Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Gdynia: USŁUGI DRUKOWANIA DLA MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI
Część 3
Druk banerów reklamowych i ich montaż na budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni (ul. Kołłątaja 1, Gdynia) i Akwarium Gdyńskiego (Al. Jana Pawła II 1, Gdynia)
Numer ogłoszenia: 99852 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, faks 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI DRUKOWANIA DLA MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Część 3 Druk banerów reklamowych i ich montaż na budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni (ul. Kołłątaja 1, Gdynia) i Akwarium Gdyńskiego (Al. Jana Pawła II 1, Gdynia).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość Przedmiotu Zamówienia: > 14 000 euro < 206 000 euro USŁUGI DRUKOWANIA DLA MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Część 3 Wartość Przedmiotu Zamówienia: poniżej 14 000 euro. Druk banerów reklamowych i ich montaż na budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni (ul. Kołłątaja 1, Gdynia) i Akwarium Gdyńskiego (Al. Jana Pawła II 1, Gdynia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/Formularz cenowy - parafowany, złożony na druku, stanowiącym załącznik B do SIWZ. 4) WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 501 w godz. 10:00-12:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia, Kancelaria MIR, pok. 404.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.