Ogłoszenie z dnia 2006-02-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gniezno: dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Kierowania dla Służb Ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie, do kontaktów: bryg. Andrzej Klimuk - Zastępca Komendanta Powiatowego, mł. kpt. Marian Woźniak - Naczelnik Wydziału Kwatermistrzowskiego, ul. Chrobrego 22, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 48 61 4262301, fax 48 61 4262301, e-mail: kppspgniezno@psp.wlkp.pl, www.straz.powiat-gniezno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Kierowania dla Służb Ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gniezno ul.Chrobrego 22. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci Oryginalny kod CPV: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Kod CPV wg słownika 2008: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Kierowania dla Służb Ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno. Poniżej 130 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;
III.1) Wymagane wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych), b) zrealizowali w ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą niniejszy warunek spełniać łącznie). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wskazanych w pkt III.2.4 Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia powyższe warunki. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Specyfikacja techniczno-ilościowa oferowanego sprzętu i materiałów oraz karty katalogowe oferowanego sprzętu i materiałów z dokładnym opisem możliwości i parametrów technicznych oferowanego sprzętu i materiałów; 4) Potwierdzenie wniesienia wadium; 5) Oświadczenia i dokumenty określone w pkt III.2.4 Ogłoszenia. 4. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty trzeba załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców [wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt III.2.1 lit. b) Ogłoszenia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; Do oferty trzeba załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji lub na dokumencie zgodnym co do treści z załączonym wzorem formularza oświadczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jedno wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.4 a), c), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.4 a), c), d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tego wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.4. b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia tej osoby. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do wspólnie składanej oferty załączają dokumenty wskazane w pkt III.2.4 a), b), c), d) osobno dla każdego wykonawcy, natomiast dokumenty wskazane w pkt III.2.4 e), winien przedłożyć jeden albo więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić spełnienie danego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% wymogi techniczne - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006, cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006, godzina 10:20, świetlica Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie ul. Bolesława Chrobrego 22 I piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.02.2006.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii w celu poprawy efektywności energetycznej Szpitala Pomnik Chrztu Polski
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2212P Strzyżewo Kościelne - Ganina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2199P w m. Lednogóra
- Wzmocnienie nawierzchni dróg - ETAP II
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.