Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Kraków: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 99879 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość / j.m. Kwota netto za j.m. Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy I Trokary do zabiegów laparoskopowych wielorazowe 33169000-2 1/kpl 1 Tubus gwintowany śr. 10 mm, dł. 110 mm ( nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 753 R) lub równoważny 2 szt. 2 Igła Veressa dł.150 mm ( nr katalogowy firmy Aesculap Chifa PG 011) lub równoważna 1 szt. 3 Uszczelka 5,5 - 7, 0 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 570 P) lub równoważna 100 szt. 4 Uszczelka 10 - 12,5 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 571 P) lub równoważna 100 szt. 5 Zaślepka Luer-Lock (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 751/251) lub równoważna 60 szt. 6 Redukcja śr. 5,5 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 446/255) lub równoważna 100 szt. 7 Redukcja śr. 10,0 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 449/255) lub równoważna 100 szt. 8 Trokar śr. 5 mm, dł. 110 mm z kranikiem do insuflacji (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 014 R) lub równoważny 2 szt. 9 Trokar śr. 5 mm, dł. 110 mm bez kranika (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 015 R) lub równoważny 1 szt. 10 Obturator trójgraniasty dł. 110 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 052 R) lub równoważny 3 szt. 11 Redukcja do trokara 5 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 080 P) lub równoważny 40 szt. 12 Trokar śr. 10 mm, dł. 110 mm gwintowany z kranikiem do insuflacji (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 026 R) lub równoważny 2 szt. 13 Obturator trójgraniasty dł. 110 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 062 R) lub równoważny 2 szt. 14 Redukcja do trokara 10 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 083 P) lub równoważna 5 szt. 15 Uszczelka do redukcji 10-12 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 087 P) lub równoważna 20 szt. 16 Trokar śr. 10 mm, dł. 150 mm z kranikiem do insuflacji (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 028 R) lub równoważny 1 szt. 17 Obturator trójgraniasty dł. 150 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 063 R) lub równoważny 1 szt. 18 Wszystkie elementy kompletu kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego kompletem trokarów firmy Aesculap Wyklucza się zastosowanie adapterów, złączy pośrednich LP Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji / minimalny termin ważności Min 24 m-ce 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię / czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru Max 48 godzin 3. Czas usuwania awarii (dni robocze), po upływie którego dostawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć narzędzie zastępcze (o minimum takich samych parametrach jak narzędzie stanowiące własność kupującego) na czas naprawy / czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego Max 72 godziny 4. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy / każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności Tak 5. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji Zgodnie z zaleceniami Producenta 6. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do punktu serwisowego pokrywa dostawca / koszt transportu - z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie Tak 7. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego 10 lat 8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie Min 6 miesięcy 9. Szkolenia personelu medycznego i technicznego Tak 10. Inne Pakiet nr 2 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość / j.m. Kwota netto za j.m. Wartość netto Stawka VAT Wartość brutto Nazwa handlowa/ numer katalogowy I Narzędzia wielorazowe do laparoskopii 33169000-2 1/kpl 1 Rączka grasperowa do końcówek z blokadą, śr. 5 mm, dł. 34 cm, z funkcją rotacji, wielorazowa, podwójny przeciwstawny gwint do połączenia z końcówką, kanał płuczący, przyłącze do koagulacji, dwa komplety wkładek redukcyjnych o różnych średnicach, wskaźnik poprawnego zamontowania końcówki, blokada wielostopniowa z możliwością szybkiego odłączenia 4 szt. 2 Rączka disektorowo-nożyczkowa do końcówek bez blokady, śr. 5 mm, dł. 34 cm, z funkcją rotacji, wielorazowa, podwójny przeciwstawny gwint do połączenia z końcówką, kanał płuczący, przyłącze do koagulacji, dwa komplety wkładek redukcyjnych o różnych średnicach, wskaźnik poprawnego zamontowania końcówki, bez blokady 4 szt. 3 Końcówka wielorazowa nożyczkowa typ Endocut (lekko zakrzywione), długość robocza ostrza 16,51 mm, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. 4 Końcówka disektorowa-typ Maryland 5 mm, prawostronnie zagięta, długość robocza 16,51 mm, poprzecznie rowkowana, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. 5 Końcówka wielorazowa grasperowa szczęki typ Modyfikowany Grasper, dł. robocza 22 mm, szczęki proste, wyoblone i przedłużone, krótkie rowki poprzeczne na całej długości szczęk, w części dystalnej 11 rowków, część proksymalna obniżona, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. 6 Końcówka wielorazowa grasperowa szczęki typ Lapclinch, z dużymi ząbkami, dł. robocza 22 mm, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. LP Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji / minimalny termin ważności Min 24 m-ce 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię / czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru Max 48 godzin 3. Czas usuwania awarii (dni robocze), po upływie którego dostawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć narzędzie zastępcze (o minimum takich samych parametrach jak narzędzie stanowiące własność kupującego) na czas naprawy / czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego Max 72 godziny 4. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy / każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności Tak 5. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji Zgodnie z zaleceniami Producenta 6. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do punktu serwisowego pokrywa dostawca / koszt transportu - z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie Tak 7. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego 10 lat 8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie Min 6 miesięcy 9. Szkolenia personelu medycznego i technicznego Tak.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dootyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy. 7. Folder z opisem przedmiotu zamówienia(pakiety od 1-2) 8. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 4. 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10 . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony Umowy mogą za porozumieniem Stron rozwiązać Umowę, w każdym czasie. 2. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1. zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, 2. wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, 3. zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4. zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe 5. zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia 6. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 7. mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 8. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego 9. innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trokary do zabiegów laparoskopowych wielorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokary do zabiegów laparoskopowych wielorazowe 33169000-2 1/kpl Tubus gwintowany śr. 10 mm, dł. 110 mm ( nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 753 R) lub równoważny 2 szt. Igła Veressa dł.150 mm ( nr katalogowy firmy Aesculap Chifa PG 011) lub równoważna 1 szt. Uszczelka 5,5 - 7, 0 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 570 P) lub równoważna 100 szt. Uszczelka 10 - 12,5 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 571 P) lub równoważna 100 szt. Zaślepka Luer-Lock (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 751/251) lub równoważna 60 szt. Redukcja śr. 5,5 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 446/255) lub równoważna 100 szt. Redukcja śr. 10,0 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EJ 449/255) lub równoważna 100 szt. Trokar śr. 5 mm, dł. 110 mm z kranikiem do insuflacji (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 014 R) lub równoważny 2 szt. Trokar śr. 5 mm, dł. 110 mm bez kranika (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 015 R) lub równoważny 1 szt. Obturator trójgraniasty dł. 110 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 052 R) lub równoważny 3 szt. Redukcja do trokara 5 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 080 P) lub równoważny 40 szt. Trokar śr. 10 mm, dł. 110 mm gwintowany z kranikiem do insuflacji (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 026 R) lub równoważny 2 szt. Obturator trójgraniasty dł. 110 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 062 R) lub równoważny 2 szt. Redukcja do trokara 10 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 083 P) lub równoważna 5 szt. Uszczelka do redukcji 10-12 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 087 P) lub równoważna 20 szt. Trokar śr. 10 mm, dł. 150 mm z kranikiem do insuflacji (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 028 R) lub równoważny 1 szt. Obturator trójgraniasty dł. 150 mm (nr katalogowy firmy Aesculap Chifa EK 063 R) lub równoważny 1 szt. Wszystkie elementy kompletu kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego kompletem trokarów firmy Aesculap Wyklucza się zastosowanie adapterów, złączy pośrednich Okres pełnej bezpłatnej gwarancji / minimalny termin ważności Min 24 m-ce Czas reakcji na zgłoszoną awarię / czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru Max 48 godzin Czas usuwania awarii (dni robocze), po upływie którego dostawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć narzędzie zastępcze (o minimum takich samych parametrach jak narzędzie stanowiące własność kupującego) na czas naprawy / czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego Max 72 godziny Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy / każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności Tak Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji Zgodnie z zaleceniami Producenta Koszt transportu uszkodzonych aparatów do punktu serwisowego pokrywa dostawca / koszt transportu - z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie Tak Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego 10 lat Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie Min 6 miesięcy Szkolenia personelu medycznego i technicznego Tak Inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia wielorazowe do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość / j.m. I Narzędzia wielorazowe do laparoskopii 33169000-2 1/kpl 1 Rączka grasperowa do końcówek z blokadą, śr. 5 mm, dł. 34 cm, z funkcją rotacji, wielorazowa, podwójny przeciwstawny gwint do połączenia z końcówką, kanał płuczący, przyłącze do koagulacji, dwa komplety wkładek redukcyjnych o różnych średnicach, wskaźnik poprawnego zamontowania końcówki, blokada wielostopniowa z możliwością szybkiego odłączenia 4 szt. 2 Rączka disektorowo-nożyczkowa do końcówek bez blokady, śr. 5 mm, dł. 34 cm, z funkcją rotacji, wielorazowa, podwójny przeciwstawny gwint do połączenia z końcówką, kanał płuczący, przyłącze do koagulacji, dwa komplety wkładek redukcyjnych o różnych średnicach, wskaźnik poprawnego zamontowania końcówki, bez blokady 4 szt. 3 Końcówka wielorazowa nożyczkowa typ Endocut (lekko zakrzywione), długość robocza ostrza 16,51 mm, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. 4 Końcówka disektorowa-typ Maryland 5 mm, prawostronnie zagięta, długość robocza 16,51 mm, poprzecznie rowkowana, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. 5 Końcówka wielorazowa grasperowa szczęki typ Modyfikowany Grasper, dł. robocza 22 mm, szczęki proste, wyoblone i przedłużone, krótkie rowki poprzeczne na całej długości szczęk, w części dystalnej 11 rowków, część proksymalna obniżona, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. 6 Końcówka wielorazowa grasperowa szczęki typ Lapclinch, z dużymi ząbkami, dł. robocza 22 mm, kompatybilna z rączkami z pozycji 1 i 2. 4 szt. LP Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji / minimalny termin ważności Min 24 m-ce 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię / czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru Max 48 godzin 3. Czas usuwania awarii (dni robocze), po upływie którego dostawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć narzędzie zastępcze (o minimum takich samych parametrach jak narzędzie stanowiące własność kupującego) na czas naprawy / czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego Max 72 godziny 4. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy / każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności Tak 5. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji Zgodnie z zaleceniami Producenta 6. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do punktu serwisowego pokrywa dostawca / koszt transportu - z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie Tak 7. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego 10 lat 8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie Min 6 miesięcy 9. Szkolenia personelu medycznego i technicznego Tak 10. Inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Dostawa narzędzi do procedury przeszczepu wątroby dla UCK
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.