eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa oleju napędowego do samochodów służbowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Jarosław: Dostawa oleju napędowego do samochodów służbowych
Numer ogłoszenia: 99766 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu, ul. 3 Maja 39, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6215378, fax 016 6215378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.psouu.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do samochodów służbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa tj. oleju napędowego do samochodów służbowych dowożących uczestników placówek Koła Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Jarosławiu. Wspólny Słownik Zamówień (PCV) - 23 12 11 00 - 2 2. Przewidywana ilość oleju napędowego, jaki ma być dostarczony w czasie trwania umowy wynosi: około 55 000 litrów. 3. Dostawa odbywać się będzie na stacji Wykonawcy usytuowanej na terenie miasta Jarosławia sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy będzie realizowane na podstawie wystawionej faktury wg zestawień tankowań, załączonych do faktury. 5. Każdorazowa sprzedaż oleju napędowego będzie dokonywana zgodnie z obowiązującą ceną na stacji Wykonawcy w dniu zakupu paliwa uwzględniającą ewentualny upust. 6. Cena za 1 litr oleju napędowego może ulegać zmianie w zależności od cen producenta, zmiany wysokości podatku i akcyz. 7. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania na piśmie Zamawiającego o fakcie zmiany ceny z podaniem przyczyn tej zmiany. 8. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązującej Polskiej Normy oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadają stację bądź stacje na terenie miasta Jarosławia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi i roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących żądanych oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: a) wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę (osobę /osoby umocowaną prawnie) formularza - Oświadczenie Wykonawcy - w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, które upoważnia go do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz w trybie art. 24 ust. 1 i ust 2 ww. ustawy, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia: e) wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę (osobę - osoby umocowaną prawnie ), (Formularza Ofertowego) stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ f) wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę (osobę, osoby umocowane prawnie) formularza - Oświadczenie Wykonawcy o wysokości ceny oleju napędowego na jego stacji, stacjach w dniu 13-05-2008 tj. w dniu wszczęcia niniejszego postępowania, która stanowi podstawę wyliczenia ceny oferty, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. g) podpisanego lub parafowanego przez Wykonawcę (osobę, osoby umocowane prawnie) formularza - Projekt umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, których mowa w niniejszym rozdziale w pkt.1 b), c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty określone powyżej w pkt. 2 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, których mowa w niniejszy rozdziale w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania. Przepis ust.3 stosuje się odpowiednio. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), wymagane i wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. a), b), c), d) muszą być złożone przez każdy z podmiotów. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), winni ustanowić pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wymienione w pkt. 1 lit. b) dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać umocowanie prawne osoby, osób do podpisywania ofert w imieniu Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii lub kserokopii potwierdzonej przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jaroslaw.psouu.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu ul. 3-go Maja 39 37-500 Jarosław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu ul. 3-go Maja 39 37-500 Jarosław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.