eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę ulicy Widok w Kaliszu na odcinku od ul. Harcerskiej do al. Wojska Polskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Kalisz: Projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę ulicy Widok w Kaliszu na odcinku od ul. Harcerskiej do al. Wojska Polskiego
Numer ogłoszenia: 99980 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę ulicy Widok w Kaliszu na odcinku od ul. Harcerskiej do al. Wojska Polskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę ulicy Widok w Kaliszu na odcinku od ul. Harcerskiej do al. Wojska Polskiego. Zakres opracowania obejmuje m.in. uzupełnienie odwodnienia i usunięcie kolizji elektroenergetycznej. Długość odcinka ok. 733 m, droga klasy L. 4.2. Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje w szczególności: 4.2.1. dane wyjściowe do projektowania, spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 4.2.2. geotechniczne warunki posadownienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 4.2.3. projekt drogowy wraz z uzupełnieniem odwodnienia, 4.2.4. informację do planu BIOZ, 4.2.5. projekty usunięcia ewentualnych kolizji, 4.2.6. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 4.2.7. projekt w zakresie stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowania akceptacji Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu 4.2.8. przedmiar robót, kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, 4.2.9. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (forma papierowa i elektroniczna - format ath), 4.2.10. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, 4.2.11. opinię Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowych; w przypadku gdy inwestycja nie wymaga pozwolenia na budowę, do wniosku o opinię ZUDP należy dołączyć sporządzoną przez projektanta notatkę zaakceptowaną przez Zarząd Dróg Miejksich w Kaliszu, informacją o nie wymaganiu pozwolenia na budowę, 4.2.12. przygotowanie załączników niezbędnych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę; 4.2.13. szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 4.2.14. opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (format PDF), 4.2.15. uzgodnienie projektu z Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku. 4.6. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpieczenia Wykonawcy 4.7. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez innego projektanta z odpowiednimi uprawnieniami. Koszt weryfikacji Wykonawca pokryje we własnym zakresie. 4.9.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ Wykonawcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dotyczy projektantów wszystkich branż b/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 projekty na przebudowę lub budowę ulicy o długości min. 200 m każde. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5/ zaakceptują termin opracowania: do dnia 01.09.2009r. 6/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 6.1. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. 6.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3a, 6.1.4 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.3. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2 a/ - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7.4. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 6.1.a/ SIWZ uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 7.5. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracowań, spełniających warunki, o których mowa w pkt 6.1.2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.6. dokumentów potwierdzających, że wykonane opracowania wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.2b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane opracowania wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.2., 7.4., 7.6. i 7.7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.