To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Tarnowskie Góry: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, PŁYT CD ORAZ BATERII
Numer ogłoszenia: 99764 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70248 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, PŁYT CD ORAZ BATERII.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero, materiałów biurowych, kopert, płyt CD oraz baterii. Zamówienie składa się z 5 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Materiały biurowe - CPV : 30.19.20.00-1 - Wyroby biurowe Pakiet 2 - Koperty - CPV: 30.19.20.00-1 - Wyroby biurowe Pakiet 3 - Papier kserograficzny - CPV: 30.10.76.44-2 Papier kserograficzny, Pakiet 4 - Płyty CD - CPV: 30.23.43.00-1 - Płyty kompaktowe CD. Pakiet 5 - Baterie - CPV: - 31.44.00.00-2 Baterie, 31.41.10.00-0 Baterie alkaliczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr ]D.1] ÷ [D.5] do niniejszej SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.10.76.44-2, 30.23.43.00-1, 31.44.00.00-2, 31.41.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1 Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Herkules Spółka z o.o., ul. Sienkiewicza 11, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21659,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15587,21
Oferta z najniższą ceną: 15587,21 / Oferta z najwyższą ceną: 16525,73
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2 Koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Herkules Spółka z o.o., ul. Sienkiewicza 11, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1478,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1027,42
Oferta z najniższą ceną: 1027,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1204,91
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 3 Papier kserograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REPRINT Izabela Brzezina, ul. Jana Pawła II pawilon A, 44-230 Czerwionka Leszczyny, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14092,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14314,06
Oferta z najniższą ceną: 14314,06 / Oferta z najwyższą ceną: 14326,43
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4 Płyty CD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. CONTENT Sp. z o.o., Al. W Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4710,90
Oferta z najniższą ceną: 4710,90 / Oferta z najwyższą ceną: 6188,13
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 5 Baterie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Herkules Spółka z o.o., ul. Sienkiewicza 11, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1289,65
Oferta z najniższą ceną: 1289,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2310,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Remont balkonów w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Zabrzu, Knurowie i Lublińcu w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO SPW TECHNIKI LOTNICZEJ Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.