Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Starachowice: Organizacja kolonii letnich 2014
Numer ogłoszenia: 99715 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 14-dniowych kolonii letnich nad morzem na terenie kraju dla dzieci w wieku 10-15 lat pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych i patologicznych. Liczba turnusów: min. 1 - max. 2. Liczba dzieci uczestniczących w koloniach: min. 80, natomiast maksymalna ilość dzieci będzie zależała od kosztu skierowania jednego uczestnika kolonii. Dokładne określenie liczby uczestników kolonii w poszczególnych turnusach będzie przedmiotem szczegółowych uzgodnień obu stron na etapie podpisywania umowy. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty 75 248,00 zł. (brutto) Przedmiot zamówienia obejmuje również: - transport uczestników autokarem klasy turystycznej na trasie Starachowice - miejsce wypoczynku oraz miejsce wypoczynku - Starachowice, wraz z opieką wymaganą obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi (z wyłączeniem przejazdów nocnych), - program z elementami terapii z zakresu profilaktyki uzależnień, nadzorowany przez psychologa, pedagoga lub osobę posiadającą stosowne uprawnienia w tym zakresie, - zapewnienie wykwalifikowanej kadry opiekuńczej o kwalifikacjach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67) oraz medycznej wraz z podstawowymi lekami (dostępnej w ośrodku), - pełne ubezpieczenie od NNW na cały okres pobytu wraz z przejazdem - minimum na kwotę 5 000,00 zł, - zapewnienie ciekawego programu pobytu dostosowanego do warunków pogodowych, w tym m.in. organizacja całodniowej wycieczki autokarowej z licencjonowanym przewodnikiem do atrakcyjnych miejscowości pod względem turystycznym, kulturowym, przyrodniczym z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów, rejs statkiem po polskim Morzu Bałtyckim, zajęcia sportowo-rekreacyjne, dyskoteki, gry, konkursy, - wyżywienie - co najmniej 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek, zaczynając od gorącego posiłku po przyjeździe na miejsce kolonii, do posiłku przed wyjazdem z kolonii oraz suchy prowiant na drogę powrotną z miejsca pobytu do miejsca zamieszkania, - liczba uczestników kolonii zakwaterowanych w jednym pokoju/sali - max. do 8 osób. UWAGA: Wspólny transport uczestników kolonii ze Starachowic z dziećmi innych kolonii za zgodą zamawiającego. Kolonie winny być zlokalizowane w budynku/budynkach lub domkach o charakterze stałym, z pełnym węzłem sanitarnym (odległość do morza nie większa niż 1000 m). Teren obiektu musi być ogrodzony z całodobowym dozorem, posiadać zaplecze sportowo-rekreacyjne, świetlicę (z telewizorem i sprzętem muzycznym) oraz stołówkę w obiekcie (lub w odległości nie większej niż 200 m). Wykonawca powinien zapewnić dostęp do kąpieliska strzeżonego przez własnego ratownika WOPR z uprawnieniami do samodzielnej pracy nad morzem. Wyklucza się opiekę ratownika zatrudnionego jednocześnie na plażach ogólnodostępnych lub w innych ośrodkach. Kolonie winny być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn.zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat głównych usług z zakresu organizacji kolonii letnich, w tym minimum 1 usługi polegającej na organizacji kolonii letnich dla minimum 50 dzieci lub o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą opiekuńczą o kwalifikacjach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z póź. zm.) o min. 3-letnim pedagogicznym stażu pracy w szkołach lub innych jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2004 r. nr 256 poz. 2572 z póź. zm.) oraz ratownikiem WOPR z uprawnieniami do samodzielnej pracy nad morzem. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz OFERTA wraz z kalkulacją ceny, oświadczenie Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest on płatnikiem podatku VAT, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmniejszenie wartości zamówienia w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z części zakresu zamówienia, 2. zmiana terminu realizacji zamówienia, 3. zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, 4. wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania zamówienia siłami własnymi, 5. zmiana ilości uczestników kolonii.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup endoskopów urologicznych wraz z osprzętem oraz płaskiego panelu pediatrycznego do współpracy z aparatem rtg dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług-sportowo - rekreacyjnych na rzecz pracowników ARP S.A.
- Kompleksowa organizacja dziesięciu wydarzeń o charakterze sportowym
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miasta Torunia na podstawie imiennych Karnetów.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
- Świadczenie zróżnicowanych usług sportowo-rekreacyjnych na podst. karnetów abonamentowych oraz dostawa karnetów uprawniających do powyższych usług sport.-rekreac. dla pracowników ARMK Sp. z o.o. (...)
- Usługa kompleksowa organizacja wydarzenia "Senior w plenerze".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.