To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Warszawa: Windykacja wierzytelności Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 99838 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63160 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8383791, faks 022 8389168.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Windykacja wierzytelności Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług windykacyjnych na rzecz Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Wykonawca podejmować będzie czynności windykacyjne wobec wskazanych zadłużonych użytkowników Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy obejmujące: dochodzenie zwrotu przetrzymywanych materiałów bibliotecznych (np. książki, płyty DVD i CD) a w przypadku utraty tych materiałów zapłaty odszkodowania równego wartości antykwarycznej bądź rynkowej utraconego egzemplarza ustalonej przez kierownika oddziału lub filii, oraz dochodzenie opłat z tytułu przekroczenia regulaminowego terminu zwrotu materiałów bibliotecznych (opłat za przetrzymanie). Wykonanie usługi nie obejmuje postępowania sądowego i prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami sądowymi. Przez świadczenie usług windykacyjnych strony rozumieją reprezentację Zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym, polegającym między innymi na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, np.: - pisemne wezwanie zadłużonego użytkownika do zwrotu materiałów bibliotecznych i zapłaty należności, - potwierdzenie lub uaktualnianie danych tele-adresowych oraz ustalanie adresów zadłużonych użytkowników, które nie są znane Zamawiającemu, zmierzających do nakłonienia zadłużonego użytkownika do zwrotu materiałów bibliotecznych (a w przypadku utraty tych materiałów - zapłaty odszkodowania oraz polubownej spłaty zadłużenia (opłat za przetrzymanie). Zamawiający na dzień 14.02.2013 r. ustalił, iż : a)Liczba zadłużonych użytkowników wynosi 1686 osób b)Całkowite zadłużenie wszystkich zadłużonych użytkowników na dzień 14.02.2013 r., wynosi 974 608,64 zł w tym wartość za przekroczenie terminu zwrotów materiałów bibliotecznych - 971 236,64 zł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VINDICO DORADZTWO GOSPODARCZE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
VINDICO DORADZTWO GOSPODARCZE SP. Z O.O.
- VINDICO - Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 80, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155839,91
Oferta z najniższą ceną: 106994,63 / Oferta z najwyższą ceną: 347642,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.