eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higienicznych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Lublin: Dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higienicznych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 99901 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59637 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higienicznych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higienicznych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części. W zakresie przedmiotu zamówienia wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zlokalizowanych w Lublinie (w części 1 -3) oraz w Stalowej Woli (w części 1-3), w Tomaszowie Lubelskim (w części 3). 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1.1-1.3 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu podane w poszczególnych częściach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami szacunkowymi określonymi w celu ustalenia maksymalnej wartości zamówienia, cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający w obrębie poszczególnych części, zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami asortymentowymi zawartymi odpowiednio w Załącznikach 1.1-1.3 do SIWZ, co nie ma wpływu na ceny jednostkowe. Z uwagi na to, iż podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg. rzeczywistej ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż zrealizuje zamówienia o wartości odpowiadającej nie mniej niż 60% i nie więcej niż 100% łącznej ceny brutto wskazanej w ofercie. Maksymalną wartość świadczenia do którego zobowiązany jest Wykonawca na rzecz Zamawiającego stanowić będzie wartość brutto zawartej umowy. 6. Zamawiający wymaga by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakości, a jeżeli są wymagane również Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH. Na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni Wykonawca dostarczy wskazane dokumenty. 7. Jakość dostarczonych materiałów musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm lub innych norm branżowych. 8. Zamawiający zobowiązuje się do zamawiania towarów nie częściej niż raz w tygodniu. 9. Zamawiający złoży zamówienie według własnego zapotrzebowania za pośrednictwem faksu lub drogą e-mailową. 10. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00-15.00, w piątek w godzinach 8.00-12.00 po uprzednim uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres. 11. Towar będzie dostarczany zgodnie z zamówieniami szczegółowymi pod następujące adresy: 1) Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin (dotyczy części 1-3), 2) Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , ul. Konstantynów 1, 20-950 Lublin(dotyczy części 1-3), 3) Wydział Zamiejscowy KUL w Stalowej Woli, ul. Ofiar Katynia 6, 37-450 Stalowa Wola (dotyczy części 1-3). 4) Wydział Zamiejscowy KUL w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 80, 22-600 Tomaszów Lubelski (dotyczy części 3) 12. Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy transportem własnym, na swój koszt i ryzyko, na podstawie zgłoszeń dokonanych przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru, w miejsce wyznaczone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów będących przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych, w opakowaniach zbiorczych z etykietą zawierającą nazwę handlową artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta, przydatnych do użytku przez okres minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamawianych produktów, chyba ze w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną wskazano inaczej. Dostarczone produkty mają być nowe, wolne od wad i spełniające wymagania określone w załącznikach 1.1-1.3 do SIWZ. 15. W przypadku stwierdzonych wad jakościowych lub w przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zatwierdzony przez Zamawiającego, informuje on Wykonawcę o stwierdzonej wadliwości, wstrzymując jednocześnie zapłatę za zakwestionowany towar i uruchomi postępowanie reklamacyjne. Po stwierdzeniu zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany towaru na wolny od wad, na własny koszt na przedmiot zamówienia opisany w załącznikach 1.1-1.3 do SIWZ, w terminie 2 dni roboczych od dnia uznania pisemnej reklamacji. 16. Termin na złożenie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu zamówienia. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku, gdy uszkodzony jest przedmiot zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.22.43.30 - Wiadra 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.71.19.00 - Mydło 39.54.20.00 - Szmaty 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 18.42.40.00 - Rękawice 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.69.10.00 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 42.96.83.00 - System do podawania papieru toaletowego 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.51.41.00 - Ręczniki 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gricard - Polska Sp. z o.o., Ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210639,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232042,93

  • Oferta z najniższą ceną: 207107,23 / Oferta z najwyższą ceną: 287463,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów higienicznych dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gricard - Polska Sp. z o.o., Ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71710,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86320,63

  • Oferta z najniższą ceną: 86320,63 / Oferta z najwyższą ceną: 139811,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa środków higieny osobistej, rękawic ochronnych i roboczych dla KUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Moryto prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Moryto Jerzy Admor Przedsiębiorstwo Handlowe, ul. Wierzbicka 58 lok. 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41383,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30347,31

  • Oferta z najniższą ceną: 30347,31 / Oferta z najwyższą ceną: 30347,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.