Dane wykonawcy:
B.P. MEDIA SP. Z O.O.
Bolesława Krzywoustego 22/6
70-314 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie B.P. MEDIA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2007 - 2023
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
40
Łączna wartość
wygranych przetargów
1 473 006 zł
Liczba zamawiających
7
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma B.P. MEDIA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie zachodniopomorskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie B.P. MEDIA SP. Z O.O. zamówień to 1 473 006,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2009 (13 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Gmina Miasto Szczecin.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 200 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego przetargu, którego przedmiotem było Wynajem powierzchni billboardowej na terenie województwa zachodniopomorskiego..
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 1 614,75 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Lokalna kampania outdoorowa nr 2 Przetarg ogłoszony był przez Urząd Miasta Szczecin.
Liczba udzielonych firmie B.P. MEDIA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy B.P. MEDIA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2023 | 1 | 184 500,00 PLN | 1 |
2015 | 5 | 97 692,45 PLN | 1 |
2014 | 5 | 60 705,60 PLN | 1 |
2013 | 3 | 206 640,00 PLN | 2 |
2011 | 1 | 3 050,00 PLN | 1 |
2010 | 2 | 221 927,20 PLN | 1 |
2009 | 13 | 286 604,00 PLN | 2 |
2008 | 9 | 405 462,75 PLN | 3 |
2007 | 1 | 6 424,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 40 | 1 473 006,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (40 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 473 006,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe, Usługi reklamowe i marketingowe
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Szczecin (40 przetargów na łączną kwotę 1 473 006,00 zł).
Lista przetargów, w których firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2023
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2023-08-28 | Szczecin Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie |
Usługi Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie - część 1 |
184 500,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2023 to 184 500,00 zł. |
Rok 2015
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
Szczecin Gmina Miasto Szczecin |
Usługi Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin |
97 692,45 PLN | |
2015-03-11 | Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 7 - wielki format - siatki | 14 940,00 PLN | |
2015-03-11 | Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 3 - wielki format - siatki | 12 595,20 PLN | |
2015-03-11 | Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - wielki format - siatki | 9 900,00 PLN | |
2015-03-11 | Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5 - wielki format - siatki | 13 808,00 PLN | |
2015-03-11 | Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6 - wielki format - siatki | 46 449,25 PLN | |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 97 692,45 zł. |
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-03-26 | Szczecin Gmina Miasto Szczecin |
Usługi Regionalna kampania outdoorowa nr 1 - wielki format - siatki. |
18 000,00 PLN |
Szczecin Gmina Miasto Szczecin |
Usługi Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin |
42 705,60 PLN | |
2014-03-03 | Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - billboardy 18. | 8 954,40 PLN | |
2014-03-03 | Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - billboardy 18. | 11 709,60 PLN | |
2014-03-03 | Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18 | 10 332,00 PLN | |
2014-03-03 | Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18. | 11 709,60 PLN | |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 60 705,60 zł. |
Rok 2013
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
Szczecin Opera na Zamku |
Usługi Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Opery na Zamku w Szczecinie |
73 800,00 PLN | |
2013-03-29 | LOKALNA KAMPANIA OUTDOOROWA NR 2 - CITYLIGHTY | 31 980,00 PLN | |
2013-03-29 | LOKALNA KAMPANIA OUTDOOROWA NR 4 - NAŚCIENNE NOŚNIKI WIELKOFORMATOWE | 41 820,00 PLN | |
2013-02-27 | Szczecin Gmina Miasto Szczecin |
Usługi Usługa reklamowa polegającą na druku i ekspozycji reklamy wielkoformatowej w miastachWarszawa, Katowice, Wrocław, Kraków, Poznań. |
132 840,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 206 640,00 zł. |
Rok 2011
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2011-11-08 | Szczecin Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie |
Usługi wykonanie 5 reklama na nośniku wolnostojącym |
3 050,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 3 050,00 zł. |
Rok 2010
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
Szczecin Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego |
Usługi WYNAJEM POWIERZCHNI BILLBOARDOWEJ NA POTRZEBY KAMPANII PROMOCYJNEJ WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO |
221 927,20 PLN | |
2010-06-15 | Kampania wielkoformatowa w największych miastach regionu | 76 927,10 PLN | |
2010-06-15 | Kampania wielkoformatowa w największych miastach Polski. | 145 000,10 PLN | |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 221 927,20 zł. |
Rok 2009
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
Szczecin Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego |
Usługi Wykonanie kampanii promocyjnej prezentującej regionalne produkty kulinarne Pomorza Zachodniego ze środków Pomocy Technicznej PROW 2007-2013, schemat III, w ramach realizacji zapisów Planu Działania Sekretariatu Regionalnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejski |
111 720,50 PLN | |
2009-11-13 | Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy bilbordowej, 50 nośników w ścisłym centrum lub przy głównych drogach dojazdowych w Szczecinie i Koszalinie | 29 200,00 PLN | |
2009-11-13 | Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w regionie - nie mniej niż 12 nośników, jedna powierzchnia reklamowa w mieście: Choszczno, Goleniów, Myślibórz, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Szczecinek, Wałcz, Białogard, Kołobrzeg. | 36 885,25 PLN | |
2009-11-13 | Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w Szczecinie i Koszalinie, 3 nośniki - 2 w Szczecinie, 1 w Koszalinie. | 36 885,25 PLN | |
2009-11-13 | Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy na nośnikach małego formatu, nie mniej niż 25 nośników w centrum Szczecina. | 8 750,00 PLN | |
Szczecin Urząd Miasta Szczecin |
Usługi Przeprowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin |
9 366,00 PLN | |
2009-06-26 | Lokalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy Plebiscyt sportowy | 2 230,00 PLN | |
2009-06-26 | Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy Festiwal fajerwerków 08-09 sierpień 2009. | 2 676,00 PLN | |
2009-06-26 | Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy Prezentacje morskie 26-27.09.2009 | 2 230,00 PLN | |
2009-06-22 | Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy Dni Odry 11-12 lipiec 2009 | 2 230,00 PLN | |
Szczecin Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego |
Usługi Wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego |
165 517,50 PLN | |
2009-06-03 | Powierzchnie billboardowe w największych miastach regionu | 26 230,00 PLN | |
2009-06-03 | Powierzchnie wielkoformatowe w największych miastach regionu | 24 123,00 PLN | |
2009-06-03 | Powierzchnie billboardowe na drogach województwa zachodniopomorskiego | 27 869,00 PLN | |
2009-06-03 | Powierzchnie wielkoformatowe w największych miastach Polski | 73 770,50 PLN | |
2009-06-03 | Powierzchnie reklamowe powyżej 35m2 na drogach ekspresowych w kierunku woj. Zachodniopomorskiego | 13 525,00 PLN | |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 286 604,00 zł. |
Rok 2008
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
Szczecin Urząd Miasta Szczecin |
Usługi Wynajem powierzchni reklamowych dla Urzędu Miasta Szczecin |
13 007,75 PLN | |
2008-08-13 | Lokalna kampania outdoorowa nr 2 | 1 614,75 PLN | |
2008-08-13 | Kampania outdoorowa nr 7 | 11 393,00 PLN | |
2008-05-29 | Szczecin Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego |
Usługi Wynajem powierzchni billboardowej na terenie województwa zachodniopomorskiego. |
200 000,00 PLN |
2008-05-16 | Szczecin Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego |
Usługi Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008 |
140 800,00 PLN |
Szczecin Gmina Miasto Szczecin |
Usługi Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe. |
51 655,00 PLN | |
2008-03-20 | Lokalna kampania outdoorowa nr 2. | 2 985,00 PLN | |
2008-03-20 | Lokalna kampania outdoorowa nr 3. | 2 985,00 PLN | |
2008-03-20 | Lokalna kampania outdoorowa nr 7. | 22 800,00 PLN | |
2008-03-20 | Lokalna kampania outdoorowa nr 8. | 19 900,00 PLN | |
2008-03-20 | Lokalna kampania outdoorowa nr 13. | 2 985,00 PLN | |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2008 to 405 462,75 zł. |
Rok 2007
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2007-12-06 | Szczecin Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji |
Usługi Reklama wielkoformatowa. |
6 424,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2007 to 6 424,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.