eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Rybnik: Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich
Numer ogłoszenia: 99902 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich. Zamówienie dotyczące koszenia obejmuje 520940m2 odpowiadające 52,094ha powierzchni pasa drogowego dróg wojewódzkich o łącznej długości 97,8km. Z wyszczególnionej ilości przypada 276223m2 (27,6223ha) na powierzchnię poboczy i 244717m2 (24,4717 ha) na powierzchnię skarp rowów, skarp nasypów i wykopów, zgodnie z przedmiarem i wykazem powierzchni do wykoszenia. Usługa obejmuje następujący sposób wykoszenia powierzchni w pasie drogowym: -na odcinkach bez chodników - od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego lub linii ogrodzeń, przy czym podana wielkość dotyczy powierzchni udarnionej poboczy, rowów, skarp nasypów lub wykopów oraz pasów zieleni za rowami przydrożnymi. -na odcinkach z chodnikami - od obrzeża chodnika do granicy pasa drogowego lub linii ogrodzeń, przy czym podana wielkość dotyczy również powierzchni udarnionej skarp rowów, skarp nasypów lub wykopów oraz pasów zieleni za rowami przydrożnymi, w przypadkach gdy za chodnikiem znajduje się rów. -Na odcinkach za przystankami komunikacji publicznej w ciągach chodników - na szerokości 1,0m. Przed rozpoczęciem koszenia powierzchnię pasa drogowego należy oczyścić z kamieni, gałęzi, śmieci i innych zanieczyszczeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 14.2 Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem w ilości co najmniej 500000m2 (50ha). Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.Wykonawca dysponuje co najmniej jedną kosiarkę wysięgnikową (bijakową) lub dysponuje jednym urządzeniem wieloczynnościowym z głowicą do koszenia i rozdrabniania skoszonej trawy. 3. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub niezależne ubezpieczenie omawianej umowy na wartość nie mniejszą niż 100 000zł, i ważne co najmniej na cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 2. Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki, z zastrzeżeniem iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, Wykonawca w chwilą zawarcia umowy a najpóźniej przed rozpoczęciem prac przedłoży Zamawiającemu aktualny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej ważny, co najmniej przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 4. Wypełniony druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem w ilości co najmniej 500000m2 (50ha). Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie 5 zostały wykonane należycie, 6. Wypełniony druk POTENCJAŁ TECHNICZNY - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną kosiarkę wysięgnikową (bijakową) lub dysponuje jednym urządzeniem wieloczynnościowym z głowicą do koszenia i rozdrabniania skoszonej trawy. (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). (załączyć tylko do ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie lub przez spółki cywilne).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49 pok. 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49 pok. 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.