Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Sieradz: Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach wraz z rozładunkiem przez dostawcę i dostarczeniem do magazynu
Numer ogłoszenia: 474S - 2017; data zamieszczenia: 03.02.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827-46-95, faks 43 827 46 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach wraz z rozładunkiem przez dostawcę i dostarczeniem do magazynu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. RYBY - Załącznik nr 3 (CPV - 03 31 10 00-2) 2. OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY- Załącznik nr 4 (CPV - 15 30 00 00-1) 3. PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PROD. SKROBIOWYCH - Załącznik nr 4 (CPV - 15 60 00 00-4) 4. OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE - Załącznik nr 4 (CPV - 15 40 00 00-2) 5. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Załącznik nr 4 (CPV - 15 80 00 00-6) 6. ROŚLINY UPRAWNE, PRODUKTY WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA - Załącznik nr 4 (CPV - 03 11 00 00-5).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.31.10.00 - Ryby 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 03.11.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: RYBY (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2017.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MORFISH, Roman Ciołek, Wróblew 52, 98-285 Wróblew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9080,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9774,45
Oferta z najniższą ceną: 9774,45 / Oferta z najwyższą ceną: 11433,10
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Owoce, warzywa i podobne produkty, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, różne produkty spożywcze, rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa (Załącznik Nr 4 do SIWZ)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2017.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe POLARIS, Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31492,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35239,36
Oferta z najniższą ceną: 35239,36 / Oferta z najwyższą ceną: 45964,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie zarówno w odniesieniu do ponoszonych wydatków ze środków publicznych jak również kosztów zużycia artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach; 2. Produkty podlegające zamówieniu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy; 3. Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczone do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu; 4. Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Bursy nr 6
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- TP.D.LN NŻ.74.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.