eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Wodzisław Śląski: Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1
Numer ogłoszenia: 99810 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. Gałczyńskiego 1, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4553593, faks 032 4547133 w. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1 w zakresie budowy wymiennikowni ciepła, modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz wykonania wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej, we wszystkich branżach. Ogólny zakres robót: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe: demontaż urządzeń, rurociągów i przewodów wentylacyjnych w kotłowni węglowej, demontaż instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku, demontaż aparatów grzewczo-wentylacyjnych i wentylatorów dachowych w sali gimnastycznej, skucie tynków, zerwanie posadzki cementowej, rozbiórka ścianki z cegły, wywóz złomu i innych odpadów budowlanych, itp.; 2) Wykonanie węzła cieplnego o mocy 549,3 kW; 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych na zewnątrz galwanicznie cynkowanych o połączeniach zaciskowych oraz z rur stalowych czarnych o połączeniach spawanych (długość przewodów 3900 m); grzejniki stalowe płytowe (218 szt.), grzejniki konwektorowe (9 szt.) i grzejnik łazienkowy (1 szt.); 4) Wykonanie instalacji zasilania w ciepło nagrzewnic wodnych aparatów grzewczo-wentylacyjnych z rur stalowych na zewnątrz galwanicznie cynkowanych o połączeniach zaciskowych (134 m); 5) Wykonanie wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej: montaż naścienny aparatów grzewczo-wentylacyjnych o wydajności 2300 m3/h każdy (2 szt.), montaż wentylatorów dachowych (3 szt.). 6) Wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb wymiennikowni i wentylacji mechanicznej; 7) Roboty ogólnobudowlane w wymiennikowni i pomieszczeniu przyległym: murowanie ścianki działowej z cegły, tynki wewnętrzne, malowanie tynków, montaż drzwi przeciwpożarowych, wymiana drzwi stalowych zewnętrznych, ułożenie posadzki z płytek i posadzki cementowej, wykonanie wentylacji pomieszczenia wymiennikowni, wykonanie studzienki schładzającej i odwodnienia posadzki; 8) Pozostałe roboty ogólnobudowlane: malowanie farbą emulsyjną lub olejną oraz wykonanie tynków mozaikowych na ścianach za zdemontowanymi grzejnikami, wykonanie i montaż obudowy grzejników oraz aparatów grzewczo-wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj. projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy poniesienie wszystkich kosztów związanych z: - opracowaniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowaniem harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, - zorganizowaniem zaplecza socjalnego i jego utrzymaniem, - wypełnieniem i złożeniem wniosku wraz z załącznikami o przeprowadzenie badania technicznego urządzeń ciśnieniowych podlegających dozorowi technicznemu, - pracami rozruchowymi, badaniami odbiorczymi i pomiarami kontrolnymi zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych (SST), - wyposażeniem wymiennikowni w ofoliowany lub w antyramie schemat technologiczny oraz instrukcje ppoż. i bhp, a także oznaczeniem przewodów, armatury i urządzeń, - monitoringiem pracy węzła cieplnego i instalacji ogrzewczych przez okres jednego miesiąca począwszy od rozpoczęcia sezonu grzewczego i bieżącym korygowaniem nastaw wstępnych urządzeń automatyki z dostosowaniem do potrzeb użytkownika, - wydaniem warunków gwarancji w formie pisemnej na wykonany przedmiot zamówienia, - przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wykonanych instalacji. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, a na urządzenia - zgodnie z gwarancją producenta, lecz nie krótszej niż 12 miesięcznej, licząc od dnia odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w terminie składania ofert, tj. do dnia 17.04.2012r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: - 2 (dwóch) robót polegających na wykonaniu wymiennikowni ciepła (węzła cieplnego), - 2 (dwóch) robót polegających na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości minimum 400.000 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej: - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych i wentylacyjnych, - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby, o których mowa wyżej powinny legitymować się aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty należy załączyć: - kosztorys ofertowy w formie kalkulacji uproszczonej z zestawieniem materiałów i sprzętu - pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarcia umowy (w razie wymagalności) - kserokopia dowodu wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty w niżej opisanych przypadkach: 1) Zmiana terminu zakończenia realizacji umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z opóźnienia terminu przyłączenia budynku PCKU do miejskiej sieci ciepłowniczej przez Dostawcę ciepła, trwającego ponad 5 dni. Przedłużenie terminu wykonania umowy o tyle dni, ile trwało opóźnienie w przyłączeniu budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej. 2) Wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, opóźniającego lub wstrzymującego realizację robót podstawowych; Zmiana terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót podstawowych. 3) Zmiana kierownika budowy/robót pod warunkiem, że nowa osoba, której zostanie powierzone kierowanie budową/robotami będzie spełniała wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 4) Zmiana Podwykonawcy, któremu Wykonawca powierzył realizację części zamówienia, z zastrzeżeniem: Jeżeli Wykonawca wykazał w ofercie spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w oparciu o zasoby dotychczasowego Podwykonawcy, Zamawiający może dopuścić do jego zmiany jedynie pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy Podwykonawca. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 5) Wprowadzenie Podwykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że niedopuszczenie podwykonawstwa groziłoby niedotrzymaniem przez Wykonawcę umownego terminu zakończenia robót; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 6) Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości, przy zachowaniu przepisu art. 148 ustawy Pzp. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 2. Zmiany określone w pkt. 1 wprowadzone będą przez Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy ze wskazaniem okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych przesłanek, niezwłocznie po ich zaistnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Gałczyńskiego 1, 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim, ul. Gałczyńskiego 1, sekretariat pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.