To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 99987 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Wojkowice: Dostawa artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 63990-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
31976000000, ul.
ul. Sobieskiego
298,
42-580
Wojkowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 961 600, faks
32 769 75 75, e-mail
zk_wojkowice@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/Kw 223/4/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Wojkowicach, adres: ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice oraz do Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach, adres: ul. Wojska Polskiego 10, 42-458 Ciągowice. Asortyment, ilości oraz jednostki miary zamieszczone zostały poniżej: 1. Herbata granulowana. Opakowanie 1 - 10 kg. Ilość - 550 kg. 2. Liść laurowy. Opakowanie 1 - 5 kg. Ilość - 55 kg. 3. Majeranek. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 95 kg. 4. Ocet spirytusowy 10%. Opakowanie 0,5 - 1 litr. Ilość - 650 litrów. 5. Ketchup łagodny. Opakowanie 0,5 - 5 kg. ilość - 1950 kg. 6. Musztarda. Opakowanie 0,9 - 10 kg. Ilość - 1950 kg. 7. Kminek mielony. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 60 kg. 8. Papryka czerwona mielona słodka. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 150 kg. 9. Ziele angielskie. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 45 kg. 10. Pieprz czarny mielony. Opakowanie 1 - 5 kg. Ilość - 220 kg. 11. Czosnek granulowany. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 110 kg. 12. Susz koperkowy. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 50 kg. 13. Sól warzona, próżniowa, jodowana. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 3200 kg. 14. Przyprawa do zup w płynie. Opakowanie 0,9 - 1 litr. ilość - 3100 litrów. 15. Bulion jarzynowy w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 1350 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
15863000-5,
15870000-7,
15871110-8,
15871230-5,
15871250-1,
15872000-1,
15872100-2,
15872200-3,
15872400-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37884.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35619.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.