eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JankowiceBudowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w ¦wierklanach przy ul. 3 Maja

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-01-09

Jankowice: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w ¦wierklanach przy ul. 3 Maja
Numer og³oszenia: 9993 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wierklany , ul. ¦wierklañska 54, 44-264 Jankowice, woj. ¶l±skie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierklany.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w ¦wierklanach przy ul. 3 Maja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, z których dolna mie¶ci salê klubow± oraz wszelkie pomieszczenia pomocnicze, natomiast górna kondygnacja wyniesiona 2,55 m ponad p³ytê boiska, mie¶ci w³a¶ciwe zaplecze sportowe. Budynek tworz± dwie bry³y zestawione pod k±tem spiête ³±cznikiem komunikacyjnym. Ustawienie bry³y pod k±tem dopasowano do kierunku po³udniowo - wschodniej granicy parceli. Budynek posiada trzy wej¶cia. Wej¶cie g³ówne zaprojektowano na poziomie parteru od strony parkingu (strona wschodnia). Na poziomie piêtra zaprojektowano wyj¶cie dla sportowców na teren boiska za pomoc± schodów. Trzecie wej¶cie, od strony pó³nocnej, prowadzi do czê¶ci gospodarczo - technicznej Pod wzglêdem funkcjonalnym budynek podzielono na kilka stref. Na parterze znajduje siê czê¶æ ogólnodostêpna oraz czê¶æ gospodarczo - techniczna. Czê¶æ ogólnodostêpna to obszerny hall g³ówny, sala klubowa z zapleczem sanitarnym oraz zespó³ pomieszczeñ do przechowywania i prania odzie¿y sportowej, pomieszczenie socjalne pracowników oraz kuchnia pracownicza zlokalizowane wzd³u¿ korytarza. Czê¶æ gospodarczo - techniczna to, pomieszczenia gospodarcze oraz kot³ownia gazowa. Na piêtrze budynku znajduj± siê dwie strefy. Pierwsz± strefê tworz± pomieszczenia zgrupowane wokó³ hallu oraz dostêpne z klatki schodowej: szatnie damska i mêska dla sêdziów z ³azienkami, pokój trenera, magazyn sprzêtu sportowego, pomieszczenie biurowe z funkcj± pokoju narad, pomieszczenie pierwszej pomocy z punktem aptecznym oraz toalety ogólnodostêpne. Drug± strefê tworz± cztery zespo³y szatniowe dla sportowców, zgrupowane wzd³u¿ korytarza dostêpnego poprzez hall. ZAKRES ROBÓT: - wykonanie przy³±cza do budynku sieci wodoci±gowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej - wykonanie przy³±cza gazowego - wykonanie przy³±cza energetycznego - rozbiórka fragmentu ogrodzenia od strony zachodniej parceli - budowa budynku zaplecza sportowego wg projektu wykonawczego - budowa chodników, - wykonanie miejsca na gromadzenie odpadów sta³ych - wykonanie ukszta³towania terenu (wykonanie skarp, obsianie trawników) - wykonanie pi³kochwytu z furtk± - porz±dkowanie terenu. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO BUDYNKU Powierzchnia zabudowy Pz = 424,50 m2 Powierzchnia netto parteru Pn = 295,84m2 Powierzchnia netto piêtra Pn = 355,00 m2 Powierzchnia u¿ytkowa podstawowa parteru Pu = 64,54 m2 Powierzchnia u¿ytkowa pomocnicza parteru Pu = 129,68 m2 Powierzchnia us³ugowa parteru Pg = 13,47 m2 Powierzchnia ruchu parteru Pr = 88,15 m2 Powierzchnia u¿ytkowa podstawowa piêtra Pu = 223,57 m2 Powierzchnia u¿ytkowa pomocnicza pietra Pu = 42,65 m2 Powierzchnia ruchu pietra Pr = 88,79 m2 Powierzchnia ca³kowita Pc = 790,04 m2 Powierzchnia konstrukcji Pk = 139,20 m2 Kubatura brutto V = 2718 m3.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane 70 000,00 z³ (s³ownie:Siedemdziesi±tTysiêcyZ³ 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy bêd±cy osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadaj±cymi osobowo¶ci prawnej a tak¿e wykonawcy ci wystêpuj±cy wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum) o ile spe³niaj± warunki okre¶lone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Ka¿dy wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu: 1) Spe³niaæ warunki udzia³u w niniejszym postêpowaniu stosownie do art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: a) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); b) O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); c) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ. 2) Posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenie): a) Wykonaæ w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadania polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie kubaturowego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1,5 mln z³ brutto za ka¿de zadanie; W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzaj±ce spe³niania warunku dot. w/w do¶wiadczenia zawodowego, z których wynika³oby, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. b) Wskazaæ do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy posiadaj±cego wa¿ne uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, wpisanego aktualnie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ: wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e co najmniej jedna spo¶ród z nich posiada odpowiednie uprawnienie budowlane oraz jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (uprawnienia budowlane wed³ug aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadajace im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów wyczerpuj± wymagania Zamawiaj±cego w przypadku, gdy s± wystarczaj±ce na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalno¶ci). UWAGA - W sytuacji, gdy Wykonawcy bêd± dysponowaæ osob± zdoln± do wykonania zamówienia, zostan± dopuszczeni do postêpowania, je¶li przedstawi± pisemne zobowi±zanie innego podmiotu, ¿e zostan± im on udostêpniony. Ocena zostanie dokonana na podstawie komisyjnego przeanalizowania dokumentów na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowanu wed³ug formu³y: spe³nia-nie spe³nia z uwglêdnieniem zastosowania odpowiednich przepisów ustawy PZP..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty za³±czone do ofert winne byæ przedstawione w formie orygina³ów lub kserokopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest z³ozyæ ofertê zgodn± z tre¶ci± okre¶lon± we wzorze stanowi±cym za³±cznik do SIWZ (formularz oferty). Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ w ofercie o¶wiadczenia oraz dokumenty, potwierdzajace spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, które wyszczególniono poni¿ej: 1. Formularz oferty - sporz±dzony wg za³±cznika do SIWZ; 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); 3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - sporz±dzony wg za³±cznika do SIWZ; 4. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg za³±cznika do SIWZ; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznika do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunku dot. do¶wiadczenia zawodowego, z których wynika³oby, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; 6. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e co najmniej 1 osoba posiada odpowiednie wa¿ne uprawnienie budowlane oraz jest aktualnym cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego; 7. Zaparafowany projekt umowy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik SIWZ; 8. Kosztorys ofertowy, sporz±dzony zgodnie z zasadmi opisanymi w SIWZ; 9. Harmonogram rzeczowo-finasowy p³atno¶ci miesiêcznych uwzglêdnieniaj±cy fakt, i¿ w w roku 2009 r. Zamawiaj±cy mo¿e przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia 1 600 000,00 z³ brutto; 10. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¦wierklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. ¦wierklañskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówieñ Publicznych, pok. nr 16 i 17.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy ¦wierklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. ¦wierklañskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówieñ Publicznych, pok. nr 16 i 17.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.