eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąty WrocławskieBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE - ETAP II - MAŁKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Kąty Wrocławskie: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE - ETAP II - MAŁKOWICE
Numer ogłoszenia: 99851 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE - ETAP II - MAŁKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1.1.sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi 200 o długości l=3.231,0m; 1.2.odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi 200mm o długości l=338,5m oraz fi 160mm o długości l = 9,0m umożliwiających włączenie przyłączy; 1.3.sieci ciśnieniowej z rur PEHD fi 75mm o długości 203,5m; 1.4.odcinków sieci ciśnieniowej z rur PEHD fi 63mm; o długości l=104,0m umożliwiających włączenie przyłączy; 1.5.przyłączy kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi 200 o długości l=384,0m oraz fi 160 o długości l=1656,0m; 1.6.przyłączy ciśnieniowych z rur PE fi 63 o długości l= 106,0m; 1.7.rurociągu tranzytowego tłocznego z rur PEHD fi 160 o długości l=5387,70m; 1.8.przepompowni sieciowej PM1 z komorą pomiarową, sprężarkownią, zagospodarowaniem terenu i zasilaniem - 1kpl.; 1.9.przepompowni przydomowych - 8kpl.; 1.10.przejścia pod torami; 1.11.podwieszenia pod mostem przy przekraczaniu rzeki Bystrzycy; 1.12.odtworzenia nawierzchni dróg; 1.13.projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami z właściwymi służbami wraz właściwym oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym; 1.14.obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą; 1.15.planu BIOZ; 1.16.niezbędnych badań określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót; 1.17.Kamerownia wykonanej sieci. 2.WYPOSAŻENIE PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW PM1 2.1Pompy: a) wykonanie antyeksplozyjne; b) wirnik jednokanałowy z regulacją szczeliny osiowej; c) antyblokujący system wirnika; d) termostat uzwojenia; e) wejście kablowe do korpusu silnika z wtyczką; f) dopuszczalny suchobieg; g) komora olejowa silnika z gniazdem dla czujnika szczelności; h) kabel zasilający w miejscu połączeń pozbawiony izolacji i zalany wodoszczelnym szczeliwem; 2.2.Studnia z polimerobetonu lub betonu odpornego na działanie ścieków; 2.3.Studnia z kołnierzem antywyporowym; 2.4.Pokrywa szczelna - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.5.Drabinka - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.6.Poręcz włazowa - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.7.Podest obsługi - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.8.Stopy sprzęgające - żeliwo sferoidalne dostosowane do typu pomp; 2.9.Orurowanie - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.10.Prowadnice rurowe - stal nierdzewna kwasoodporna, typowa dla producena pomp, łańcuchy do pomp - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.11.Wentylacja mechaniczna z teleskopowym kanałem nawiewnym umożliwiającym wymianę powietrza przy dnie przepompowni podczas konserwacji, czyszczenia przepompowni; 2.12.Wylot tłoczny z kołnierzem; 2.13.Wszystkie połączenia kołnierzowe (nie dotyczy pomp ściekowych - stopy sprzęgające); 2.14.Elementy mocujące - stal nierdzewna kwasoodporna; 2.15.Studnia separacyjna na piasek z osadnikiem o głębokości 60cm; 2.16.Kosz na wlocie do komory przepompowni na zanieczyszczenia pływające; 2.17.Zawór - zasuwa na wlocie ścieków do pompowni przed studnią separacyjną (możliwość zamknięcia dopływu ścieków do studni separacyjnej i komory przepompowni); 2.18.Przepompownia ogrodzona, teren wewnątrz ogrodzenia utwardzony; 2.19.Wciągarka do pomp ściekowych/dopuszcza się trójnóg; 2.20.Biofiltry typu kominkowego na wywiewki ze zbiornika przepompowni 3.Wyposażenie i funkcje szafy sterowniczej automatyki pompowni ścieków 3.1.Sterownik Simens S7-200 CPV 224 6ES7214BD 230 x BO (2RS 485) lub równoważny; 3.2.Moduł analogowy do Simens S7-200 6ES7-231-OHCZZ-OXAO (4 x A1) lub równoważny; 3.3. Zasilacz 24V min. 60W 3.4. Panel operatorski Simens lub równoważny; 3.5. UPS min. 630VA a autostartem po zaniku zasilania oraz rejestracją podawanego napięcia; 3.6 Urządzenie nadawczo odbiorcze; 3.7. Sonda hydrostatyczna firmy Aplisens typu SG-253, wyjście 4-20mA lub równoważna; 3.8 Długość przewodu dobrać wg głębokości komory pompowni; 3.9. Dwa wyłączniki typu MAC (suchobieg i poziomu max); 3.10. Wyłączniki krańcowe szafy i włazu do komory pompowni; 3.11. Zabezpieczenie przepięciowe klasy C - czteropolowe; 3.12. Przekładniki prądowe z wyjściem 4-20mA do pomiarów prądu pomp; 3.13. Ochrona przepięciowa dla wszystkich sygnałów sterowniczych wychodzących poza szafę sterowniczą; 3.14. Wolne wejście impulsowe do podłączenia przepływomierza elektromagnetycznego; 3.15. Oświetlenie wewnętrzne szafy sterowniczej; 3.16. Ogrzewanie wewnętrzne szafy sterowniczej z termostatem (antykondensacyjne); 3.17. Mechaniczne liczniki godzin pracy pomp; 3.18. Połączenie wyrównawcze; 3.19. Dławiki kablowe przy wejściach kablowych; 3.20. Wyłączniki magnetyczne kontraktonowe na drzwiach szafy sterowniczej 3.21. Korytka kablowe i osłony instalacji przed dotykiem bezpośrednim 3.22. Kable połączeniowe poza szafką sterowniczą należy położyć w rurach osłonowych AROTA oraz uszczelnić rury osłonowe przed przedostawaniem się oparów z pompowni do szafy sterowniczej 3.23. W szafie sterowniczej należy przewidzieć miejsce na urządzenia do monitoringu wraz z systemem antenowym. 4. Tryby sterowania pracy w szafie sterowniczej pompowni: 4.1. Opisane w funkcjach systemu SCADA oraz mechaniczny przełącznik trybu pracy 4.2. Tryb pracy pomp: ręczny lokalny lub automatyczny oraz wyłącz pompy (odstawienia) 4.3. Awaryjny tryb pracy w przypadku uszkodzenia sondy hydrostatycznej i sterownika (praca od wyłączników pływakowych suchobiegu i poziomu max) 5. Wyposażenie szafy sterowniczej: 5.1. Przełącznik sieć - agregat; 5.2. Gniazdo agregatu; 5.3. Gniazdo wtykowe 400V z zabezpieczeniem różnicowo-prądowym zwarciowym; 5.4. Pełna ochrona przepięciowa trójfazowa + N; 5.5. Zabezpieczenia obwodów sterowniczych i zasilających; 5.6. Wyłącznik różnicowo-prądowy - 3 - fazowy (2szt.) dobrane do wielkości obciążenia; 5.7. Wyłącznik różnicowo - prądowy - 1 - fazowy (1szt.); 5.8. Wewnętrzne gniazdo 230V; 5.9. Zabezpieczenie zwarciowe, termiczne i termobimetalowe pomp; 5.10. Zabezpieczenie przed asymetrią zasilania każdej pompy osobno; 5.11. Przekładniki prądowe dla każdej z pomp z wejściem 4-20mA i włączenie ich w system monitoringu; 5.12. Rozrusznik softstart dla napędów silników powyżej 5kW; UWAGA: 1. Elementy pkt.2 oraz pkt.3, 4, 5 należy wycenić w pozycji nr lp.95 d.5.2 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 2. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 3. Dokumentacja projektowa budowy sieci kanalizacyjnej dla miejscowości Małkowice oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają większy zakres robót niż zakres robót określony w przetargu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 4.1. Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na: - Nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego frontu robót (placu budowy); - Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 1ust.2 umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy; - Konieczności wykonania robót dodatkowych; - Zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót; - Koniecznością przeprojektowania przez Zamawiającego trasy kanalizacji ze względu na cofnięcie zgody przez właścicieli terenu, - Koniczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; - Klęską żywiołową; - Siłę wyższą; 4.2. Wystąpienia konieczności zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 1ust.2 umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy; 4.3. Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność zmiany wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ze względu na: - Przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyśpieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego; - Wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt. 4b) ustawy Prawo Budowlane o wartości nieprzekraczalnej wartości określonej za tożsamy zakres w ofercie Wykonawcy; - Brak dofinansowania ze środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: - zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, - zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, - w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 8. Zamawiający przewiduje wykonanie robót uzupełniających polegających na budowie dodatkowych kolektorów w ilości: sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC fi 200 o L=270m oraz odcinków umożliwiających włączenie się do sieci PVC fi 160 o długości L=130m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 200000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - Udokumentują doświadczenie w budowie zewnętrznych sieci kanalizacyjnych z PVC i zgrzewanych PEHD tj. co najmniej 2 sieci o wartości nie mniejszej niż 6.000.000 zł brutto każda oraz budowę lub remont nawierzchni drogowych mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 800 tys. zł brutto. - dysponują wykwalifikowaną kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia. - zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia. 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,informacje z KRK muszą być złożone przez każdy podmiot) 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 10. Wykaz zrealizowanych i udokumentowanych robót polegających na w budowie zewnętrznych sieci kanalizacyjnych z PVC i zgrzewanych PEHD tj. co najmniej 2 sieci o wartości nie mniejszej niż 6.000.000 zł brutto każda oraz budowę lub remont nawierzchni drogowych mineralno-bitumicznych o wartości co najmniej 800 tys. zł brutto (wzór załącznik nr 4 do specyfikacji) 11. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością 12. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności ( wzór załącznik nr 5 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA I GMINY ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:30, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Sekretariat, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.