Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Rawicz: Dostawy pieczywa, makaronu, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 99826 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu , ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, faks 65 5454266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa, makaronu, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, makaronu, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania): - zadanie nr 1: Dostawy pieczywa, - zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych, - zadanie nr 3: Dostawy makaronu, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Chleb baltonowski pszenno - żytni - 120 000 kg; 2) Chleb pszenny - 16 000 kg; 3) Bułka tarta - 1 200 kg; 4) Bułka pszenna - 40 000 szt.; 5) Chleb graham - 300 kg; 6) Chleb bezglutenowy - 80 kg; Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Liść laurowy - 10 kg; 2) Majeranek - 80 kg; 3) Sól - 1500 kg; 4) Ocet - 400 l; 5) Musztarda - 800 kg; 6) Papryka mielona ostra - 40 kg; 7) Ziele angielskie - 14 kg; 8) Sos grzybowy - 260 kg; 9) Sos pieczeniowy - 350 kg; 10) Sos biały - 500 kg; 11) Sos cygański - 400 kg; 12) Barszcz biały - 350 kg; 13) Zupa grzybowa - 600 kg; 14) Przyprawa oregano - 16 kg; 15) Przyprawa curry - 18 kg; 16) Żurek - 600 kg; 17) Zupa błyskawiczna - 15 kg; 18) Cukier - 15 000 kg; 19) Bulion drobiowy - 1 900 kg; 20) Herbata granulowana - 450 kg; 21) Kawa zbożowa - 1 000 kg; 22) Kwasek cytrynowy - 27 kg; 23) Miód sztuczny - 800 kg; 24) Zioła prowansalskie - 36 kg; 25) Pieprz czarny mielony - 70 kg; 26) Przyprawa warzywna typu vegeta - 1 400 kg; 27) Przyprawa w płynie typu maggi - 1 500 l; 28) Ketchup - 700 kg; 29) Woda mineralna - 16000 l; 30) Cynamon - 8 kg; Zadanie nr 3: Dostawy makaronu W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Makaron - 10 000 kg,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.83.10.00-2, 15.86.30.00-5, 15.87.10.00-4, 15.87.24.00-5, 15.89.10.00-0, 15.98.10.00-8, 15.85.11.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 6.750,00 zł, słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych. Dla zadania nr 1: w wysokości: 4.850,00 zł, słownie: cztery tysiące osiemset pięćdziesiat złotych. Dla zadania nr 2: w wysokości: 1.550,00 zł, słownie: tysiąc pięćset pięćdziesiąt złotych. Dla zadania nr 3: w wysokości: 350,00 zł, słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), sposób przekazania: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu (pkt.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli do godziny 09:00 dnia 12.05.2015 roku.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia (wymienione w punkcie VI SIWZ), przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium:spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), 2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 2. Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę dopiero po podpisaniu stosownych aneksów przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Chleb baltonowski pszenno - żytni - 120 000 kg; 2) Chleb pszenny - 16 000 kg; 3) Bułka tarta - 1 200 kg; 4) Bułka pszenna - 40 000 szt.; 5) Chleb graham - 300 kg; 6) Chleb bezglutenowy - 80 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Liść laurowy - 10 kg; 2) Majeranek - 80 kg; 3) Sól - 1500 kg; 4) Ocet - 400 l; 5) Musztarda - 800 kg; 6) Papryka mielona ostra - 40 kg; 7) Ziele angielskie - 14 kg; 8) Sos grzybowy - 260 kg; 9) Sos pieczeniowy - 350 kg; 10) Sos biały - 500 kg; 11) Sos cygański - 400 kg; 12) Barszcz biały - 350 kg; 13) Zupa grzybowa - 600 kg; 14) Przyprawa oregano - 16 kg; 15) Przyprawa curry - 18 kg; 16) Żurek - 600 kg; 17) Zupa błyskawiczna - 15 kg; 18) Cukier - 15 000 kg; 19) Bulion drobiowy - 1 900 kg; 20) Herbata granulowana - 450 kg; 21) Kawa zbożowa - 1 000 kg; 22) Kwasek cytrynowy - 27 kg; 23) Miód sztuczny - 800 kg; 24) Zioła prowansalskie - 36 kg; 25) Pieprz czarny mielony - 70 kg; 26) Przyprawa warzywna typu vegeta - 1 400 kg; 27) Przyprawa w płynie typu maggi - 1 500 l; 28) Ketchup - 700 kg; 29) Woda mineralna - 16000 l; 30) Cynamon - 8 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.10.00-2, 15.86.30.00-5, 15.87.10.00-4, 15.87.24.00-5, 15.89.10.00-0, 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy makaronu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawy makaronu W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Makaron - 10 000 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby stołówki w SOSWNiS w Raciborzu zgodnie z poszczególnymi częściami
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.