfikacji 4,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:50, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie rozbiórki całkowitej budynków i budowli położonych w miejscowości Dziwogóra, gmina Połczyn-Zdrój, powiat świdwiński, województwo zachodniopomorskie na dz. nr 58/26, obręb 0090 Dziwogóra
- Dostawa i zakup szafy bronchoskopowej dla potrzeb pracowni bronchoskopii Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
- Przebudowa DW 127 odc. Gudzisz-Chwarszczany
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.